Ministru di i Trasporti Arslan in Izmir

Ministru di i Trasporti Arslan in İzmir: Ministru Arslan, u prughjettu İZBAN serve d'esempiu à a ghjente di İzmir attraversu İZBAN, a creazione cumuna di a Municipalità Metropolitana è e Ferrovie Statali. Millioni di passageri sò stati trasportati, finu à avà, hà servutu 375 milioni di persone.
Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì 375 milioni di passageri sò stati trasportati finu à a data cù İZBAN, u stabilimentu di e Ferrovie Statali è a Municipalità Metropolitana di İzmir.
U Ministru Arslan, in u scopu di i so cuntatti in Izmir, hà esaminatu u travagliu di a seconda linea trà İZBAN Tepeköy è Selçuk, a custruzzione di quale hè stata iniziata in u distrittu di Torbalı.
U Ministru Arslan, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità quì, hà dettu in una dichjarazione à i ghjurnalisti chì eranu cunuscenti di a sensibilità di u Primu Ministru Binali Yıldırım à İzmir è chì anu fattu grandi sforzi per finisce i prughjetti in corso in a cità u più prestu pussibule.
Sottulineendu chì u prughjettu İZBAN hè assai impurtante per İzmir, Arslan hà dettu:
"U prughjettu İZBAN serve d'esempiu à a ghjente di İzmir à traversu İZBAN, l'istituzione cumuna di a Municipalità Metropolitana è e Ferrovie Statali. Millioni di passageri sò stati trasportati, è hà servitu 375 milioni di persone finu à a data, una figura assai impurtante. Di sicuru, l'estensione di questu à Aliağa è u trasportu à Torbalı in u sudu sò stati cumpletati. In quantu à Tepeköy, sapete. I nostri treni servenu u nostru populu attraversu İZBAN, ma u nostru Primu Ministru hà avutu un'altra struzzione, per estenderla à Selçuk, per furnisce un accessu faciule à İzmir. Ci hè statu un ritardu in i prucessi di offerta per u prugettu, ma à u principiu di sta settimana, u nostru novu cuntrattu hà iniziatu u travagliu da u 26 di settembre. I nostri amichi facenu un sforzu straordinariu per finisce stu prughjettu di 26 chilometri longu u più prestu pussibule è per mettelu à u serviziu di i Seljuks è di a ghjente di a regione.
Dichjarà chì a ferrovia serà custruita da u ministeru, è e stazioni da e municipalità, cum'è in u passatu, Arslan hà dettu chì vulianu chì u prugettu sia cumpletu rapidamente.
U Ministru Arslan hà allora negoziatu cù l'ufficiale di a cumpagnia di l'impresa Turgut Türkeş è Levent Can per avanzà a data di fine di u prugettu.
U Ministru Arslan, chì hà dichjaratu chì u periodu previstu cum'è dui anni hè longu, strinse a manu cù a cumpagnia di l'imprenditore à u puntu di compie u travagliu l'8 settembre 2017, a data di liberazione di Selçuk.
U Ministru Arslan si trasfirìu dopu à l'Aeroportu Andan Menderes in u trenu di passageri, induve era in u sediu di u cunduttore.

 
 
 
 
 
 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*