Rimborsi ininterrotti per i passageri chì ùn puderanu micca ghjunghje à u trenu d'alta velocità per via di l'avvenimenti in Ankara

Rimborsu senza interruzzione di i passageri chì ùn anu micca pussutu piglià u Trenu d'Alta Velocità per via di l'Avvenimenti in Ankara: TCDD Sistema Elettronicu di Vendita è Riservazione di Biglietti di Passeggeri (EYBIS) hà dichjaratu chì i biglietti di i passageri chì ùn puderanu micca ghjunghje à l'Alta Velocità.​​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​) Sera…

TCDD Sistema Elettronicu di Vendita è Riservazione di Biglietti di Passeggeri (EYBIS) hà dichjaratu chì i biglietti di i passageri chì ùn puderanu micca ghjunghje à u Trenu d'Alta Velocità per via di l'avvenimenti celebrati in l'anniversariu di l'attaccu di a Stazione di Ankara seranu rimborsati da TCDD.

A causa di l'avvenimenti chì si tenenu davanti à a Stazione di Ankara per l'anniversariu di l'attaccu terrorista chì hè accadutu l'annu passatu, Cumhuriyet Caddesi (entrate è uscita trà a Stazione Junction è Baruthane Junction), Hippodrome Street-Talatpasa Boulevard (tutti l'entrate). è uscite trà u trasportu di u trasportu è u ponte di l'Opera / Station junction underpass) Hè chjusu à u trafficu di i veiculi da l'ora di a matina. A causa di e strade chjuse, certi passageri ùn anu pussutu piglià u trenu d'alta veloce.

Prima, via TCDDEYBIS, i passageri anu dettu: "A causa di a restrizione di trafficu da esse fatta vicinu à a stazione di Ankara u 10 d'ottobre, pò esse interruzioni in u trasportu à a stazione. Pigliendu sta materia in cunsiderà, hè impurtante chì vene à a stazione "missaghju statu mandatu.

In u missaghju mandatu dopu, hè statu dichjaratu chì "I biglietti di i nostri passageri chì ùn anu pussutu piglià i treni chì partenu da a Stazione di Ankara u 10 d'ottobre di u 2016 per via di misure di sicurezza è chì anu rinunciatu à u so viaghju seranu restituiti senza interruzzione o cunvertiti à aprite i biglietti nantu à a so dumanda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*