A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe hè tornata in serviziu

A linea di funivia Yenimahalle-Șentepe hè di novu in serviziu: A funivia Yenimahalle Şentepe, chì hè stata interrotta per un certu tempu per via di mantenimentu è riparazione, hà cuminciatu à trasportà di novu passageri.

In a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu dichjaratu chì a Direzzione Generale di EGO hà realizatu u mantenimentu principale annuale di l'equipaggiu di funivia è a sostituzione di e parti necessarie.

Duranti a rinuvazione di 15 ghjorni, hè statu dichjaratu chì i cuscinetti nantu à i pali sò stati lubricati è mantinuti, è i difetti sò rimpiazzati. Hè statu ancu nutatu chì u mantenimentu è i cuntrolli di i sensori chì cuntrolanu a sicurità di a corda nantu à i pali sò stati ancu realizati.

In a dichjarazione, hè statu infurmatu chì i sistemi di cunnessione di e cabine cù a corda sò stati cuntrollati unu per unu in quantu à a sicurità è anu passatu i testi di pesu necessarii, è dopu à u travagliu, i funi sò stati aperti per l'usu.

Hè statu informatu chì in i ghjorni dopu, una pausa di 2 ghjorni serà datu à u trasportu di a telecabina Şentepe è a manutenzione periodica obligatoria serà realizata.