Eyes of the World à u Centru di Test di Sistemi Ferroviari

L'Ochju di u Munnu hè in u Centru di Test di Sistemi Ferroviari: A custruzzione di u Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), situatu in u distrittu Alpu di Eskişehir è chì hè prevista per esse cumpletata da parechji paesi, hà iniziatu.
Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Naci Gündoğan, Vice Rettore Prof. Dr. Ali Savaş Koparal, Direttore di a Scola Professionale di Trasportu Prof.Dr. Ömer Mete Koçkar, u sindaco di Alpu Rafet Demirtaş è altre parti interessate anu investigatu in a zona di custruzzione di u centru.
Parlendu à a stampa dopu, u Rettore Prof. Dr. Gündoğan hà dichjaratu chì a custruzzione di u centru hè stata cuminciata 2 mesi fà è hà dettu chì ùn puderanu micca fà una ceremonia è annunzià perchè u tentativu di colpu di colpu di u 15 di lugliu hà coincisu cù a cerimonia di inaugurazione di u prugettu. Esprimendu chì anu da fà una cerimonia di rivoluzione in uttrovi, Gündoğan hà nutatu chì assicuraranu chì un tali centru hè annunziatu à u livellu naziunale è internaziunale per mezu di sta ceremonia.
Spieghendu chì anu u scopu di rende u centru cumplettamente prontu à a fine di u 2019, Prof. Dr. Gündoğan hà dettu: "I blocchi chì cuntenenu strutture amministrative, educative è suciali, chì avemu stabilitu i fundamenti è cuminciati, seranu cumpletati in 2 anni. In questu prucessu, averemu duie più grandi offerte. Avemu pensatu di fà questi dui appalti in 2016. Unu di elli hè a nostra offerta per piste di prova. Hè u scopu chì queste strade seranu finite in 3 anni dopu chì l'offerta per e strade di prova hè finita. Attualmente, averemu 21 offerte di dispositi di prova. À questu puntu, in u prugramma d'investimentu di u Ministeru di u Sviluppu; A cundizione hè stata stabilita chì i dispositi di prova chì avemu da cumprà ponu esse acquistati dopu l'appruvazioni di TCDD è i so affiliati. L'Università Anadolu gestisce u prugettu, ma ci sò ancu attori in questu affari. Avemu una quantità di urganisazioni cum'è TCDD, TÜLOMSAŞ, TUVESAŞ, TÜDEMDAŞ, chì sò i nostri clienti più impurtanti è stakeholder à u stessu tempu. Avemu ancu cunsultate cù l'urganisazioni nantu à quali tipi di dispusitivi anu bisognu. 21 dispositivi di prova sò stati identificati finu à avà, e nostre specificazioni per elli sò state preparate. Avemu ancu ricevutu lettere d'appruvazioni da TCDD è altre urganisazioni. In fatti, aghju presentatu issi ducumenti à u Ministeru di u Sviluppu ieri. Spergu chì l'appruvazioni di u Ministeru serà ricivutu in pocu tempu è ùn ci sarà micca ostaculi davanti à noi per esce in offerta. U prucessu di cuncepimentu è di pruduzzione di sti dispusitivi duverà ancu 3 anni. In 3 anni, da una banda, e strade di prova è da l'altra banda, i dispositi seranu pronti. Spergu chì avemu finitu tuttu à a fine di u 2019 è à u principiu di u 2020 ".
"Avemu mandatu assistenti di ricerca in Repubblica Ceca, Germania, Inghilterra è USA"
U Rettore Gündoğan hà dettu: "Un altru prublema chì a nostra università attribuisce impurtanza hè a furmazione di risorse umane" è hà cuntinuatu cusì:
"À questu puntu, in realtà ùn avemu micca persu tempu. Dapoi u 2012, avemu cuminciatu à preparà u nostru persunale per serve in questa facilità. Di sicuru, à questu puntu, avemu mandatu assistenti di ricerca in parechji paesi, in particulare a Repubblica Ceca, Germania, Inghilterra è USA. Issi amichi nostri cumminciaranu ancu à vultà à pocu à pocu. In i prossimi 2-3 anni, finu à chì queste facilità sò finite, i nostri risorse umani cù diplomi di dutturatu cresceranu ancu. Dunque, 23 di u nostru staffu cù un PhD da l'esteru seranu preparati. Avemu ancu prughjetti di furmà micca solu u persunale senior, ma ancu intermediu. Semu in cuuperazione cù una urganizazione assai impurtante in Corea di u Sud nantu à questu tema. Duranti stu periodu, manderemu i nostri amichi à l'urganizazione in Corea di u Sudu per scopi di furmazione in u scopu di u nostru protocolu ".
