A più longa è a prima ferrovia elettrificata d'Africa

A più longa è a prima ferrovia elettrica d'Africa: A linea ferroviaria chì cunnetta Addis Abeba à a capitale è a cità portu di Djibouti hè stata messa in serviziu.
A linea ferroviaria chì culliga Addis Abeba, a capitale di l'Etiopia, à a capitale è a cità portu di Djibouti hè stata messa in serviziu.
L'apertura di a più longa è a prima linea di ferrovia elettrica d'Africa hè stata fatta da u Primu Ministru Etiope Hailemariam Desalegn è u presidente di Djibouti Ismail Ömer Gulle.
Parlendu à a ceremonia tenuta in Addis Abeba, Desalegn hà dichjaratu chì a linea prumove a relazione economica è culturale trà i dui paesi è hà dettu: "In precedenza, ghjunghje à u portu di Djibouti da Addis Abeba necessitava un viaghju di 6 settimane. "Cù u novu trenu elettricu, ci vole solu 10 ore per trasportà a nostra ghjente è i prudutti cummerciale". disse.
Desalegn hà dichjaratu chì a ghjente di i dui paesi hà dimustratu una grande dedicazione à a custruzzione di a linea è hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine sincera à tutti l'impiegati, ingegneri è dirigenti di i dui paesi. "Sò i novi facci di a nostra integrazione ecunomica è suciale, rapprisentanu a nova faccia di l'Africa". disse.
"A linea ferroviaria hè un rigalu da u guvernu cinese à l'Africa", disse Desalegn, aghjustendu chì a linea cuntribuisce à u sviluppu è a crescita di altre cità in u paese.
A linea ferroviaria migliurà ancu e relazioni trà i paesi
Sicondu l'infurmazioni furnite, a ferrovia, chì hè attualmente a linea più longa in Africa, hè prevista di sviluppà più e relazioni economiche trà i paesi di l'Africa orientale.
A linea ferroviaria, chì hè di circa 656 chilometri, hè stata custruita da CREC è CCECC Chinese. U 3,4 per centu di u costu di custruzzione di a linea, chì costa circa 70 miliardi di dollari è hè a prima ferrovia elettrica d'Africa, hè stata coperta da China Exim Bank.
Hè previstu chì a ferrovia, chì purterà ancu u trasportu di carichi, affetterà l'investimenti di a Cina, chì hà un pesu ecunomicu in a regione, in u futuru. U fattu chì u 90 per centu di l'impurtazioni è l'esportazioni di l'Etiopia sò realizati attraversu u portu di Djibouti rende a linea particularmente impurtante per u paese.
A custruzzione di a prima ferrovia trà Addis Abeba è Djibouti hà iniziatu in u 1897, è a vechja linea era in serviziu finu à u 2008.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*