A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara hè pronta per a ceremonia di apertura

A stazione di treni d'Alta Velocità d'Ankara hè pronta per a cerimonia d'apertura: A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara serà aperta cù una cerimonia chì si terrà dumani. In l'ultimi dui mesi di l'annu, assai travaglii impurtanti seranu presentati à i citadini.
A nova Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) d'Ankara serà messa in serviziu dumani cù una ceremonia à a quale assiste a cima di u Statu. A facilità, chì aghjunghje un significatu à u significatu di u ghjornu di a Republica, hè ancu storica in quantu à mostra u puntu chì Turchia hà righjuntu. Malgradu u tentativu di colpu, l'attacchi terroristi è a crisa glubale, Turchia, chì ùn hà micca frenatu i so investimenti, taglierà nastri unu à unu in prughjetti preziosi finu à a fine di l'annu, dopu à a Stazione YHT di Ankara.
STAZIONE CINQUE STELLE
Ankara YHT Station, a custruzzione di quale hà iniziatu in 2014, hè stata custruita cù u mudellu Build-Operate-Transfer (YID). A facilità, chì serve 50 mila ogni ghjornu è 15 milioni di passageri annu, ùn serà micca solu una stazione, ma ancu un centru di vita. Mentre e transazzione di u bigliettu sò fatti in u pianu di terra di a stazione, chì hà una zona chjusa di 194 mila 460 metri quadrati, u pianu sopra, induve i passageri ponu risponde à i so bisogni alimentari è di bevande, serve. Inoltre, ci hè un hotel di 134 stelle cù 5 camere. A stazione, chì hà locu per 400 persone per fà cunferenze, serà operata da a cumpagnia di l'operatore per 19 anni è 7 mesi.
Serà integrata in u metro
L'apertura di l'Ankara YHT Station hè in particulare in u ghjornu di a Republica. In u ghjornu storicu si farà una apertura storica. Ankara serà u centru di YHTs, cù a cerimonia d'apertura chì assisterà à a cima di u statu, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Binali Yıldırım è u ministru di i trasporti Ahmet Arslan. Dopu i voli da Ankara à Konya è Eskişehir, hè previstu di inizià u viaghju à Sivas à a fine di u 2018. A stazione YHT di Ankara serà integrata cù i metri di Ankaray, Başkentray è Keçiören. Mentre a stazione hè stata custruita, a struttura di a stazione storica in Ankara ùn hè micca toccu.
I prughjetti sò finiti unu per unu
Malgradu u tentativu di colpu, l'attacchi terroristi, u caosu in i paesi circundanti è a crisa glubale, Turchia hà cuminciatu à aduprà cumpiendu prughjetti impurtanti questu annu. Dopu chì i ponti Osman Gazi è Yavuz Sultan Selim entranu in serviziu, a Stazione YHT di Ankara serà ancu attivata dumani. Alcuni di i prughjetti chì cumincianu à serve à a fine di l'annu sò:
– Primi ospedali di a cità l Portu di Karasu l Ring Road d’Ordu

  • Tunnel Eurasia
  • Satellitu Göktürk-1
  • metro di Kecioren
  • Ferrovia Kars-Tbilisi-Baku.

L'offerta sò in strada
In questu prucessu, i prucessi di offerta per i prughjetti giganti seranu cumpletati. Canal Istanbul, Great Istanbul Tunnel, Çanakkale 1915 Bridge, Istanbul airrail è alcune offerte di metro sò previste per esse tenute à a fine di l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*