I carri vacanti in a Stazione Haydarpaşa sò diventati case di rifuggiati

I vagoni vacanti in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa sò diventati case di rifuggiati: I rifuggiati anu lasciatu u so segnu in u "Concursu d'Idee Architettoniche Ytong" urganizatu da u pruduttore di cimentu di gas Turkish Ytong per i studienti di l'architettura quist'annu. Frà questi prughjetti, u travagliu chjamatu "No Place" hè vinutu à u primu. In u prugettu, i studienti di l'Università Tecnica di Istanbul custruianu i vagoni in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa cum'è una casa è una zona agricula per i rifuggiati.
Turk Ytong, u più grande pruduttore di cimentu aeratu in TURCHIA, urganizeghja ogni annu un cuncorsu per i studienti di l'architettura. U sughjettu di u "Concursu d'Idee Architetturali Ytong" quist'annu era "refugees", unu di i punti di l'agenda numericu in u mondu. Quist'annu, i studienti anu pruduciutu prughjetti nantu à i rifuggiati, l'appartenenza è a migrazione sottu u tema "Un locu per l'assenza di locu". U premiu di e squadre di i prughjetti vincitori hè statu u viaghju di a Biennale di Architettura di Venezia. Cum'è l'invitatu di Turkish Ytong, eramu in Venezia cù i membri di a ghjuria di u cuncorsu, u presidente turcu di Ytong di u Cunsigliu Fethi Hinginar è i studienti.
5 PROGETTI PREMIATI
Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU) Facultà di Architettura Lettore Prof. Dr. Celal Abdi Güzer, u famosu architettu Nevzat Sayın, l'architettu Nilüfer Kozikoğlu, l'architettu paisaghjolu Deniz Aslan è u Diputatu General Manager Turkish Ytong Tolga Öztoprak eranu i membri di a ghjuria è i prughjetti di i studienti chì anu classificatu in u cuncorsu eranu ancu interessanti. In fatti, si parlava trà l'architetti chì "Vogliu chì i prughjetti di i ghjovani sò stati inclusi in u padiglione turcu à a 15th International Architecture Exhibition di a Biennale di Venezia". Intantu, u travagliu chjamatu Darzana-2 Shipyard, 1Vessel hè exhibitu in u padiglione turcu. I prughjetti 5 anu ricevutu premii in a cumpetizione di Ytong.
VAGON CASA PER I RIFUGIATI
No Place: Ci hè un prughjettu chjamatu "No Place", chì custruisce i vagoni in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa cum'è una casa è una zona agricula per i rifuggiati. I prupietarii di u prugettu sò studenti di l'Università Tecnica di Istanbul Ebru Elif Aydın è Neslişah İnan. Sò stati premiati cù a pruposta di spazi viventi di rifuggiati da i vagoni inattivi.
Morfogenesi: I prughjetti di i studienti di l'Università Tecnica di Istanbul Merve Karabadan, Pınar Geçkili è Cem Eren Güven eranu ancu spazi viventi per i rifuggiati in i cantieri navali di Cornu d'Oro, Taşkızak è Camialtı.
Awakening: I studienti di l'Università Dokuz Eylül Deniz Yıldırım è Cem Kalınsazlıoğlu anu ancu preparatu un panorama basatu annantu à u cuncettu chì u mondu hè un locu per tutti, cù u viaghju imbarcatu durante a guerra devastante.
No Paese: Fulya Selçuk, un studiente in l'Università Tecnica di Istanbul, hà ancu enfatizatu a mancanza di pruprietà in u so prughjettu, è hà pruduttu un prughjettu per a vita cullettiva, micca u cunsumu.
Migropolis: In u prughjettu di i studienti di l'Università Tecnica di Istanbul Nur Damla Soyseven è Şevki Topçu, a vita nantu à l'acqua hè stata custruita in u 2100 cù a metafora di una onda magnetica, cunziddi chì u Mediterraniu serà una strada di migrazione chì cuntinueghja per anni.
L'INDUSTRIA DI A COSTRUZIONE AUGE
U presidente turcu di Ytong, Fethi Hinginar, chì hà sottolineatu chì u settore chì s'arrizzò u più veloce dopu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, era u settore di a custruzzione, spiegò chì a stagnazione di cortu termine in l'acquistu di l'abitazioni ùn hà micca riflette nantu à i prughjetti è chì i novi prughjetti è a trasfurmazioni urbani cuntinueghja. Hinginar hà dettu: "In Turchia, 200 milioni di metri quadrati di permessi di custruzzione sò ottenuti annu. In l'aostu, 110 mila case sò stati venduti. Questu include a vendita di edifici novi è vechji. Ùn ci hè micca pausa, a riduzzione di i tassi di prestiti per l'abitazione hè stata benefica, l'opportunità di vendita à longu andà hà purtatu vitalità à u settore ", disse.
YTONG TURCU PER CUSTRUIRE 3 NUOVE FABBRICHE
Avemu ancu parlatu di i novi scopi di Turkish Ytong durante u tour di l'architettura, induve avemu avutu l'uppurtunità di visità i padiglioni di gruppi architettonici di diversi paesi, cumpresu u padiglione turcu, è l'esibizioni in u scopu di a biennale. Ytong hà 53 anni in Turchia. Fundata 93 anni fà, a cumpagnia hà 23 fabbriche in 52 paesi di u mondu è pruduce più di 10 milioni di metri cubi di béton aeratu annu. Unu di i paesi induve a cumpagnia tedesca hè più forte hè Turchia. U presidente turcu di Ytong Fethi Hinginar, chì hà lasciatu u so 36u annu in Ytong turcu quist'annu, hà dettu: "Quest'annu, avemu superatu a Germania cù a nostra nova capacità di produzzione". Spieghendu chì Ytong Turkey pruduce 2.5 milioni di metri cubi annu, Fethi Hinginar hà dettu: "Cù sta capacità, 200 mila case ponu esse prudutte annu. A pruduzzione di cimentu aeratu hè assai impurtante per a Turchia perchè u stock di custruzzione deve esse rinnuvatu. U 85 per centu di a Turchia campa in cità è u 50 per centu di quelli chì campanu in cità ùn campanu micca in un locu sanu. Cum'è Ytong turcu, avemu 6 fabbriche. Stabbiliremu 5 novi fabbriche in i prossimi 3 anni. In u 2015, avemu apertu a nostra nova fabbrica in Çatalca cun un investimentu di 30 milioni d'euros. Dui di e novi fabbriche da esse stabilite seranu in a regione di Marmara è una in a Regione di u Mari Neru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*