Samulaş hà datu 50 per centu di scontu à i studienti nantu à u tram

Samulaş hà datu un scontu di 50 per centu à i studienti nantu à u tram: i studienti di l'università è di e scole primarie è secundarie puderanu cavalcà u Samsun Light Rail System (SAMULAŞ) affiliatu à a Municipalità Metropolitana di Samsun per 3 lire invece di 1,5 lire.
In u risultatu di e negoziazioni trà Kadir Gürkan, membru di u Cunsigliu di SAMULAŞ AŞ, è u Cunsigliu Studente di l'Università Ondokuz Mayıs (OMÜ), hè statu decisu di riduce a tarifa di tram per i studienti.
U sindaco di a municipalità metropolitana Yusuf Ziya Yılmaz, in a so dichjarazione à i ghjurnalisti, hà dettu chì anu ricevutu una dumanda da i studienti chì vulianu viaghjà da l'università à a stazione di Belediyeevleri per 1,65 lire.
Dichjarà chì u prublema hè statu purtatu à l'agenda à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di SAMULAŞ AŞ, Yılmaz hà dettu: "Cerchemu di sustene i nostri studienti in ogni prublema è sustene l'educazione. "Avemu trasfurmatu a dumanda di i nostri studienti in una campagna è urganizatu applicazioni promozionali chì seranu valide in tutta a linea è uguali à 1,50 lira". disse.
Spieghendu chì, in u risultatu di u travagliu realizatu è di e riunioni tenute cù u cunsigliu, anu preparatu dui tipi di campagni: 20 lire per 30 corse è 50 lire per 75 corse, Yılmaz hà dettu:
"Un cunsensu hè statu ghjuntu per lancià a campagna per esse valida in stazioni di u sistema ferroviariu. I dispusitivi di carica è vendita di Samkart ponu esse carricati solu à stu prezzu per i studienti chì anu un "Samkart d'educazione". Avemu 86 mila studienti di Samkart d'educazione. Stimu chì stu numeru ghjunghje à 150 mila grazia à a campagna. "Pruvaremu a campagna in nuvembre, è s'ellu funziona, a riesamineremu".
Yılmaz hà nutatu chì grazia à l'applicazione, i studienti universitarii è di a scola primaria è secundaria ponu viaghjà una distanza di 36 chilometri per 1,5 lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*