Turchia pò esse unu di i paesi pruduttori impurtanti in u sistema ferroviariu

Turchia pò esse unu di i paesi pruduttori impurtanti in u sistema ferroviariu: u direttore generale di Bombardier Transportation Turkey, Furio Rossi, hà dichjaratu chì u trasferimentu di tecnulugia hè assai impurtante per a Turchia è hà dettu: "Turchia hà u putenziale di diventà unu di i paesi pruduttori impurtanti in u campu di sistema ferroviariu cun un trasferimentu tecnologicu successu ". disse.
Facendu valutazioni à a Fiera Internaziunale di Tecnulugia di Trasportu InnoTrans 2016 in Berlinu, induve Bombardier Transportation hà participatu ancu, Rossi hà dettu chì a cumpagnia hè un "leader globale" in u settore di e tecnulugie ferroviarie offrendu a cartera più larga di l'industria.
Dichjarà chì a so gamma di prudutti include tutte e soluzioni di u sistema ferroviariu da i treni à i sistemi di metro è di signali, Rossi hà spiegatu chì, cum'è Bombardier, offrenu ancu sistemi di trasportu cumpletu, tecnulugia di mobilità elettrica è servizii di mantenimentu.
Dichjarà chì cuntinueghjanu e so attività in u mondu sanu cù 26 siti di pruduzzione è ingegneria è 63 centri di serviziu in 18 paesi, Rossi hà dettu:
"A nostra sede hè in Berlinu, Germania. Operemu in più di 39 paesi, impiegendu 400 mila 60 persone. Bombardier, chì hà una forte riserva di ordine di 30 miliardi di dollari, hà a cartera di prudutti più ideale per i piani di trasportu è di trasportu publicu in sviluppu di Turchia. Cum'è Bombardier, avemu cuntinuatu a nostra forte cooperazione cù Turchia in u campu di i sistemi ferroviari dapoi u 1986. "Bombardier Transportation, chì hè un capu glubale in u campu di u trasferimentu di tecnulugia è hà una sperienza di localizazione in paesi cum'è u Brasile, l'India, a Cina, u Messicu è u Sudafrica, hè pronta à furnisce tutta l'infrastruttura in u megliu modu pussibule per scuntrà a tecnulugia di Turchia. bisogni di trasferimentu ".
U travagliu di Bombardier Transportation in Turchia
Furio Rossi spiegò chì a cumpagnia hè stata prima rispunsevuli di u sistema di metro di Istanbul in Turchia in 1985 è di u sistema di metro di Ankara in 1996, è chì u sistema di metro di Izmir hè statu furnitu in 2005.
Dichjarà chì anu furnitu 55 tramvii Flexity innovativi per Istanbul è tramvii à piani alti per Bursa, Rossi hà ricurdatu chì a consegna di Istanbul hè stata finita in 2004 è Bursa in 2011.
Rossi hà dettu: "Bombardier Transportation hà ancu custruitu un prestigiosu sistema di trasportu di ferrovia leggera in Adana in 2010, Eskişehir in 2004 è Izmir in 1998. Cù tutti sti prughjetti, i centri di cità sò stati cunnessi cun successu cù i suburbii. In l'ultimi anni, Bombardier Transportation hà furnitu è ​​installatu soluzioni di segnalazione è gestione di u trafficu ferroviariu chì furnisce una capacità è una sicurezza più grande in u trafficu ferroviariu turcu in l'ultimi anni. "U signalu di a linea principale Irmak-Zonguldak è u signalamentu di u metro Üsküdar-Ümraniye sò trà i travaglii in corso". disse.
In Turchia Bozankaya Dichjarà chì anu stabilitu un partenariatu cù a cumpagnia per a produzzione di treni d'alta velocità, Rossi hà dettu chì sta cullaburazione hà da creà quasi 5 mila opportunità di travagliu in Turchia.
Furio Rossi hà enfatizatu chì u trasferimentu di tecnulugia hè assai impurtante per a Turchia è hà dettu: "Turchia hà u putenziale di diventà unu di i paesi pruduttori impurtanti in u campu di u sistema ferroviariu cù un trasferimentu tecnologicu successu". disse.
Dichjarà chì e grandi municipalità in Turchia sò affruntate da a necessità di riduce a congestione di u trafficu è a contaminazione sviluppendu novi linee di metro è tram, Rossi hà dettu chì Istanbul hè una di e cità principali cù a congestione di u trafficu più pesante in Europa.
Dichjarà chì, cum'è Bombardier, sò pronti à sustene i bisogni di u guvernu è di e municipalità in quantu à i piani di trasportu, Rossi hà dettu:
"Bombardier hè assai prontu à sustene i bisogni di e municipalità è di i guverni in quantu à i piani di trasportu in u scopu di i so prudutti, cum'è u trenu regiunale Talent d'alta capacità chì cunnetta cità è regioni o trasportatori di passageri di l'aeroportu chì ponu esse utilizati à u 3u aeroportu. Cum'è Bombardier, producemu suluzioni à una scala assai larga. Semu pronti à offre e soluzioni più ideali per ogni tipu di bisogni di u sistema ferroviariu in Turchia. Per d 'altra banda, i prughjetti di treni d'alta velocità è di metro in Istanbul ci eccitanu assai. Un travagliu di infrastruttura veramente bonu hè necessariu per i prughjetti di metro in Istanbul. Di sicuru, hè un prucessu difficiule. Mentre cerca di sbarazzarsi di prublemi di trafficu, avete da causà a congestione di u trafficu per i travaglii di l'infrastruttura di metro. In ogni casu, se cunsideremu a suluzione à longu andà, deve esse cunsideratu chì i prughjetti più veloci sò iniziati, più veloce seranu cumpletati ".
"Avemu vistu grandi cambiamenti pusitivi in ​​quantu à a situazione di u mercatu di u sistema ferroviariu in Turchia"
Furio Rossi spiega chì i dui vantaghji principali di i treni d'alta veloce è di i veiculi di metro di Bombardier sò; Dichjarà chì anu pruvatu disinni in serviziu cummerciale è tecnulugii innovatori d'altu livellu, hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Pillemu u nostru trenu d'alta velocità Zefiro chì ricumandemu per a Turchia cum'è esempiu. Stu pruduttu hà tecnulugii chì u facenu unicu, chì furnisce una alta capacità, affidabilità è prestazioni à livelli incredibili di efficienza. I treni restanu in serviziu per più di 30 anni è cuncepemu i nostri veiculi cun i costi operativi in ​​mente in tuttu stu periodu. Minimizemu u cunsumu d'energia è pruvemu di mantene a fattibilità è l'efficacità di mantenimentu à un altu livellu. Quessi in fine risultatu in un altu valore aghjuntu per i nostri clienti è operatori ferroviari. Avemu vistu grandi cambiamenti pusitivi in ​​u statu di u mercatu di u sistema ferroviariu in Turchia cumparatu cù altri paesi induve Bombardier opera. "Vulemu sustene a Turchia cù i migliori prudutti pussibuli."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*