I passaghji à livellu sò a storia

I passaghji à livellu sò diventati a storia: i Ferroviari statali 3rd Regional Deputy Manager Muhsin Keçe hà dettu chì i passaghji à livellu 112 trà i distretti di Selçuk è Efeler seranu sguassati è i passaghji seranu furniti cù passaghji sottu è passaggi.
I passaghji à livellu 112 trà u distrittu Selçuk di İzmir è u distrittu Efeler di Aydın sò diventati storia. A Direzzione Regionale di a 3a Direzzione Regionale di Ferrovie Statali hà iniziatu u travagliu per sguassà i passaghji à livellu induve sò accaduti parechji accidenti fatali. I passaggi à livellu 53, i passaggi sotterranei è i passaggi sopra à a linea ferroviaria Selçuk-Efeler lunga circa 112 chilometri seranu annullati. In u quadru di u prugettu, chì hè previstu per esse implementatu in trè anni, u numeru di accidenti à i passaghji diminuite à zero.
"U prublema finirà"
Facendu una dichjarazione annantu à u prugettu in a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale tenuta in Aydın, Muhsin Keçe, Vice Manager Regionale di Ferrovie Statali, hà dettu: "Un doppiu sistema di segnalazione elettrica serà installatu nantu à a ferrovia trà Izmir è Selçuk in dui anni. Dopu, un sistema di signalazione doppia serà custruitu trà Selçuk è Aydın. Dopu chì u sistema di doppia signalazione hè cunnessu, elimineremu u passaghju à livellu 3 nantu à a linea ferroviaria Selçuk-Efeler. Cancelleremo tutti i passaggi a livello tra Selçuk e Efeler con sottopassaggi e cavalcavia. I prublemi di i mo citadini nantu à sta strada cù passaghji à livellu finiscinu. Dopu à u travagliu in questa regione, avemu principiatu a custruzzione di a linea Efeler-Denizli. "Un tunnel di 112 metri di lunghezza serà custruitu trà Selçuk, Çamlık è Ortaklar", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*