Cumpagnia d'assicuranza dumandà u dannu in l'accident di metrobus da u passageru nervoso

Cumpagnia d'assicuranza dumandà u dannu in l'accidentu di metrobus da u passageru nervoso: Questa situazione costarà caru à u passageru nervoso, chì hà culpitu u cunduttore di u metrobus cù un parapluie, causendu danni à i veiculi è ferendu 11 passageri. A cumpagnia di l'assicuranza dumandà à u passageru i danni è e spese di l'ospitale chì ammontanu à 1 milione di lire.
L'accidentu di metrobus chì hè accadutu ieri in Istanbul hà da custarà u passageru nervoso chì hà fattu l'accidentu assai caru. A causa di u passageru chì hà attaccatu u cunduttore di Metrobus cù un parapluie è hà causatu l'accidentu, i veiculi 2 periscanu, ci sò stati danni significativi à u veiculu Metrobus è l'altri veiculi 2. 11 passageri sò stati ancu feriti. Avà, u trattamentu di i passageri hè stata fatta à l'uspidale o i danni di i veiculi chì anu da cuntinuà à esse pagatu da a cumpagnia d'assicuranza. In u risultatu, a cumpagnia d'assicuranza chì assicura u metrobus, chì pagherà tutti i danni, ricorrerà à i danni chì hà pagatu à u passageru nervoso chì hà causatu l'accidente agisce deliberatamente è esigerà i soldi da quella persona. L'assicuratori dichjaranu chì i danni à u metrobus è i veiculi 4 è e spese di l'ospitale di 11 persone ammontanu à circa 1 milione di lire.
CASA, CAR, SALARI POSSIBILI ESSERE FORZATI
A quantità di danni di u veiculu di marca Volkswagen Passat (pert), chì hè statu dannatu in l'accidentu, supera 150 mila lire. A cumpagnia d'assicuranza di stu veiculu pagherà i danni à u pruprietariu di u veiculu. Tandu esigerà u dannu ch’ellu hà pagatu da a vittura chì l’hà culpitu, vale à dì da a cumpagnia d’assicuranza di u metrobus. A cumpagnia d'assicuranza di u Metrobus anderà à a persona chì hà fattu l'accidentu, postu chì era una mossa deliberata. L'assicuranza di l'altri veiculi è l'assicuranza di salute di i passageri seguiranu u listessu metudu. Siccomu ùn ci hè micca crimine in u cunduttore è in u metrobus, queste transazzione seranu realizate per l'assicuranza di u mutore, micca l'assicuranza di trafficu. Quandu a cumpagnia d'assicuranza ricorre u dannu pagatu à u passageru nervoso, quellu passageru hà da pagà. Altrimenti, a so casa, a vittura o altri beni è u so salariu ponu esse sequestrati. Di sicuru, in u risultatu di l'esame, tutti questi seranu dumandati da u passageru in proporzione à a so culpa.
SI UNA CASA CRIMINALE SERA APERTA, SERRANNI PRIGIONATI
Inoltre, i passageri feriti è i pruprietarii di i veiculi anu u dirittu di presentà una demanda per danni pecuniari è micca pecuniari, in particulare a perdita di u travagliu. Se queste richieste sò soddisfatte, soprattuttu di i passageri chì anu patitu un dannu morale severu per via di l'accidentu, a fattura di u passageru chì hà causatu l'accidentu pò esse più di 1 milione di lire. Se un casu penale hè apertu più, u passageru nervoso pò esse incarceratu.
D'induve vene u dirittu di rimediu ?
Le droit de recours de l'assureur résulte du principe de surrogation applicable à l'assurance sinistre. Sicondu u principiu di a successione, l'assicuratore hà i diritti di l'assicuratu per via di l'indemnità pagata è pò fà una demanda contr'à terzi direttamente (TTK.m.1301; 1361). In u risultatu di stu principiu, l'assicuratore, dopu avè pagatu u costu di l'assicuranza, rimpiazza legalmente a persona assicurata è diventa u so successore. Cusì, l'assicuratore apre tutte e prucessi chì l'assicuratore pò purtà contr'à e persone chì anu causatu u dannu è usa u so dirittu di dumandà a compensazione per u dannu. In ogni casu, se l'assicuratore ùn copre micca a perdita sana, i diritti di pretensione di l'assicuratu in quantu à a parte impagata ùn sò micca caduti (TCC.m.1301/II). Dans ce cas, l'assureur devient le successeur de l'assuré dans la mesure du dommage qu'il indemnise et exerce son droit de recours contre les responsables du dommage.
TOPBAŞ HA DICE "IMM PAGA" MA
Una dichjarazione hè ghjunta da Kadir Topbaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, in quantu à l'accidentu, induve u metrobus hè andatu fora di a strada è in trè veiculi è s'hè lampatu in u sicondu pianu di un autobus à dui piani. Topbaş hà annunziatu chì i danni causati da l'accidentu seranu pagati da IMM. Tuttavia, anche se e dichjarazioni di Topbaş sò valide per a strada, a barriera è altre spese, e spese seranu digià pagate da e cumpagnie d'assicuranza, postu chì i passageri feriti è i veiculi dannati sò assicurati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*