Apertura di a stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara (Galleria di foto)

A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara hè stata aperta: A custruzzione di a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara, u travagliu più prestigiosu in Turchia è in Europa, hè stata finita è hè stata messa in serviziu cù a participazione di u presidente Erdoğan è u primu ministru Yıldırım. U presidente Erdoğan hà rispostu à i slogans "Vulemu a pena di morte" à l'apertura di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara cusì: "Spergu chì a pena di morte sarà passata da u parlamentu". Chiudi... Chiudi..."
A custruzzione di l'Ankara High Speed ​​​​Train (YHT) Station, u travagliu più prestigiosu in Turchia è in Europa, hè stata finita è messa in serviziu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım.
U presidente Erdoğan, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman è u primu ministru Binali Yıldırım, è ancu u ministru di i trasporti è l'affari marittimi Ahmet Arslan, parechji ministri, deputati è citadini anu assistitu à l'apertura di a stazione ferroviaria più prestigiosa d'Europa è Turchia. .
U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu ciò chì segue in u so discorsu à a ceremonia di apertura:
"Ùn hè mai appruvatu per noi di inchinarci. Ci prughjemu solu in presenza di u nostru Signore. A cumpagnia stabilita sottu u nome di Ankara Train Station Management operarà stu edifiziu per 19 anni è 7 mesi, è poi serà rimandatu à u statu. A pusizione di YHT d'Ankara, chì hè stata messa in opera cù un investimentu di circa 235 milioni di dollari, hè rinfurzata. Spergu chì l'edificiu di a stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara serà benefica per a nostra nazione.
QUESTIONE DI MORTE
U Primu Ministru hà scurdatu qualcosa mentre parlava ghjustu avà. Viaghjà in ogni locu è ùn si firmò micca da Rize. Qualunque sia i paesi più sviluppati in u mondu, Turchia averà almenu unu di elli. Da avà, u trenu neru ùn sarà mai tardi. Perchè hè rimpiazzatu da i treni d'alta veloce.
Spergu chì da avà apre u Tunnel Eurasia. Perchè sò ghjilosi di questu? Dicemu, travaglià dura è corre, serà ancu u vostru. Perchè facenu un disordine in u mo paese ? Cù i tassi pagati da i nostri citadini, emergenu i canagliani è i senza sangue.
Perchè ci sò persone vili, senza sangue chì pruvaranu u colpu di u 15 di lugliu in u mo paese ? Sò senza sangue. (nantu à i canti di « vulemu pena di morte ») Hè vicinu... Diu, hè vicinu... Credu cusì, sta questione vinarà prestu à u parlamentu, è s'ellu passa, l'appruvaraghju.
CANALE ISTANBUL…
Avemu dui prughjetti impurtanti davanti à noi. Ci hè u Ponte di Çanakkale di u 1915 è u Canale Istanbul, chì hè un prughjettu completamente diversu. Cunnetterà ancu u Mari Neru à Marmaray. Canal Istanbul serà u più grande prughjettu di Turchia in a storia di a Republica. Avemu un prublema, avemu un prublema. Semu turbati. Avemu un amore per questa nazione è stu paese. Mori u sumere è ferma a so sella, mori l’omu è ferma u so travagliu. Vulemu esse ricurdati cù queste opere. Chì sarà, murerete, andate. Venemu da a terra. Andemu in terra. Ogni ànima tastà a morte. Venemu da quì è andemu quì. U puntu hè di preparà per quì. Cume avemu preparatu hè impurtante. Nisun putere pò impedisce à Turchia di ottene i so scopi.
AI DITTU LAUSANNE È VANNI SCONFORTATI
Perchè s'arrabbianu perchè aghju dettu Lausanne ? Ci sò isule ghjustu sottu à u nostru nasu. Avemu moschee in queste isule. Quellu chì hà firmatu u trasferimentu di sti isuli hè rispunsevule.
Avà campemu nantu à sti cunfini. Qualchissia hà un ochju nantu à sti terri. Chì sò i suldati chì cumbattenu in Tendürek è Gabar ? Si batte per queste terre.
U puntu hè di preparà per quì. Nisuna forza impedirà à Turchia di ghjunghje i so scopi. Semu determinati. Incù tè. Camminerai, a ghjente caminarà dopu à tè. A Nostra Guerra d'Indipendenza, a Battaglia di Gallipoli, lotte innumerabili. Tutti questi sò a lotta di a nostra nazione. A Nostra Ripublica, di quale celebremu oghje u 93 anniversariu, hè u nome di a strada dopu à a Guerra di l'Indipendenza. A Republica di Turchia ùn hè micca u nostru primu, ma u nostru ultimu statu. U nostru statu, chì avemu accettatu in e cundizioni di 100 anni fà, hè un successu assai impurtante. Vogliu dì u Pattu Naziunale. Gazi Mustafa Kemal hà disegnatu. Hà disturbatu alcune persone. Da un'uchjata. Aghju dettu Lausanne è sò stati disturbati. Perchè sì disturbatu ? Issi isuli eranu i nostri. Avemu i nostri travaglii, avemu moschee. Perchè ti disturbi ? Quellu chì hà firmatu hè rispunsevule.
QUALI HA UN OCCHIU QUI
Venite à l'ultimi 10 anni, avemu persu 2,5 milioni di chilometri quadrati. S'elli eranu stati. Averemu un terrenu di 3,5 - 4 milioni di chilometri quatrati. Vivemu in questa terra. Qualchissia hà l'ochju quì. Ùn era micca u contu di u PKK ? Chì hè a mo lotta Mehmet avà? Si batte pè a prutezzione di sta patria. Chì simu? Dicemu una nazione, patria, statu di bandiera. Semu una nazione cù 80 milioni.
