A stazione d'autobus di Antalya deve esse spustata in Dosemealti

A stazione d'autobus di Antalya serà spostata in Dosemealti: u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dettu chì pensanu à inizià a custruzzione di a nova stazione d'autobus da esse custruita in Döşemealtı in 2017. A stazione di l'autobus, chì generà a so propria energia, serà custruita cù una architettura cuntempuranea è muderna.
U sindaco metropolitanu Menderes Türel hà visitatu u sindaco di Döşemealtı, Turgay Genç. Durante a visita, u novu prughjettu di a stazione d'autobus da esse purtatu da a Municipalità Metropolitana à Döşemealtı hè statu discutitu. E duie municipalità anu fattu una cooperazione esemplare nantu à a nova stazione di autobus. A pruprietà di l'area 100-decare in Döşemealtı, induve a nova stazione di autobus serà custruita, hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana da a Municipalità di Döşemealtı. L'attu di titulu di l'area hè statu datu à u presidente Türel da Turgay Genç.
GRAZIE A GIOVANNI
Ringraziendu u sindaco Genç per u so sustegnu à a nova stazione d'autobus, u sindaco metropolitanu Menderes Türel hà dettu: "Stu sustegnu rapprisenta una cooperazione impurtante. Avete ancu fattu una dumanda nantu à i posti di travagliu cullettivi, è avemu dettu di sicuru. In Antalya, l'autostazione hè avà in u centru di a cità. L'autostrade sò finite. A stazione di l'autobus deve esse spustata in un locu vicinu à a Strada di l'Ovest è a Strada di u Nordu. Questu hè ancu impurtante in quantu à facilità u trafficu di a cità. Ti ringraziu per avè revelatu a pussibilità di custruisce una stazione d'autobus cù u trasferimentu di pruprietà ".
ESEMPIU DI COOPERAZIONE OPPOSIZIONE GUVERNALE
Dichjarà chì sta cooperazione hà un significatu assai più altu, Türel hà dettu: "A diciamu sempre in ogni locu. Partemu per serve a nostra Antalya. A separazione di u putere è l'uppusizione hè fora di quistione dopu l'elezzione. Avemu dettu chì lasciaremu u nostru badge di u partitu puliticu à a porta dopu esse elettu. U nostru travagliu hè a cunferma di questu in u megliu modu pussibule. Hè ancu assai impurtante di dimustrà à tutti chì a cooperazione guvernu-uppusizione hè megliu data à u puntu di serviziu ", disse.
DIGIAME SEMPRE A MANU CHE SI TENSA À NOI
Spieghendu chì esse esposti à una critica ingiusta hè una strana ironia di a pulitica, u sindaco Türel hà dettu: "In quantu à a municipalità metropolitana, simu accusati à volte ingiustamente di ùn avè micca boni rapporti cù e municipalità di l'uppusizione. Ùn possu micca accettà queste. Tenemu sempre a manu tesa à noi; ma s'elli venenu à noi cù i pugni chjusi quandu stendemu a manu, ùn ci hè nunda chì pudemu fà quì. L'impurtante hè l'unità di l'azzione è u discorsu. Da una banda, vi dicerete chì serve u paese inseme, da l'altra banda, fate tuttu per pruvucà i servizii di u Metropolitanu, ùn hè micca pussibule di capiscenu questu. Una attitudine aperta à a cooperazione cù sincerità cum'è a vostra hè u guadagnu di a nostra Antalya. Quì, prima di u nostru guadagnu, u guadagnu di u nostru paese, a nostra nazione è u populu di Antalya hè impurtante. À questu puntu, cunfirmemu una volta di più chì e critiche ingiuste fatte contr'à noi sò ingiuste. Quandu hè dumandatu è sinceru, hè pussibule di serve u nostru paese in ogni puntu, indipendentemente da u putere o l'uppusizione. Un esempiu di cumpurtamentu hè a tavola quì. Pò esse benefiziu per u centru cummerciale cullettivu chì serà purtatu à Döşemealtı, è u prughjettu chì faremu nantu à a stazione d'autobus serà benefiziu per a nostra Antalya, Döşemealtı.
