Bona nutizia per i disabili in u trasportu publicu

Annunciu per e persone disabili in u trasportu publicu: i veiculi di trasportu publicu in tutta a Turchia seranu monitorati è inspeccionati regularmente per rende adatti è sicuri per i citadini disabili.
U "Regolamentu chì Modifica u Regolamentu di Monitoraghju è Inspezione di l'Accessibilità" preparatu da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore.
I cambiamenti fatti in u regulamentu, chì determina i stili di travagliu di e cumissioni chì monitoranu è surveglianu a fabbricazione di tutti l'edificazioni publiche, spazii aperti è veiculi di trasportu publicu "accessibili" è "sicuri" per i citadini disabili, è e ammende da esse imposte. quelli chì ùn cumplenu micca i normi, anu u scopu di realizà attività di monitoraghju è ispezione in modu più efficace.
In questu cuntestu, e disposizioni riguardanti l'applicazione di "cuncessione di tempu supplementu" à i lochi è i veiculi inspeccionati finu à u 7 di lugliu 2015 sò stati abuliti per via di a scadenza di u periodu.
Sicondu u novu regulamentu, u "Certificatu d'accessibilità" emessu per i lochi è i veiculi chì si trovanu accessibili dopu l'ispezione serà emessu da l'uffiziu di u guvernatore.
5 ministeri è cunfederazioni stabiliscenu norme d’ispezione
Mentre i travaglii di cuntrollu è d'ispezione sò realizati per mezu di e forme in l'annessi di u regulamentu, l'opinione scritta di i Ministeri di Scienza, Industria è Tecnulugia, Ambiente è Urbanizazione, Internu è Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è e cunfederazioni pertinenti saranu ottenute. per e forme novi per esse create cù l'emenda.
Una circular serà emessa da u Ministeru di a Famiglia è di e Pulitiche Suciali per e forme preparate in cunfurmità cù queste vedute è create secondu e norme di accessibilità.
Cù a circular, i regulamenti seranu fatti in i principii di cuntrollu di l'accessibilità di l'edificazioni, i spazi aperti è i veiculi di trasportu publicu.
Introduce l'applicazione "Re-ispezione".
I lochi inspeccionati è l'amende amministrative seranu ricontrollati.
U numaru di membri di a cummissione, chì include architetti, ingegneri, urbanisti, architetti di paisaghji, tecnichi di custruzzione è disabili, hè statu aumentatu da 4 à 5, mentre chì l'indennità di i membri di a cummissione di rappresentanza publica è di i membri di a cummissione di rappresentanza di a cunfederazione sò stati. riunitu da u bilanciu di u ministeru è di a direzzione provinciale.
I veiculi di trasportu publicu seranu monitorati
Cù a rivisione di u regulamentu, "i veiculi di trasportu publicu" sò stati inclusi per a prima volta in u "Sistema Naziunale di Monitoraghju di l'Accessibilità", chì seguita i normi per fà tutti l'edificazioni, strade, parchi, giardini è campi sportivi adattati per l'usu di disabili. citadini.
In questu modu, tutti i veiculi di trasportu publicu in Turchia seranu monitorati regularmente è inspeccionati in quantu à l'accessibilità per i disabili.
Fine di finu à 25 mila lire
Ammende amministrative sò imposte à e persone giuridiche di dirittu reale è privatu chì pussede ogni tipu di strutture è spazii aperti chì furnisce servizii publichi è veiculi di trasportu publicu determinate da e cummissioni di audit in u scopu di u "Regolamentu di Monitoraghju è Inspeczione di l'accessibilità" preparatu da u Ministeru di Politiche Famiglia è Suciali è entra in vigore in u 2013. .
In questu cuntestu, u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali impone ammende amministrative da mille à cinque mila lire per ogni determinazione da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali à e persone giuridiche reali è private chì pussede ogni tipu di strutture è spazi aperti aperti à u publicu, è ancu i veiculi di trasportu publicu.
I cumuni metropolitani, i cumuni è altre istituzioni è urganisazioni pubbliche ponu esse amminati da 5 mila lire à 25 mila lire per ogni determinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*