Chjama di trasportu publicu da Altepe à i residenti di Bursa

Bursa Vehicles Recep Altepe
Bursa Vehicles Recep Altepe

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu chì a cità hà fattu passi pionieri in u sistema ferroviariu cù l'investimenti fatti da a municipalità metropolitana cù u scopu di "Una Bursa accessibile". U sindaco Altepe hà dettu chì i citadini ponu viaghjà 32 chilometri trà Kestel è Görükle per 225 kuruş.

A Municipalità Metropolitana cuntinua i so sforzi cù u scopu di fà Bursa una cità accessibile è sana di qualità. In questu cuntestu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, chì spiegò chì anu fattu i passi più impurtanti in u trasportu urbanu, hà fattu esami in a stazione di BursaRay Görükle. Viaghjà cù i citadini in BursaRay, u sindaco Altepe hà ancu pigliatu u pulsu di a ghjente.

Mencionendu chì u cunfortu hè assicuratu cù i travaglii realizati in u trasportu urbanu in Bursa, u sindaco Altepe hà dettu ch'elli portanu attività per sustene u trasportu publicu in modu chì i citadini ponu ritruvà più facilmente i so orari di ogni ghjornu.

Soluzione precisa di u sistema ferroviariu

Ricordendu chì più di 3/2 di l'investimenti di a Municipalità Metropolitana sò usati per u trasportu urbanu, u sindaco Altepe hà dettu: "Quandu esaminemu l'esempii è l'applicazioni stradali in u mondu, in particulare in u trasportu urbanu, vedemu chì u sistema ferroviariu hè u suluzione definitiva. Hè impurtante di espansione u metro, u tram è soprattuttu e linee di trasportu ininterrotti à tutta a cità è furnisce u trasportu cù questi veiculi. A rata di usu di u trasportu publicu hè ancu accettata cum'è un indicatore di u ritmu di sviluppu di a cità. In questu cuntestu, cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, simu una di e istituzioni più attive in Turchia. Cù i travaglii realizati, u sistema ferroviariu hè statu cumplettamente allargatu à Bursa. In l'ultimi anni, in u nostru tempu, BursaRay hè stata mandata à Kestel in u livante, Görükle à punente è Emek in u nordu. I travaglii in Istanbul Street, chì ora chjamemu Yalova Road, cuntinueghjanu rapidamente ", disse.

U sindaco Altepe hà dichjaratu chì cù questi travaglii, 60 km unidirezionale è 120 km di linea bidirezionale hè stata creata è hà dettu: "Bursa hè a cità cù a linea di metro più alta per capita ... Questi studii è investimenti sò fatti interamente cù strutture municipali. . Avà u centru di a cità pò esse ghjuntu in ferrovia da tutta a cità. In u trasportu, induve ci eranu prublemi prima, i rifiuti sò facilmente trasportati in una sola linea ", disse.

"Da Kestel à Görükle per 225 kuruş"

U presidente Altepe, un citatinu chì era partitu da Kestel prima, per andà in Görükle, prima à Doğu Garage, dopu à u Vechju Garage, dopu à Küçük Sanayi per u sistema ferroviariu è à Görükle cù un veiculu, solu fendu 3-4 separati. trasferimenti, 6,5- Hà ricurdatu chì hè ghjuntu à un costu di 7 TL. U presidente Altepe hà dichjaratu chì oghje, da Kestel à Görükle, u trasportu hè pussibule cù un veiculu unicu, passendu vicinu à u bazar di a cità, è hà dettu: "I nostri citadini ponu avà copre una distanza di 32 km cù un veiculu unicu è viaghjà trà Kestel è Görükle per 225 curuş. Sia in u mondu è in u nostru paese, un prezzu cusì assequible ùn hè micca dispunibule in altrò, è avemu u trasportu à u prezzu più prezzu. Mentre facemu stu trasportu, attachemu impurtanza à aumentà a qualità. Tutti i nostri carri sò stati rinnuvati, tutti i carri sò diventati climatizzati. Tutti i nostri veiculi sò oghji climatizzati è ben mantenuti, cù applicazioni chì ùn sò mancu in Europa. Un viaghju di qualità hè sperimentatu cù veiculi chì sò sempre mantinuti, riparati è puliti ".

Chjama di trasportu publicu à i citadini

In a so dichjarazione, u presidente Altepe hà ancu fattu una chjama à i citadini è hà dettu: "A nostra attesa di i nostri citadini hè chì ùn anu micca aduprà i so veiculi. Hè perchè ùn causanu micca inghjustu di trafficu innecessariu in a cità, ùn paganu micca. più in questu sensu, è valutanu stu serviziu furnitu à elli cù investimenti di quadrillioni di lire ".

Nutendu chì a qualità di u serviziu aumenta ogni ghjornu, u sindaco Altepe hà dettu: "Ci era 5 vagoni in BursaRay 48 anni fà in Bursa, avà andemu à 160 cù l'ultimi vagoni. Avà cresce u numeru di viaghji è a freccia di viaghji. Sempre chì i nostri citadini ùn preferite micca altri mezi di trasportu. Chì questi investimenti sò usati in u locu, perchè u tempu ùn hè micca persu in u trafficu, ùn ci hè micca stress ", disse.

Enfatizendu l'impurtanza di l'usu di u trasportu publicu, u presidente Altepe hà aghjustatu chì i servizii di megliu qualità sò furniti à Bursa, è chì u so travagliu cuntinueghja cù l'investimenti da fà in Istanbul Caddesi (Yalova Yolu), u metro sotterraneo chì deve esse custruitu in Istanbul. Yıldırım è a regione Çekirge Dikkaldırım. U sindaco Altepe hà suggeritu chì i citadini anu preferitu u trasportu publicu invece di i veiculi di serviziu è i so veiculi privati, è di prufittà di u trasportu publicu, in particulare BursaRay, durante l'ore di ghjornu fora di l'affluenza 07.30 - 09.00 è 17.30 - 19.30 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*