Un Direttore Generale nantu à u Bus 48T Kağıthane-Taksim

Un Direttore Generale à l'Autobus 48T Kağıthane-Taksim: Un esempiu di a pratica di a Settimana di l'Empathy, chì hà vintu un premiu per İETT da a Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità (EFQM), hà fattu trà 3-7 d'ottobre. In u studiu di a Settimana di l'Empathy chì IETT hà realizatu da u 2012 per migliurà a qualità di u serviziu, tutti l'impiegati di l'IETT, cumpresi i dirigenti anziani, anu utilizatu trasportu publicu invece di serviziu o veiculi per osservà i prublemi in u locu. U direttore generale Arif Emecen, chì andava da Kağıthane à Taksim da u bus 48T numeru XNUMXT, hà ancu fattu osservazioni. Parlava cù i citadini in i fermati è l'autobus è ascoltò i so prublemi.
IETT, chì hà ricevutu u EFQM 2016 Excellence Achievement Award in a categuria "Adding Value to the Customer" di a Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità (EFQM), cuntinueghja à travaglià per aumentà a qualità è u cunfortu in u trasportu publicu. L'ultimu esempiu di a pratica di a Settimana di l'Empathy, chì hà più impressuatu u ghjuridicu chì hà attribuitu à IETT stu premiu, hè accadutu trà 3-7 d'ottobre. In a Settimana di l'Empatia, chì IETT hà realizatu regularmente dapoi u 2012 per elevà i standard di qualità in u serviziu, tutti l'impiegati di l'IETT, cumpresi i dirigenti, u capu di u dipartimentu, l'assistenti generale è u direttore generale, anu utilizatu trasportu publicu. per osservà i prublemi in situ. Quasi mille impiegati IETT, di i quali circa 100 sò dirigenti anziani, cummutati à u so travagliu in autobus, metrobus, metro, tram, Marmaray invece di serviziu o veiculi per fà suggerimenti di migliurà. U percorsu di u Direttore Generale IETT Arif Emecen era l'autobus 48T Kağıthane-Taksim è u tramway nostalgicu Taksim-Tünel per tutta a settimana. Emecen hà intesu i prublemi di i citadini nantu à u trasportu publicu in e fermate è i veiculi è hà pigliatu note. Emecen, chì hè ghjuntu à Taksim pigliendu l'autobus 7.15T à 48 di a matina, hà pigliatu u trammu nostalgicu è andò à a Direzzione Generale IETT. Arif Emecen hà descrittu a Settimana di l'Empatia, chì hà purtatu un premiu à IETT, cusì:
"Istanbul hè una di e metropoli più grande di u mondu cù una populazione di 15 milioni è una di e più antiche cù una storia di più di 10 mila anni. Cum'è IETT, furnimu u trasportu publicu per 4 milioni di persone à ghjornu è 1,5 miliardi di persone annu in questa metropole. Di sicuru, ci sò prublemi chì avemu avutu in u trasportu publicu. Cum'è a gestione IETT, avemu stabilitu per l'eccellenza. U nostru scopu hè di aumentà a qualità è u cunfortu in u trasportu publicu. Avemu travagliatu per questu. A Settimana di l'Empatia hè stata unu di i nostri strumenti più impurtanti in u prucessu di aumentà a qualità di serviziu di IETT ".
Spartendu e so osservazioni è suggerimenti per migliurà in questi viaghji, u direttore generale di İETT, Arif Emecen, hà enfatizatu cumu aumentà a satisfaczione di i passageri, cumu risponde à e richieste di i clienti, è investigà a fonte di e lagnanze entranti è analizà a causa radicale, enfatizendu chì anu agitu cù u scopu. di pruducia suluzione.
Emecen hà dettu chì spessu esaminanu in situ ciò chì deve esse fattu per aumentà u cunfortu di u trasportu publicu in Istanbul, è chì a "Settimana di l'Empatia" hè una parte di stu travagliu. Emecen hà dettu: "Ci cuncintramu nantu à a logica di l'affari è fighjemu cumu aumentà u cunfortu" è hà fattu u seguente cummentariu annantu à a linea chì usa: "Avemu vistu è ascoltu e dumande ghjustu di i nostri passageri. Tutta a gestione IETT era nantu à u campu sta settimana. Tutti analizzeremu i prublemi chì avemu identificatu. Tuttu u nostru scopu hè di furnisce un serviziu di trasportu più breve, più veloce è più còmode ".
Ricevendu u Premiu per l'Eccellenza di Turchia in 2014 è u Grandu Premiu per l'Eccellenza di Turchia in 2015, u cambiamentu di l'approcciu di gestione di IETT è u so viaghju di qualità hà iniziatu in 2010. In u quadru di a visione di u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u Signore Kadir Topbaş, integratu cù u publicu, u Direttore Generale IETT di u periodu è u nostru attuale Sicritariu Generale Dr. In u prucessu iniziatu da Hayri Baraçlı, i primi certificati di qualità di IETT in 2011; Obtenu ISO 9001, ISO 14001 è OHSAS 1800. Oghje, IETT hà 11 certificati di qualità in standard internaziunali.
A Settimana di l'Empathy, chì hà ghjucatu u rolu più impurtante in a ricezione di u Premiu per l'Eccellenza EFQM 2016 in a categuria "Aghjunghje valore à u Cliente" di a Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità (EFQM), hè tenuta 4 volte à l'annu. Eccettu per i cunduttori chì vanu à travaglià cù u trasportu publicu invece di i so veiculi o navette durante a settimana, l'impiegati IETT vedenu i prublemi in u campu in u situ è ​​li raportanu cù una pruposta di suluzione. Duranti a Settimana di l'Empatia, chì dura da u 2012, 15 mila rapporti d'osservazione sò stati raccolti è megliurenze sò state ottenute in 950 spazii diffirenti. Frà questi, ci sò suggerimenti cum'è a pulizia di i veiculi-stops, eliminà i malfunctions di u sistema di l'annunziu di u schermu LCD, è ancu di migliurà i manichi in-car. Aghjunghjendu una alarme à l'applicazione Smart Stop Mobiett è affissà a densità di veiculi nantu à Mobiett sò trà i prughjetti pruduciuti cù i risultati di a Settimana di l'Empathy.
Cù u prughjettu di a Settimana di l'Empathia IETT, "14emu postu in a categuria "Istituzione publica" in a cumpetizione organizata prima da l'Associazione Turca di Relazioni Pubbliche. Hè statu premiatu u premiu "Bussola d'oru".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*