Una forma speciale di gestione serà determinata
Dichjarà chì una forma speciale di gestione hè nantu à l'agenda per URAYSİM, Prof. Dr. Gündoğan hà dettu: "Questa hè una istituzione di altu livellu, sia in termini di scala sia in quantu à u valore aghjuntu chì pruducerà. In quantu à u stilu di gestione di stu locu, cunsultazioni seranu realizati cù u nostru Ministeru di u Sviluppu è l'istituzioni pertinenti di u nostru statu per determinà un mudellu di gestione speciale per questu locu. Decideremu in i prossimi anni cumu serà gestitu è ​​realizatu stu locu ", disse.
Turchia guadagnà un centru assai impurtante
Gündoğan hà dettu ancu chì un centru assai impurtante serà ghjuntu è hà dettu:
"Dopu a so cumpleta, prima Alpu, poi Eskişehir, poi Turchia avarà guadagnatu un centru assai impurtante induve teste è accreditazioni di tutti i veiculi ferroviari rimorchiati è rimorchiati in casa è à l'esteru seranu fatti. Saremu ancu fieri di questu ".
Per a prima volta in Auropa, e teste di Treni d'Alta Velocità chì viaghjanu à 400 chilometri seranu pussibuli.
Inseme cù parechje attività di R&D da esse realizatu in u campu di i sistemi ferroviari di u prugettu, chì hè ancu inclusu in u documentu "Aghjunghje è ghjunghje à Turchia - 2013" ​​di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, per a prova. è a certificazione di i veiculi rimorchiati è rimorchiati, per a prima volta in Europa, cruising à 400 chilometri à l'ora. A custruzzione di una pista di prova di 50 chilometri, induve e teste di i Treni d'Alta Velocità ponu esse realizati, sarà realizatu. Inoltre, una pista di prova chì pò ghjunghje à una velocità di 180 chilometri à l'ora per a custruzzione di una pista di prova per i veiculi ferroviari convenzionali chì ponu ghjunghje à una velocità di 100 chilometri à l'ora, è per i testi di veiculi rimorchiati è rimorchiati per e Republici Turche. è a Federazione Russa, è per i testi di i veiculi di trasportu ferroviariu urbanu seranu fatti. U prughjettu include ancu l'istituzione di attellu è laboratori per teste statiche, dinamiche è elettromeccaniche, certificazione è R&D di veiculi rimorchiati è rimorchiati, furmazione di scientisti, circadori, teste è certificazioni in u campu di i sistemi ferroviari, è una furmazione è strutture suciale in Eskişehir Hè previstu di stabilisce un campus in u campu di i sistemi ferroviari inseme.
U flussu di scambiu di valuta serà impeditu
Cù a fine di stu prughjettu, a prova è a certificazione di i veiculi di rimorchiu è di rimorchiu di i sistemi ferroviari da esse disignati è pruduciuti in Turchia seranu realizati interamente in u paese, è l'attività di a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu seranu supportate per impediscenu stranieri. flussu di scambiu. Inoltre, cù u cumpletu di l'urganizazione cintrali, i cuntrolli per u rispettu di i normi internaziunali in quantu à a vita è a sicurità di a pruprietà di i citadini è a affidabilità stradale di i veiculi rimorchiati è rimorchiati impurtati da l'esteru cù a mossa di privatizazione in ferrovie seranu testati in casa. Per d 'altra banda, postu chì URAYSİM hè l'unicu centru di teste in u mondu chì pò ghjunghje à una vitezza di 400 chilometri à l'ora, permetterà teste più dettagliate di i treni d'alta velocità pruduciuti in Europa, soprattuttu nantu à a pista di prova invece di l'attivu. pista, è serà ancu pussibule di exportà servizii à i fabricatori stranieri attraversu u serviziu di prova.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*