U ponte Yavuz Sultan Selim hà creatu novi vittime

U ponte Yavuz Sultan Selim hà creatu novi vittime: Yarkadaş di CHP hà dettu: "Ùn pudete micca vede un paese induve u tempu è i soldi di i cunduttori sò persi in ogni locu in u mondu, eccettu Turchia".
U transitu di l'autobus chì trasportanu i passageri stradali interurbani sopra l'Autostrada di Marmara di u Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè statu apertu u 26 d'Aostu 2016, hè statu resu obligatoriu da a decisione presa da u Centru di Coordinazione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (UKOME), è l'autobus sò stati pruibitu di attraversà u ponte Fatih Sultan Mehmet.
DISTANZA OLTRE 130 KM IN DUE DIRECZIONI
Yarkadaş hà dichjaratu chì l'autobus chì viaghjanu in e duie direzzione anu coperto 130 km in più rendendu ubligatoriu per l'autobus interurbani à aduprà u Ponte Yavuz Sultan Selim invece di u Ponte Fatih Sultan Mehmet.
Deputy Deputy CHP, "Considerendu l'autobus chì viaghjanu duie volte à ghjornu da cità cum'è Düzce, Sakarya è Kocaeli, chì sò vicinu à Istanbul, hè ovvi chì u costu di carburante righjunghji 250 TL per ghjornu in media".
L'ESPOSIZIONI POSSONU VENU À UN PUNTU DI STUP
Dichjarà chì u megliu travagliu di u guvernu hè a publicità, u deputatu CHP Istanbul Barış Yarkadaş hà datu u Ponte Osmangazi, chì hè statu apertu in i mesi passati per esempiu, è hà dettu: "Se i pedaghji nantu à u Ponte Osmangazi ùn sò micca ridotti à un livellu cumpetitivu, u statu cuntinueghja à copre a perdita per 22 anni più per via di a garanzia di transitu. Nimu pò fà stu male à stu paese. Nimu attraversa i ponti chì sò largamente annunziati attraversu i pro-media. In novu, a ghjente paga i danni.
Nunda hà cambiatu in u 3u ponte. Si dice chì finisce u trafficu in Istanbul, cusì i pulmoni di Istanbul anu creatu u trafficu invece di riduce u trafficu, cum'è u ponte chì hà causatu una grande distruzzione in i Foreste di u Nordu. I servizii di l'autobus ponu prestu prestu à un fermu. U ponte, chì hè statu apertu à u trafficu prima di l'apertura di e strade di cunnessione, hè avà diventatu tortura. Parlemu di a tarifa di pedaghju di 3 TL per ghjornu per l'arrivu è a partenza per via di u ponte è di l'autostrada attraversata di l'autobus chì utilizanu a strada di u 70u ponte, è 140 TL in casu di dui viaghji. Senza parlà di l'usura di sti veiculi.
I ponti è l'autostrade in u mondu sò custruiti nantu à i principii di facilità a vita di i citadini, risparmiendu tempu, distanza è carburante. In u nostru paese, a priorità hè indexata à quantu guadagnaranu e cumpagnie subsidiarii è i cuntratturi. Nimu pò fà stu male à sta nazione. Ci hè AKP oghje, ùn ci hè dumane. Hè solu un peccatu di mette un debitu di 22 anni nantu à e spalle di i citadini ", disse.
U GUVERNU DEVIA ATTA IMMEDIATAMENTE
Esprimendu chì u Settore di Trasportu di Passeggeri Stradali hè un settore assai grande, Yarkadaş da CHP hà dettu: "Quandu pensemu a so cuntribuzione à i sottosettori, parlemu di una figura chì hè espressa in centinaie di millaie. U guvernu duveria piglià e misure necessarie u più prestu pussibule è finisce a lagnanza chì hè stata. I cunduttori di i veiculi pisanti, chì si sò ribellati contr'à a fila causata da i pedaghji di cash ieri à meziornu, chjusu l'autostrada à u trafficu. Queste sceni ùn devenu micca accade di novu. Vulendu chì u guvernu dimustrassi a so attitudine di risolve i prublemi in fretta è di notte, chì hà dimustratu in i Decreti di u Statu di Emergenza, per eliminà questi prublemi. Mi piacerebbe ch'elli pruvate à risolve e strade di cunnessione è u trafficu invece di trattà cù u nome di u ponte ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*