U simbulu scurdatu di Sarajevo, u funiculu, hè statu introduttu

U simbulu scurdatu di Sarajevo, a funivia hè introdutta: U funiculu, unu di i simboli scurdati di Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, serà riapertura u 6 d'aprile.

A funivia, unu di i simboli scurdati di Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, serà riapertura u 6 d'aprile.

A funivia, chì hè stata utilizata per a prima volta in Sarajevo in u 1959, ma hè stata completamente dannighjata durante a Guerra di Bosnia, serà offerta à i citadini di novu.

A prima cabina di a nova funivia, chjamata "gondola panoramica", chì servirà trà u centru di a cità è a muntagna Trebevic, hè stata presentata à u publicu cù una ceremonia.

In u so discorsu à a ceremonia di presentazione, u sindaco di Sarajevo Abdulah Skaka hà dichjaratu chì oghje, quandu u novu funiculu hè statu introduttu, era una "vacanza" per a cità di Sarajevo è a so ghjente, "Questa hè una continuazione di a storia chì avemu avutu. ne parla da 6-7 anni". disse.

Dicendu chì l'oghje hà una impurtanza particulari per ellu perchè era natu in una casa accantu à u vechju funiculu, Skaka hà aghjustatu chì u vechju funiculu era fora di usu è dunque un telefuninu completamente novu seria custruitu.

I citadini anu ancu mostratu un grande interessu in u cabinet pusatu davanti à a Bibbiuteca Vijecnica, unu di i simboli di Sarajevo.

A nova funivia, chì serà custruita da una cumpagnia taliana, avarà a capacità di trasportà 200 passageri à l'ora. A funivia cù 33 cabine ghjunghjerà à a muntagna Trebevic da u distrittu di Bistrik in u centru di a cità in 7 minuti è 15 seconde.

A funivia, chì hè stata messa in serviziu per a prima volta in Sarajevo in u 1959, hà cunnessu u distrittu di Bistrik à una altitudine di 583 metri à a muntagna d'osservazione à una altitudine di 160 in a muntagna Trebevic. À quellu tempu, a funivia di 2 metri era u più grande trà i so contraparti in i paesi di a regione.

A funivia, chì hà avutu u so apogeu in l'Olimpiadi di l'inguernu di u 1984 ospitata da Sarajevo è hè diventata unu di i simboli di a cità, hè stata assai dannata durante a guerra 1992-1995 è hè diventata inutilizabile.