U capitale restava poviru in l'investimentu

A capitale resta povira d'investimentu: A candela ùn dà micca luce à u fondu, Melih Gökçek si tratta di a pulitica, micca di a capitale
Mentre investimenti enormi cum'è u 3u Ponte, u 3u Aeroportu, chilometri di metro è di ferrovia aereu sò stati fatti in Istanbul, a Capitale restava povira d'investimentu, Melih Gökçek hà trattatu di a pulitica generale, ma ùn pudia stabilisce a reta di metro in Ankara o fà. investimenti maiò.
U guvernu di u Partitu AK face investimenti enormi in Istanbul. L'investimenti sò fatti rapidamente in parechje pruvince, in particulare Izmir, ma a capitale Ankara ùn pò micca prufittà di sti servizii per una certa ragione.
Dopu anni di Keçiören Metro hè stata trasferita à u Ministeru di i Trasporti, a so custruzzione accelerata, ma ùn hè micca veramente aperta.
Mentre chì i chilometri di metro sò stati custruiti in Istanbul, Ankaray è a reta di Metro sò troppu brevi per adattà à a capitale. Ùn ci hè micca metro in parechji distretti cum'è Çankaya, Dikmen, Etlik, Gaziosmanpaşa, Esat, Pursaklar, Elvankent.
Siccomu Metro hè u travagliu di u Ministeru di i Trasporti, tutti l'ochji sò nantu à u guvernu, sicuru.
E strade sò inadegwate per via di u crescente numeru di veiculi, è ci sò longu attese in u trafficu. Dapoi a custruzzione di i ponti junctions hè stata fermata, u trafficu di Ankara hè diventatu insopportabile.
Cù i piani alti datu in Oran, u Boulevard Turan Güneş hè statu aumentatu di una corsia, ma postu chì ùn hè micca statu custruitu un passaghju superiore o sottopassu à l'incrozioni TRT, Registry Land è Yıldız, a congestione ùn pò esse risolta.
Ci hè un metro vicinu à a Zona Industriale Organizzata di İvedik (OSB), ma postu chì ùn ci sò micca servizii d'autobus di cunnessione, i cummercianti, l'artighjani è i citadini anu difficultà in u trasportu.
In riassuntu, u trafficu di Ankara hè diventatu insupportable ghjornu per ghjornu.
Mentre investimenti enormi cum'è u 3u Ponte, u 3u Aeroportu, chilometri di metro è di ferrovia aereo sò stati fatti in Istanbul, a Capitale restava povira d'investimentu. Melih Gökçek hè implicatu in a pulitica generale, ma ùn pudia micca stabilisce a reta di metro in Ankara, ùn pudia micca fà investimenti maiò, è ùn pudia micca riceve un sustegnu suffirenziu da i guverni di u Partitu AK.
U numaru d'autobus municipali ùn pò micca seguità u trasportu publicu di i citadini.
A suluzione hè Metro, ma per una certa ragione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, ùn pò micca riceve abbastanza sustegnu da u so partitu, chì guverna solu u paese dapoi 15 anni.
A custruzzione imprevista di edifici multi-store in l'internu di e cità hè u fattore più impurtante chì afecta u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*