Eid-al-Adha Missaghju da u Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan

Messaghju di Eid-al-Adha da u Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan: Cum'è nazione, realicemu un'altra festa induve e persone risentite facenu a pace è i risentimenti è i brami venenu à a fine...
Pregu à Allah Onnipotente chì l'Eid al-Adha purterà pace, tranquillità è felicità à a nostra amata nazione, u Munnu Islamicu è tutta l'umanità.
In questu ghjornu felice, lasciate chì e strade ùn si trasformanu in un bagnu di sangue, lasciate chì i vostri amati ùn ghjunghjenu micca una triste nutizia,
Chì a vostra festa sia una festa ...
Cari citadini,
Nant’à issi terri duv’elli sò passati decine di civilisazioni ; Dopu à u 12u seculu, i nostri antenati creanu una civilisazione basata nantu à a libertà è a ghjustizia, in quale l'amore, a cumpassione, a cuscenza è a fideltà sò quasi intrecciati è incarnati.
Unu di i principii più impurtanti chì sta civilisazione impone à quelli chì gestiscenu u statu hè l'idea di "Lasciate a nazione vive per chì u statu pò campà".
Hè per quessa, ancu in i nostri ghjorni più scuri, ùn avemu micca cumprumissu a nostra indipendenza è l'onore contr'à l'apostati, quelli chì volenu caccià sta nazione fora di a so patria, è i traditori chì anu causatu disordini in u paese, cù a cuscenza di esse un nazione. Cum'è a notte di u 15 di lugliu, noi, cum'è nazione, resistemu à i tentativi di colpu traditori contr'à l'esistenza, a demucrazia è a vulintà naziunale di u nostru paese.
Basatu annantu à sta idea, ùn avemu micca altru preoccupazione o agenda altru ch'è di serve stu paese ghjornu è notte, cù a forza chì derivemu da a priorità, i valori è a rispunsabilità chì ci hè datu da a nostra nazione.
Cù sti sentimenti, felicitamu a mo nazione amata per l'Eid-al-Adha, vogliu chì Diu Onnipotente ci purtessi assai più vacanze in unità è sulidarità, prisintatu u mo amore è u rispettu...
Ahmet ARSLAN
Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*