U presidente è u primu ministru per apre a stazione YHT di Ankara

U presidente è u primu ministru per apre a stazione YHT di Ankara: U Ministru di l'UDH Arslan hà annunziatu chì a stazione YHT di Ankara serà messa in serviziu da u presidente è u primu ministru u 29 d'ottobre. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà fattu inspezioni in a Stazione YHT di Ankara, a custruzzione di quale hè stata finita u venneri 21 ottobre.
Dopu à visità u situ di custruzzione, TCDD General Manager İsa Apaydın è Ankara Train Station Operator (ATG), Ministru Arslan hà fattu una dichjarazione à a stampa.
ENTRARÀ IN SERVIZI CU MANU FORTUNA
Dichjarà chì u presidente Erdoğan è u presidente Yıldırım sò l'architetti di Ankara YHT Gar, Arslan hà enfatizatu chì u prughjettu serà apertu cù a so participazione è hà dettu: "U nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era u primu ministru à l'iniziu di u prucessu, è u nostru presidente. Primu Ministru, chì era u Ministru à quellu tempu, sò l'architetti di stu travagliu. Ci onoreranu à a nostra apertura. U 29 d'ottobre, metteremu una facilità cusì grande è magnifica à u serviziu di u nostru populu, a nostra capitale, ma 79 milioni di noi, cù e so mani auspicious. disse.
A PRIMA STAZIONE YHT CUSTRUITA CU U MODEL BOT
Enfatizendu chì u successu ottenutu in a gestione di YHT deve esse incoronatu cum'è Ankara-centred, Arslan hà dettu: "Questu duverebbe esse coronatu cù una stazione in u centru di Ankara chì si adatta à u nostru paese, a nostra Capitale è TCDD. Hè ciò chì facemu cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Oghje, simu in a stazione YHT, chì hè stata custruita cù u primu mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) di u nostru paese ". hà fattu dichjarazioni.
Dichjarà chì a custruzzione grossa hè stata finita in 2 anni, Arslan hà dettu chì a stazione, chì hà una zona chjusa di 194 metri quadrati, hà 460 piani di cantina è un parcheghju induve 3 veiculi ponu parcheghju. Arslan hà sottolineatu chì 1.910 treni YHT seranu servuti nantu à 3 piattaforme, è ci saranu 12 linee ferroviarie, 3 partenze è 3 partenze.
Dichjarà chì a stazione, chì hè stata custruita cù u mudellu BOT è serà messu in opera u 29 d'ottobre di u 2016, serà operata da a cumpagnia di l'operatore per 19 anni è 7 mesi, Arslan hà dettu chì à a fine di l'operazione, a stazione. serà trasferitu à TCDD.
AGGIUNGIÀ VALORE À A CAPITAL
Enfatizendu chì si trova in un hotel mudernu di 134 stelle cù 5 stanze in u cumplessu di a stazione, Arslan hà cuntinuatu: "Ùn videremu micca a necessità di a ghjente di vene è stà quì solu. Se e riunioni sò tenute, se i seminarii sò tenuti, se e riunioni ponu esse tenute in parechje stanze à u stessu tempu, avemu stanze di riunioni cuncepite in cunfurmità cù quellu cuncettu. A so stanza più grande hà un cuncettu chì pò tene cunferenze per 400 persone à u stessu tempu. Ci saranu di novu uffizii cummerciale. Averemu posti induve u cummerciu vene à a vita in un locu induve ci hè una vita cusì vibrante è induve YHT da tutta a Turchia sò u puntu di scontru. In questu stabilimentu, i primi aiuti seranu sicurità. A stazione YHT di Ankara serà integrata cù i metri di Ankaray, Başkentray è Keçiören. Serà pussibule entre in a Stazione YHT di Ankara cù passaggi sotterranei è passaggi superiori. Tuttavia, l'entrata principale serà via Celal Bayar Boulevard ".
A STAZIONE STORICA DI ANKARA SIA CONSERVATA
Arslan hà dichjaratu chì a struttura di a stazione storica in Ankara ùn hè mai stata toccu durante a custruzzione di l'Ankara YHT Station, è hà dettu chì i treni suburbani serviranu in termini di trasportu urbanu, è i treni di passageri cunvinziunali continuanu à serve in termini di trasportu interurbanu di merci.
STORE ACCESSIBILE PER I DISABILI
Nutendu chì a Stazione YHT hè senza ostaculi per i disabili, Arslan hà dettu: "Tuttu hè statu pensatu per i disabili. Ci sò dui ascensori per disabili. Unu di i più accessibili di i 27 box office hè un box office accessibile per i disabili ". disse.
MINISTRU ARSLAN GRAZIE À L'IMPIEGATI FERROVIARI
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, chì spiegò chì i so culleghi di a tradizione ferroviaria di 160 anni travaglianu ghjornu è notte, cuncludi u so discorsu cusì: Li ringraziemu ancu assai. Seranu fieri di ciò chì anu fattu in u futuru è oghje. Chì sia bonu per u nostru paese, u nostru populu è Ankara ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*