Restanu dui ghjorni finu à chì a Stazione YHT di Ankara entra in serviziu

Restanu dui ghjorni finu à chì a Stazione YHT d'Ankara entre in serviziu: A Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara, u prestigiosu travagliu di Turchia è Ankara, serà messu in serviziu u 29 d'ottobre.
Dui ghjorni mancanu finu à chì a Stazione di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) di Ankara, u prestigiosu travagliu di Turchia è Ankara, serà messu in serviziu.
Sicondu l'infurmazioni ricevute, a stazione di Ankara YHT serà messa in serviziu u sabbatu 29 d'ottobre à 15.00, cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım.
Serà trasferitu à TCDD in 2036
A Stazione YHT di Ankara, chì hè stata custruita in cunsiderà i standard naziunali è internaziunali, serà cunnessa à i metri di Ankaray, Başkentray è Keçiören. A nova stazione, chì hè stata custruita senza toccu a Stazione Ankara esistente, hà da piglià u so postu trà l'opere prestigiose di TCDD è Capital Ankara cù a so architettura, facilità suciale è facilità di trasportu.
A stazione, chì hè stata custruita da TCDD per a prima volta cù u mudellu Build-Operate-Transfer (YID) è cumpletata in 2 anni, serà operata da Ankara Train Station Administration (ATG) per 19 anni è 7 mesi è serà trasferita. à TCDD in 2036.
U prughjettu, chì hà a capacità di serve finu à 50 mila passageri per ghjornu, hà 12 piattaforme è 3 linee ferroviarie, induve 6 set YHT ponu attraccate à u stessu tempu. Ankara YHT Station hè custituita da una zona chjusa di 194 mila 460 metri quadrati è un totale di 8 piani, cumprese u sotano è i piani di terra.

A nova attrazione di a capitale
Ankara YHT Station, custruita nantu à a terra trà Celal Bayar Boulevard è l'edificiu di a stazione esistente, hè stata pianificata micca solu cum'è stazione di trasportu, ma ancu cum'è shopping, alloghju, centru di riunione è puntu di scontru in u centru di a cità. Ankara YHT Station, chì hà un valore d'investimentu di 235 milioni di dollari, hà 134 camere d'alberghi, 12 uffizii in affittu è 217 spazii cummirciali in affittu.
In più di l'unità per i servizii di trasportu, Ankara YHT Station furnisce servizii di parcheghju per un totale di veiculi 850, 60 di i quali sò chjusi è 910 di quali sò aperti, unità di sicurezza è strutture suciali è culturali cum'è l'alberghi.
Turchia hè 8th in u mondu in operazioni YHT
I prughjetti di treni d'alta velocità basati in Ankara, chì anu iniziatu u serviziu in u 2003, sò i prughjetti principali chì sò stati implementati in Turchia cù i fondi d'investimentu furniti da u 2009. Turchia, chì hà cuminciatu à operare YHT trà Ankara-Eskişehir in 2009, Ankara-Konya in 2011, Konya-Eskişehir in 2013 è trà Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014, hè l'ottavu operatore di treni à alta velocità in u mondu. sestu in Auropa. situatu in. In più di questi, i travaglii di custruzzione di e linee Ankara-Sivas è Ankara-İzmir YHT è e linee di treni à alta velocità Bursa-Bilecik cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*