TU CONTINUARETI A STATE LÀ...
A nostra bandiera hè u sangue di u nostru martire, a nostra stella hè u nostru martire stessu, a mezzaluna hè a nostra indipendenza. Sta terra hè diventata una patria perchè ci era ghjente chì morse per ella. Ùn ci hè micca divisione quì. Ùn ci hè altru statu altru ch'è a Republica di Turchia. Chì ghjè quellu statu parallelu ? FETO, vai, perchè ùn pudete micca venite, perchè titite ? Ehi, a basa hè u cultu, u mediu hè u cummerciu, a cima hè u tradimentu. Chjamu à quelli chì restanu in quella basa. Avete fattu un modu o un altru. Se cuntinueghja à stà quì, culpisce u muru di Hakki. Entramu in a tana di l'Organizazione Terrurista Separatista è cuntinuemu. Semu ancu implicati in FETO è cuntinuemu. Nimu ùn deve pruvà à impegnà in a literatura vittima. Questi ùn sò micca vittimi. I mo martiri sò 246 martiri. Avemu 2194 veterani. I so parenti sò vittime. Ùn sò micca quelli chì anu fattu ciò chì a notte ? Quelli chì sò stati martirizzati in u Sudeste è l'Est sò i nostri parenti.
SI NE SIAMO A VINCE, MURIEMU COME UN OMU.
Avemu prublemi in Iraq è Siria ? Avemu da capisce. Scenderemu nantu à l'urganisazioni terroriste cum'è una mazza. A UE ùn mantene micca a so prumessa à noi ? Avemu da cura di i nostri affari! Ci provanu à debilitaci economicamente ? Implementeremu immediatamente e novi misure. U vechju Türkiye ùn hè più! Avemu vistu cù l'attaccu di u 15 di lugliu chì ùn ci mancherà micca persone chì ci sguassate. Allora, ci batteremu sta lotta camminendu versu i nostri scopi, micca sbandendu a manca è a diritta. Se avemu da vince, mureremu decentemente. Chì Diu ci dessi a capacità di cummattiri sta lotta in una manera degna di i nostri martiri è veterani !
U primu ministru Yıldırım hà dettu ancu:
"Eccu u travagliu, a stazione di treni di Ankara. Caru presidente, Ankara hè diventata a capitale micca solu di a Turchia, ma ancu di a reta di treni d'Alta Velocità di Ankara. Estenderemu e rete di treni d'alta velocità da Ankara à Konya à Eskişehir, in u futuru à Uşak à Manisa à İzmir à Yozgat à Sivas à Erzincan à Konya Karaman Mersin Antep, in breve, à e nostre 55 pruvince chì custituiscenu 14 per centu di a pupulazione di Turchia. . Magliamu cum'è lace. Servisce sta nazione hè cultu. Oghje, unu di i paesi chì realizanu i più grandi prughjetti in u mondu hè Turchia. Signore presidente, avete un principiu. A manera di superà a crisa glubale hè di implementà grandi prughjetti. Unu per unu, Türkiye implementa grandi prughjetti chì sò stati nantu à l'agenda per 50 anni.
Quandu avemu partitu, u nostru presidente ci hà dettu chì serve a nazione mettendu petre nantu à e petre, micca solu parolle. Grazie à Diu, avemu fattu cusì. Ankara, Istanbul, Konya... Avemu cunnessu sti trè capitali di l'Imperu Ottumanu cù e linee di treni d'alta velocità. Quandu avemu apertu a prima stazione di treni d'alta velocità, 28 milioni di i nostri citadini viaghjavanu. Avà sta muderna Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara hè diventata cusì cù u mudellu statale di custruzzione-operazioni.
Meno ghjente hà cuminciatu à aduprà l'autostrada. U 66 per centu di i nostri citadini hà cuminciatu à aduprà a linea di trenu d'alta velocità Ankara Konya. Bona Furtuna. 150 mila persone passanu quì ogni ghjornu. Diventarà u centru di a vita di Ankara. Ùn serà micca solu una stazione, serà un locu induve e persone chì campanu ghjornu è notte scontranu è rispondenu à i so bisogni. Cuntinuerà à cresce ancu in altre pruvince. Caru presidente, caru populu di Ankara, spergu chì stu travagliu serà benefiziu per a nostra nazione. "Spergu chì portarà bona furtuna à u nostru paese".
A STAZIONE PIÙ PRESTIGIOSA DI Türkiye è EUROPA
Ankara YHT Station, chì hè stata custruita da TCDD per a prima volta cù u mudellu Build-Operate-Transfer è sarà trasferita à TCDD dopu à 19 anni è 7 mesi, era prevista per esse cunnessa à Ankaray, Başkentray è Keçiören metro. A stazione, chì hà una capacità di serve 50 mila passageri per ghjornu, hà 3 piattaforme, 6 linee ferroviarie è custituita da 194 mila 460 metri quadrati di spaziu chjusu è 8 piani, cumprese u sotano è i piani di terra. In più di l'unità per i servizii di trasportu, a stazione furnisce parcheghju per un totale di veiculi 850, di i quali 60 sò chjusi è 910 di quali sò aperti, cum'è spazii cummirciali, caffè-ristoranti, uffizii d'affari, sale polivalenti, preghiera. stanze, unità di primi aiuti è di securità è alberghi, ci sò ancu strutture suciali è culturali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*