Edirne-Kars trenu d'alta velocità bona nutizia da u Ministru di l'Energia Albayrak

Edirne-Kars treni d'alta velocità bona nutizia da u Ministru di l'Energia Albayrak: Accordi chì coprenu i prughjetti di miliardi di dollari sò stati firmati trà Cina è Turchia. Mentre u Ministru di l'Energia Albayrak hà dichjaratu ch'elli anu da vene inseme cù u cunsorziu US-China per u locu di a terza centrale nucleare, hà ancu datu a bona nutizia di u trenu d'alta velocità Edirne-Kars, chì hè u ligame impurtante di u ' Strada di a Seta di Ferru'.
Turchia è Cina si preparanu per a cooperazione strategica per u prughjettu di a ferrovia chì unisce Pechino à Londra. Cù stu prughjettu giganti di 40 miliardi di dollari, una linea di treni d'alta velocità serà custruita trà Edirne è Kars. Cum'è l'Europa è u Far East si cunnetta, l'impurtanza geopulitica di Turchia, chì hè una parte impurtante di a strada, cresce ancu di più. Stu sviluppu cuntribuisce à u rolu di u paese cintrali di Turchia.
LINEA PER CONNESSE BEIJING CU LONDRA
Berat Albayrak, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, chì era in Cina per u G-20 Summit, hà dettu chì ci sò prughjetti assai impurtanti cù a Cina in u settore di u trasportu. Albayrak hà dettu: "Ci hè un prucessu longu in quantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Edirne-Kars. Quì parlemu di un prughjettu di 30-40 billion dollars. A Cina dà una grande impurtanza à stu prughjettu chì unisce Pechino à Londra. Hè un prughjettu strategicu chì hà postu in u primu locu in u sensu internaziunale è hè una parte impurtante di a strada di a seta muderna ".
PARTNERSHIP USA E CINA IN U TERZO NUCLEAR
Un Acordu di Cuuperazione in u Campu di l'Energia Rinnovabile è u Carbone hè statu firmatu trà u Ministeru di l'Energia è l'Amministrazione Energetica di a Cina. Nutendu chì trè di u memorandum d'intesa firmatu cù a parte cinese sò ligati à l'energia, u Ministru di l'Energia hà dettu in a so dichjarazione: "Nucleare, rinnuvevule è carbone. Una parte di u terzu prughjettu di a centrale nucleare hè a Cina è l'altra parte hè Westinghouse da i Stati Uniti. Questu hè un prughjettu chì u cunsorziu US-China aspira à. In i ghjorni à vene, inseme cù u cunsorziu, dichjarazioni in quantu à a selezzione di u situ è ​​a fattibilità di a terza centrale nucleare seranu ancu fatte.
U dirittu à u mondu hè pruibitu à Turchia per 60 anni
Dichjarà chì u locu di a terza centrale nucleare ùn hè micca chjaru ancu, ma invece di agisce emotivamente, Albayrak hà dichjaratu chì parechji lochi spiccà nantu à e carte è una decisione strategica serà presa cun cunsultazione di altu livellu per questu. Critichendu a resistenza di e diverse lobbies è quelli chì s'opponenu à u prugettu, Albayrak hà dettu: "Hè essenziale per a Turchia avè nucleare per risponde à i so bisogni energetichi in modu stabile. Se una tecnulugia chì hè stata halal à u mondu sanu per 17 anni hè chjamata haram in Turchia, significa chì ci hè un truccu quì ".
NOVA ERA CU RUSSIA
Albayrak hà ancu infurmatu chì stanu discutendu una nova cooperazione cù a Russia in Istanbul è chì anu appruvatu i permessi previsti per a prima fase di u Prughjettu Turcu Stream. U Ministru hà dettu: "Ci sò scuperte chì avemu fattu in u carbone recentemente. Hè sempre statu dettu chì ci hè una riserva di carbone in Turchia, ma mille 100 calori ùn sò micca brusgiati cum'è paglia. Ricertamenti, avemu trovu riserve di carbone di più di 2 calori ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*