U primu matrimoniu hè accadutu in u metro di Istanbul (Galleria Foto)

U primu matrimoniu hè accadutu in u metro d'Istanbul: Dopu à l'annunziu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) chì i matrimonii seranu tenuti in stazioni di metro, u primu matrimoniu hè accadutu à a Stazione Metro Haliç.
Dopu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà permessu di fà matrimonii in stazioni di metro, u primu matrimoniu hè statu fattu à a fermata di metro Haliç.
U trenu chì purterà a sposa, u sposu è l'invitati durante a cerimonia partì da a stazione Hacıosman di a linea M11.00 Yenikapı-Hacıosman à 2:11.25. Dopu à l'arrivu à a Stazione di Metro Haliç à 11.50, a cerimonia di u matrimoniu hè stata tenuta à a Stazione di Metro Haliç à XNUMX.
SPOSU VATMAN
Alper Odabaş è Yeşim Demiray, una coppia chì hà travagliatu cum'è ufficiali militari per 5 anni, ghjunsenu à a stazione in un metro decoratu cum'è una vittura nuziale. A coppia hà pigliatu u metro da a fermata di metro Hacıosman cù e so famiglie, parenti è funzionari municipali è ghjunghjenu à a stazione di metro Haliç.

U TESTIMONU DI NOZZE DIVINTU U GENERAL MANAGER DI METRO
A cerimonia hè stata realizata da u sindaco di Kağıthane Fazlı Kılıç. I testimoni di u matrimoniu di a coppia eranu u direttore generale di Metro Istanbul Kasım Kutlu è u presidente di u distrittu di AK Party Sarıyer, Salih Bayraktar.
"Mi piacenu e cose diverse"
Rispondendu à e dumande di a stampa dopu à u matrimoniu, u sposu Alper Odabaş hà dettu: "Avemu scontru cù i nostri dirigenti. sohbet Mentre chì un tali tema hè ghjuntu. Mi piace e cose diverse. Mi piace sorprese. In seguitu, u nostru direttore generale hà datu u sustegnu. È simu quì, simu assai cuntenti. Semu assai entusiasmati. "Avemu firmatu", disse.
U MATRIMONIU PUDE ESSERE TENDU IN STAZIONI DI METRO
Rispondendu à e dumande di a stampa dopu à u matrimoniu, u sposu Alper Odabaş hà dichjaratu chì anu firmatu è chì eranu assai felici.
Da avà, e coppie chì si maritaranu, puderanu marità in diverse stazioni di u metro di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*