U 17th International Ölüdeniz Air Games Festival hè iniziatu

  1. U Festival Internaziunale di Ölüdeniz Air Games hà iniziatu: U 17th International Ölüdeniz Air Games Festival, tenutu in u distrittu Fethiye di Muğla, hà iniziatu cù a cerimonia di apertura.

A cerimonia d'apertura di u festival, chì hè stata urganizata sottu a dirigenza di a Municipalità di Fethiye cù u sustegnu di Fethiye Tourism Promotion Culture Environment and Education Foundation (FETAV), Associazione Aeronautica Turca, Fethiye Babadağ Power Union è Fethiye Hoteliers Association (FETOB), è chì durà finu à u 15 d'ottobre, hè stata tenuta in Babadağ à una altitudine di 1965. Tenuta nantu à a pista 1700th.

In più di 23 paracadutisti da 390 paesi, i migliori piloti acrobatici di u mondu anu participatu à u festival. Dopu avè finitu a preparazione di u volu, i paracadutisti chì participanu à u festivale volanu da e piste 700 induve a cerimonia hè stata. U spettaculu visuale creatu da i paracadutisti in u celu hè statu vistu cù interessu da i participanti di a ceremonia.

Parlendu à a ceremonia chì hà iniziatu cù u cuncertu di a Banda Municipale di Fethiye, u guvernatore di Muğla, Amir Çiçek, hà dettu chì hà salutatu tutti quelli chì avianu volatu in Babadağ è vulianu vola in Turchia è in u mondu. Espristendu chì u festival, chì hè statu tenutu per a 17a volta, hè diventatu una tradizione, Çiçek hà dettu: "Babadag hè una muntagna chì inculca bravura, curagiu, fiducia, unità, amore, cù a so bellezza. Vengu quì, vecu chì quelli chì sò tristi partenu cuntenti, quelli chì sò scuraggiati partenu cun curagiu. A festa hè diventata avà una tradizione è un avvenimentu chì ùn pò micca esse abbandunatu. Questu hè diventatu una tradizione cù a participazione di parechji atleti di diversi paesi. Credu chì u festival porta bellezze à parechje generazioni, micca solu per Fethiye è a nostra cità, ma per a Turchia ".

Esprimendu chì Babadağ si sviluppa è diventa più bella ogni annu, u guvernatore Çiçek hà dettu chì cù a fine di u prughjettu di a funivia, u trasportu à Babadağ serà più veloce è più sicuru. u guvernatore Cicek; "Vogliu chì tutti quelli chì venenu quì sappianu chì u prublema di a Telecabina hè avà risolta. Serà messe à l'asta oghje. Spergu chì puderemu andà quì in funivia l'annu prossimu o à a fine di questu. Quandu dicemu una funivia, ùn pensate micca à questu solu cum'è andendu in su è in falà. Ci sò ancu dettagli in u prughjettu di u telefuninu. Tutti quelli chì piglianu u so figliolu, a mamma, l'amicu in funivia, veneranu quì micca solu per volà, ma per fighjà a crociera ", disse.

U guvernatore di u distrettu di Fethiye Ekrem Çalık, chì hà iniziatu u so discorsu commemorando i martiri cù quale avemu luttatu contr'à u terrurismu, hà dettu: "A lotta continuerà finu à chì u nostru paese finisce u terrurismu. Trasmettu i saluti è u rispettu à i nostri suldati è a polizia chì si battenu quì in Hakkari Yüksekova è Şemdinli. Cum'è a nazione turca, simu daretu à elli. L'attività ecunòmica hè ancu necessaria per a sopravvivenza di u nostru statu è nazione. Per quessa, sti attività sportive è attività turistiche cuntinueghjanu. Perchè aghjunghje forza ecunomica à u nostru paese. Mentre eravamu una volta in bisognu di 70 Cent, u nostru paese hà attualmente più di 30 miliardi di dollari in ingressu da u turismu. Percivemu questu cum'è un duvere naziunale ", disse.

Dichjarà chì Babadağ è Ölüdeniz anu una bellezza magnifica chì ùn hè ineguagliata in u mondu, u guvernatore di u distrittu Çalık hà dettu; "Tutti facenu un sforzu seriu in Babadağ. Stu locu si svilupperà più. A strada di sbarcu serà custruitu separatamente, cù novi piste à 900, 500, 300 altitudini è più diversificazione. U prughjettu di a funivia hè ancu in fase di offerta. I valori turistici assai serii di u nostru distrittu, Muğla è Turchia anu cuminciatu à brillà quì è cuntinueghjanu à brillà. Mentre u nostru paese si batte contr'à u terrurismu da una banda, accoglie invitati da l'Europa è di parechji paesi di u mondu da l'altru ".

U sindaco di Fethiye, Behçet Saatcı, hà dettu chì tutte l'urganisazioni non governamentali in Fethiye sustenevanu u festival. Esprimendu chì volenu chì u parapente sia aduttatu da e persone chì vivenu in a regione, u sindaco Saatcı hà dettu: "Un pocu di i nostri figlioli di Ölüdeniz facenu acrobatica quì. L'impurtante hè chì u sportu di parapente in questa geugraffia hè aduttatu da e persone chì campanu in questa geografia è i nostri figlioli atleti sò criati. I nostri atleti di 23 paesi sò venuti. Questu hè un avvenimentu assai impurtante per a Turchia. L'arrivu di atleti da 23 paesi diffirenti in u nostru paese, chì passa per un prucessu difficiule, hè à tempu una publicità, un indicatore di sicurezza è un onore per noi.

  1. Dichjarà chì volenu caccià u Festival di i Ghjochi Aerei fora di una regione è sparghjelu in tuttu u distrittu, Saatcı hà dettu: "Quest'annu, una urganizazione si terrà in Göcek, Çalış, in u centru di a cità cù u sustegnu di l'Aeronautica Turca. Associu. Facemu un grande sforzu per fà di u 17th Air Games Festival una urganizazione di tuttu u distrittu, ancu a nostra cità, da una regione. Credu chì sta urganizazione serà assai diversa è assai megliu in 2018. S'ellu ùn era micca stata per a rivolta di i traditori di u 15 di lugliu, u gruppu di manifestazione SOLO di a Forza Aria Turca averia avà volatu sopra. Ma avemu avutu un incidente chì si vultò da u polu. Chì Diu ùn l'abbandunà mai più vive ", disse.

Kürşat Atılgan, presidente di l'Associazione Aeronautica Turca, chì hà participatu à u festival, hà dettu: "I sport aerei sò un sportu in u quale participanu grandi masse in u mondu. Una di e cose più impurtanti in l'aviazione hè di pudè fà sport aerei in modu sicuru. Cum'è l'Associazione Aeronautica Turca, a nostra funzione più grande quì hè di fà tuttu ciò chì pudemu per assicurà chì stu sportu, chì hà ancu una dimensione cummerciale, hè fattu in modu sicuru quì. Oltre à questu, ùn avemu micca grandi scopi è obiettivi ", disse.