I residenti di Samsun volenu un passaghju à a stazione chjusa

L'ora di u tram di samsun weekend hè cambiatu
L'ora di u tram di samsun weekend hè cambiatu

I citadini di Samsun volenu un passaghju à a fermata chjusa: i citadini aspettanu una soluzione urgente per a fermata ferroviaria temporaneamente chjusa da SAMULAŞ per via di u prublema di traversata in Samsun.

A fermata di a ferrovia in Samsun, induve ci era una carenza di passaghji, hè stata chjusa. L'impiegati di u centru cummerciale è i citadini situati di fronte à a fermata di a ferrovia anu dichjaratu chì a chjusa di a fermata ùn eliminà micca u prublema è hà dettu: "Avemu assai prublemi per attraversà a strada. "Un passaghju deve esse custruitu urgentemente". dissenu.

Fisherman's Shelter, chì hè l'ultima tappa di u sistema ferroviariu di novu custruitu in Samsun, hè stata chjusa temporaneamente da SAMULAŞ A.Ş. Apertura di a tappa senza cavalcavia per attraversà a strada hà causatu i citadini chì vulianu attraversà a strada per affruntà un grande periculu.

UN OVERPASS DEVE ESSERE CUSTRUITA IMMEDIATAMENTE

Spieghendu i prublemi chì anu sperimentatu, l'impiegati è i citadini di Lovelet AVM anu dettu: "A fermata di l'autobus hè stata chjusa, ma avemu sempre da attraversà a strada. Ùn avemu micca salvezza di vita quandu attraversà a strada. Un cavalcadu duverebbe esse cunsideratu prima di custruisce una fermata quì. Calchì volta traversemu a strada cù i nostri figlioli. Hè un gran periculu per i nostri figlioli. Ci era digià un accidente quì. A nanna è u so nipote sò stati feriti. Un accidentu fatale deve accade per fà qualcosa? "Vulemu chì l'autorità custruiscini urgentemente un passaghju quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*