Presidente di KOTO Barış, ci sò membri chì sò vittime di u tram.

U presidente di KOTO Barış, ci sò membri chì sò vittimi di u tram: U presidente di KOTO, Semih Barış, hà dettu à a riunione parlamentaria di settembre chì alcuni membri di u prughjettu di u tram eranu vittimi.
Barış hà dettu: "Scendendu in u campu è discutendu cù questi amichi. Trasmetteremu questu à l'anziani di a cità in una bona manera ", disse.
RAPPORTU ANNUALE DISCUSSED
Kocaeli Chamber of Commerce (KOTO) A riunione di l'assemblea di settembre hè stata oghje in Burhan Kasım Assembly Hall in l'edificiu di a camera. U presidente di KOTO, Semih Barış, è a gestione di l'assemblea anu participatu à l'assemblea, chì si riunì sottu a guida di u presidente di l'Assemblea KOTO Akın Doğan. À a riunione di u cunsigliu di settembre, u rapportu di l'attività mensili hè statu discutitu è ​​u cumitatu hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu.
U NOVU SEGRETARI GENERALE DI KOTO ALNIPAK
Per d 'altra banda, hè statu sappiutu chì Figen Dilaver, secretariu generale in funzione, hà dumandatu à a gestione di dimissioni da u so travagliu. I novi membri di l'assemblea Mehmet Orhan, Mustafa Cansever, Selçuk Bakırlı, Yasin Çakır è u novu Segretariu Generale di a camera Mert Alnıpak, i so Assistenti Adem Aykaç è Sezgin Özkarayel anu assistitu à l'assemblea è si sò presentati.
CONTRIBUMU À L'EDUCAZIONE
U presidente di KOTO Semih Barış, chì hè ghjuntu à u podium per presentà u rapportu annuale, hà prima vulutu a misericordia di Diu à i martiri chì anu persu a vita. Barış hà dettu: "Avemu lasciatu u prucessu elettorale, vogliu successu à u presidente di u parlamentu è à i nostri amichi chì anu participatu à u cunsigliu di direzzione. Cum'è a camera di cummerciu, simu fieri di cuntribuisce à l'educazione cù l'Academia KOTO è u Liceu Professionale è Tecnicu KOTO. Avemu alcune agenzie di qualificazione di creditu. Questu abbassa a nostra valutazione. Vulenu ghjucà cun noi cum'è parte di un sistema ecunomicu in u mondu ".
A PARTICIPAZIONE LABORAL HA FATTA
Fornendu infurmazioni nantu à a crescita di l'ecunumia turca, Barış hà dettu: "In u primu trimestre di u 2015, ci hè stata una crescita di 1 per centu cù 1 milione 953 mila 561 TL in i prezzi attuali. In u primu trimestre di u 4, ci hè stata una crescita di 2016 per centu cù 1 mila 497 TL in i prezzi attuali. Sicondu u tavulu di disoccupazione Turchia, u tassu di disoccupazione era di 844 per centu in u ghjugnu 4.7, u numaru di disoccupazione era di 2016 mila 10.2 persone, è u tassu di l'impieghi era 3. Inoltre, l'impieghi hè statu furnitu à 127 mila 47 persone. U tassu di participazione di a forza di travagliu era 1 ", disse.
TRAVAILU IN LINEA
Barış hà dettu: "Travagliemu in armunia cù u presidente di u Parlamentu. U nostru travagliu cuntinueghja è cuntinueghja. Certi sò cuntenti cun ellu, certi ùn sò micca. Facemu tuttu ciò chì ci vole per a nostra stanza. Avemu travagliatu per portà a nostra stanza à u puntu più altu. I nostri membri sò vittimi di u prughjettu di u tram. Fendu falà in u campu è litendu cù questi amichi. Trasmetteremu questu à l'anziani di a cità in una bona manera ". U Sicritariu Generale Figen Dilaver, chì hè ghjuntu à a sedia dopu, hè ghjuntu à u podium è hà fattu un discorsu d'addiu.
A NOSTRA BISOGNA DI AUMENTA A PRODUZIONE
Parlendu à a riunione di l'assemblea, Yaşar Can hà dettu: "Avemu dettu chì a seconda onda di u colpu serà ecunomica. Li vedemu oghje. Avemu da dichjarà à i nostri bordi supremi chì u sviluppu principale hè di aumentà a produzzione. Damu qualchi idee nantu à questu. Shopping hè solu una spirale. U nostru bisognu principale hè di aumentà a produzzione. Tutte e scole in Kocaali appartenenu à KOTO. L'unicu settore induve a disoccupazione hè diminuita hè u settore di i servizii. Ci hè una carenza di persunale di serviziu in u nostru paese. Sostenemu i bisogni di u Liceu Professionale Turisticu Akçakoca per piglià a decisione di u cunsigliu di direzzione. Sta scola hè una scola preziosa per u settore di i servizii.
WE TURNU L'ASSEMBLEA IN QUESTA
Yusuf Erenkaya, chì hà pigliatu a parolla dopu, hà dettu: "Quelli chì si sò cruciati nantu à e liste in a prima elezzione di a presidenza parlamentaria ponu stà fiancu à fiancu oghje. Passemu per i tempi quandu KOTO perde a so reputazione. Avemu amichi chì ridenu in parlamentu. Avemu fattu sta assemblea cusì. Aghju un suggerimentu à u presidente è a gestione. Supportemu tutte e piattaforme cù Kocaeli à u principiu. Kocaelispor hè unu di elli. Fermemu u campu di a scola. Questa hè una fossa senza fondu. Creemu una cumissioni è visitemu sti scoli. Allora pienghjemu è chiagnemu perchè ùn ci hè micca intermediariu "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*