Yavuz Sultan Selim Bridge rifletterà nantu à a tavula cum'è una crescita?

I camioni, i TIR è l'autobus anu utilizatu per attraversà i dui ponti paghendu un minimu di 6 TL è un massimu di 15 TL, ma avà anu da pagà duie volte. Ma eccu a cosa, hà da attraversà l'autostrada è pagà per passà stu ponte. Cusì, i veiculi pisanti chì venenu da l'Anatolia o i punti di logistica cum'è Gebze paganu sia à l'uscita sia à u ritornu. Nisuna cumpagnia copre stu costu manghjendu da i so prufitti, face una crescita.
L'aspettu più benefiziu di l'investimenti infrastrutturali hè chì creanu esternalità. In altri palori, apre a porta à l'investimenti di u settore privatu è aumenta a so efficienza è u ritornu. In ogni casu, mette in serviziu prughjetti di infrastrutture chì sò pocu pianificati o chì e so funzioni ùn sò micca stati compiuti creanu un mal di testa per i citadini è u settore privatu. L'ultimu esempiu di questu hè u Yavuz Sultan Selim Bridge (YSS Bridge), chì hè statu inauguratu in Istanbul.
Cù l'apertura di u ponte è una seccione di e strade di cunnessione, una decisione amministrativa hè stata ancu messa in vigore. Hà fattu ancu stu ponte è u percorsu ubligatoriu per tuttu u trafficu di autobus, camioni è TIR. Cusì, attraversà l'altri dui ponti era pruibitu.
COME HA RESULTAT ?
Prima, u trafficu à l'entrate è l'uscita era paralizatu, cum'è e strade di cunnessione esistenti eranu strette per chì i veiculi pisanti chì eranu furzati à entre in u Ponte YSS da l'arterie internu di a cità eranu stretti. U trafficu hè statu suffucatu per allevà u trafficu. Mentre sta decisione hè in vigore, ferma cusì finu à u 2018.
U sicondu prublema è principalu hè quì; U costu di transitu di camioni è camioni, chì sò a logistica di i canali di distribuzione in l'ecunumia, di colpu aumentatu. Sia per avè da attraversà u ponte, chì hè un pedamentu più caru, è per affucà u trafficu nantu à e cunnessione.
PAGAMENTE DUE FACE
Mentre i camioni, i camioni è l'autobus attravanu i dui ponti paghendu solu 6 TL à u più bassu è 15 TL à u più altu, avà anu da pagà quasi u doppiu di a tarifa. Ma u prublema hè, per passà stu ponte, hà da attraversà l'autostrada chì ne face parte è pagà. Cusì, i veiculi pisanti chì venenu da l'Anatolia o punti di logistica cum'è Gebze anu da pagà sia à a via d'uscita sia à u ritornu.
Una camionetta di dui assi o camione chì deve entre in u Ponte YSS per necessità paga 51.1 TL da l'Europa à l'Asia (Mahmutbey-Paşaköy), mentre chì paga 37.95 TL à u ritornu, per un totale di 89.05 TL. Camion, TIR o autobus cù trè assi paganu un totale di 114.60 nantu à a stessa strada. U costu di i furgoni di trasportu di merci più simplice hè cresciutu di circa 80 TL, mentre chì u costu di camioni è autobus aumentava di 100 TL.
U manager di una grande sucietà cù quale aghju parlatu dice chì 50-60 veiculi ogni ghjornu andanu avanti è torna trà l'Europa è l'Asia per a distribuzione di merchenzie, è per via di questa necessità, i so costi mensili aumentanu di circa 300 mila TL è un aumentu annuale di 3.5 milioni di TL. Ancu cusì; Hè mintuatu chì ancu i camioni pickup sò obligatoriamente diretti à u Ponte YSS da l'ufficiali di u trafficu.
REFLETTU COME ALTA
Sicondu i dati di a Direzzione Generale di Strade; In u 2015, u numeru di veiculi pisanti chì attravirsanu i dui ponti in u Bosforu supera 60 mila per ghjornu. A maiò parte di elli sò camioni è camioni; portanu a carica. Una parte significativa di sta carica porta materie prime è prudutti finiti da o da questa grande metropole.
Va bè chì avà? Sarà: Mentre chì i costi di trasportu chì affettanu tuttu u canali di distribuzione di una grande metropole aumenteranu significativamente, in fine serà riflessu nantu à a nostra tavula cum'è inflazione. Basatu annantu à l'esempiu sopra, nisuna cumpagnia pò scuntrà un costu annu di $ 1 milione manghjendu da i so prufitti. Serà addebitatu à u cumpratore finali cum'è un aumento.
Mentre i paesi sviluppati perseguite l'idea di "Furnisce l'esternalità cù l'investimentu infrastrutturale, aumentà l'efficienza di u settore privatu, allargate l'area di earnings, fornendu cusì novi spazii di cummerciale è impieghi", i nostri investimenti è prughjetti imprevistati chì ùn sò micca pianificati. Ùn sò micca pensati prima è dopu, chì impediscenu u settore privatu è, in fine, benefiziu à e famiglie, u latu chì li face pagà u prezzu è riduce u putere di compra hè revelatu.
PACCHETTE PONTE E AUTOSTRADA
Tuttu u mondu cunnosce a storia di u ponte Osman Gazi, chì face a cunnessione Gebze-Orhangazi; A causa di a guaranzia di u passaghju di ogni ghjornu di 40 mila veiculi dati à a cumpagnia di pruduttori da u statu, a tarifa pagata da u Tesoru esce ancu da a sacchetta di quelli chì ùn anu micca sopra. YSS Bridge hè u listessu in quantu à u mudellu di custruzzione è operazione. Ci hè un impegnu di ogni ghjornu di 135 mila veiculi. Cù a so struttura di tariffu, ùn hè micca un transitu alternativu in a cità solu in termini di trasportu. Duvete aduprà l'autostrada per attraversà u ponte. Cusì, u toll di u ponte è u toll sò imballati inseme. Cunsiderendu chì u ponte più vicinu, u ponte FSM, era 2015 mila vitture per ghjornu in 149 è u costu di 4.75 TL in i dui sensi hè cunsideratu, ùn hè micca ecunomicu per attraversà u ponte YSS à duie volte u prezzu (9.90 TL). in più di pagà a tarifa di l'autostrada. Allora quelli chì ùn passanu micca per impegnu a pagaranu.
In più, e famiglie pagheranu ancu per l'aumentu di i costi causati da a distrazione forzata cara à i camioni, camioni è autobus, cù l'aumentu di e so spese di ogni ghjornu à a tavula.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*