PROGETTU IMPRESSIONANTE
Menderes Türel, chì hà dettu chì u novu prughjettu di l'autostazione hè un grande prughjettu, hà dettu: "Preparemu un prughjettu premiatu. A stazione di autobus, chì generà a so propria energia, serà custruita cù una architettura eccezziunale cuntempuranea. I dettagli ùn sò micca cumpleti. Serà un prughjettu chì aghjunghje valore à Döşemealtı. Serà un prughjettu chì revelarà i migliori esempi di l'architettura muderna cuntempuranea. U prublema di pruprietà ùn hè più. Spergu chì compieremu u prugettu in pocu tempu è principiamu a custruzzione in u 2017 ".
PIOVA DI INVESTIMENTA IN DÖŞEMEALTI
Spieghendu chì cum'è a municipalità metropolitana, stanu prova di revelà prughjetti estremamente impurtanti in Döşemealtı, u sindaco Türel hà datu l'infurmazioni seguenti: "I nostri stabilimenti di Antalyaspor sò finiti. Faremu a so apertura ufficiale in i prossimi mesi. A stazione d'autobus serà citata in Döşemealtı cum'è un prughjettu assai impurtante. Unu di i prublemi più impurtanti nantu à Döşemealtı era l'uspidale. Avà hè risolta cù l'uspidale di a cità. Un ospedale di cità assai grande cù 1500 letti hè statu stabilitu in Kızıllı. Ancu s'ellu pare à i cunfini di Kepez, si trova à 5 minuti da Döşemealtı. In più di questu, simu cunsiderendu di mette e basi per u nostru stabilimentu di u Ciclu di Rifiuti in Kızıllı in 1 mese. Avemu risoltu tutti i prublemi ancu quì. Ci hè un investimentu in ippodromu in Döşemealtı, chì ùn hè micca cumplettamente chjaru in u mumentu. Speremu di purtà à Döşemealtı ".
INVESTIMENTI DI TRANSPORT GIGANTI
Nutendu chì anu risoltu u prublema di a pruprietà di i pruduttori di carbone emettendu una lege speciale per i pruduttori di carbone, u presidente Türel hà continuatu cusì: "Era assai impurtante in quantu à cumpiendu e prumesse chì avemu fattu à i pruduttori di carbone. Bona furtuna à i minatori di carbone. In quantu à l'assi di trasportu, grandi investimenti sò fatti in Döşemealtı. Di sicuru, u fattu chì a stazione di autobus hè quì significa ancu in questu sensu. A strada circundante occidentale finisce questu annu. Serà una di e strade chì serviranu assai bè à Dosemealti. A strada di u circondu nordu avanza rapidamente. Pensu chì a strada di u circondu alternativu chì passa per u nostru Varsak hà da principià in 2017, speru. L'offerta per i nostri travaglii in a direzzione di Döşemealtı hè digià stata fatta, è cuntinueghja. Ci hè un seriu travagliu stradale chì passa da u latu di u Mercatu di l'Ingrossu, in a continuazione di Altınova Boulevard, versu Varsak. Dopu avè purtatu a strada finu à Varsak, Highways farà a parte di 3 chilometri finu à Korkuteli Junction. Quandu hè finitu, puderà cunnette assai facilmente da Korkuteli Junction à Varsak, da u boulevard Altınova chì avemu appena custruitu, à l'incrociamentu di l'aeroportu è à l'autostrada Alanya-Antalya senza vede u centru di a cità.
Notendu chì Çubukbeli serà passatu per un tunnel, Türel hà dettu chì 6 crucivia seranu custruiti nantu à a strada Burdur. U sindaco Türel hà annunziatu chì cù questa unione di 6 ponti, quandu surtite da a junzione di Korkuteli, hè pussibule cuntinuà in a direzzione di Bucak, passendu Çubukbeli senza semafori.
SIAMU ANCHE assai SATISFATTI
Dichjarà chì si preoccupanu di a custruzzione di a nova stazione di autobus in Döşemealtı, u sindaco di Döşemealtı Turgay Genç hà dettu: "Perchè Döşemealtı hè u puntu di distribuzione di a Strada di l'Ovest è a Strada di l'Est. Era impurtante à questu puntu chì a stazione di autobus hè stata presa. U fattu chì a stazione di autobus si trova in Döşemealtı darà un grande valore aghjuntu in quantu à u sviluppu di a regione. Cum'è a zona di a stazione di autobus, simu felici di fà a nostra parte. Grazie per u vostru sustegnu à a nostra pianificazione cullettiva di u locu di travagliu. Dosemealti hè una di e regioni di u sviluppu più veloce di Antalya. Piglià e decisioni cumune, indipendentemente da u partitu puliticu, hè assai impurtante per u sviluppu di a nostra regione. Semu ancu assai cuntenti. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*