National Electric Train serà messu in opera in 2018

Trenu Elettricu Naziunale da esse messu in opera in 2018: Turchia Vagon Sanayi A.Ş, situatu in Adapazarı, hà annunziatu chì 2 serie di prototipi di treni seranu messe in opera in 2018 in u scopu di u prugettu 'National Electric Train'.
TÜVASAŞ hà fattu una dichjarazione scritta annantu à u prugettu 'National Electric Train'. TÜVASAŞ, chì pruducerà a serie di vagoni di u Prughjettu Naziunale di Trenu Elettricu, hà annunziatu chì una indennità d'investimentu hè stata ricevuta da u Ministeru di u Sviluppu per a fabbrica di fabricazione da esse stabilita per a produzzione di vagoni è chì una offerta serà fatta in prossimità. futuru. Hè statu dichjaratu chì u prucessu di licitazione per e linee di macchine da esse aduprate in a produzzione hà iniziatu, è a seguente dichjarazione hè stata fatta:
"In u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale iniziatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è TCDD, i travaglii di u Prughjettu Naziunale di Treni Elettrici cù una velocità di 160 chilometri è un corpu d'aluminiu, chì serà pruduttu da TÜVASAŞ, cuntinuà. In questu cuntestu, l'ordine di 100 vagoni da esse datu à TÜVASAŞ hè statu appruvatu da u Ministeru di u Sviluppu è mandatu à l'Altu Cunsigliu di Pianificazione. Per questu scopu, una fabbrica di fabricazione di carrozzeria d'aluminiu serà stabilita in TÜVASAŞ. L'indennità d'investimentu hè stata ricevuta da u Ministeru di u Sviluppu per a fabbrica per esse stabilita. I prughjetti di l'edificu di a fabbrica sò stati cumpletati è l'offerta di custruzzione serà fatta in un futuru vicinu. In quantu à a fabricazione di corpi d'aluminiu, u prucessu di licitazione hè statu iniziatu per a linea di saldatura robotica necessaria per a fabricazione di pareti laterali, tetti è chassis, a linea di saldatura robotica da esse aduprata per l'assemblea di u corpu d'aluminiu, è u centru di machinazione per esse aduprata in a machining of the sub-assembles body aluminium and will be tender in October. . U prucessu di sviluppu di u prugettu per u dittu Prughjettu Naziunale di Trenu cuntinueghja è a prima fase di cuncepimentu hè stata cumpletata. E specificazioni tecniche per i cumpunenti principali da esse aduprati in u scopu di stu prughjettu sò state preparate, è u prucessu di acquisizione è offerta hè stata iniziata. In a prima tappa, i studii cuntinueghjanu in modu chì 10 linee di treni prototipu custituiti da un totale di 2 vagoni seranu messe in opera in 2018.
NI PASSI CONCRETI HAN STATI FATTI RIGUARDU U PROGETTU
U presidente di a succursale di Demiryol-İş Union Sakarya, Cemal Yaman, hà dichjaratu chì ùn sò stati fatti micca passi concreti in quantu à u Prughjettu Naziunale di Trenu Elettricu è chì a fabbrica, chì hà una lacuna di gestione, hè in periculu di chjude. Cemal Yaman hà dichjaratu chì l'istituzione chì realizà a produzzione naziunale di u statu hè stata distrutta è hà dettu: "Quandu Erol İnal era u direttore generale, u travagliu di pruduce i carri di u prughjettu di u Trenu Elettricu Naziunale hè statu datu à TÜVASAŞ. İnal si ritirò in 2014 mentre faceva dichjarazioni dicendu: "Implementaraghju stu prughjettu". Da tandu, a direzzione generale di sta istituzione hè stata realizata per procura. 5 capi di dipartimentu sò stati suspesi da FETO. U numaru di travagliadori, chì era una volta 2, hè statu riduciutu à 800. Quandu l'ultimu direttore generale partì in u 750, dicia: "Dopu à 2014 anni, u trenu naziunale serà nantu à i rails". Tuttavia, ùn ci hè statu fattu un passu cuncrettu in quantu à u prugettu in quistione oghje. Perchè ci hè un vacu di gestione. TCDD ùn piglia mancu a gestione quì. Ci hè una percepzione cusì: "TÜVASAŞ ùn hè micca in pusizioni di fà stu travagliu. Avemu preparatu da fora 'questa hè a situazione. Ricertamenti, ci hè solu a pruduzzione di carri cù i Coreani. Ùn ci hè micca speranza per u futuru. Dopu dumane, u piglianu in u scopu di a privatizazione, chjude o vende. Una istituzione chì hà da realizà a produzzione naziunale di stu statu hè distrutta ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*