I testi di l'equipaggiu cumincianu nantu à a linea Sarısu-Tünektepe Cable Car in Antalya

I testi di l'equipaggiu cumincianu nantu à a linea di funivia Sarısu-Tünektepe in Antalya: a funivia di Sarısu-Tünektepe principia e teste umane in Antalya. U prughjettu di Tünektepe integratu cù a funivia serà u novu simbulu di a cità

I prughjetti chì aumenteranu l'attrazione turistica di u centru di a cità di Antalya sò cumpleti unu per unu. U prughjettu di a funivia Sarısu-Tünektepe, chì hè statu u sognu di Antalya per parechji anni, hè ancu ghjuntu à u stadiu di cumpleta. U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà annunziatu chì i test drives di u funivia, chì purterà 618 persone per ora da u puntu di 1250 altitudine di Antalya, Tünektepe, accuminciaranu in pochi ghjorni.

VISTA ANTALYA
Dopu à a fine di a telecabina di Tünektepe, chì riuniscerà quelli chì piglianu a telecabina da a costa di Sarısu cù a vista unica di Antalya in pochi minuti, u prughjettu, chì serà u novu simbulu di Antalya, serà iniziatu in Tünektepe. . Una terrazza di vista chì i citadini è i turisti ponu aduprà cù l'implementazione di a funivia serà messa in pratica immediatamente.

1250 PERSONE SERA SPOSTU PER HORA
In u prughjettu di a funivia, chì a Municipalità Metropolitana di Antalya hà licitatu per 6 milioni 950 mila TL, 43 pali, unu di i quali hè 9 metri, sò stati eretti da Sarısu à Tünektepe è a linea hè stata tracciata. I test drive senza pilotu sò stati realizati installendu cabine 36 chì purtaranu passageri nantu à a linea di funivia. E cabine di passageri di 1250 persone, chì purtaranu 8 persone per ora da Sarısu à Tünektepe, viaghjanu trà e duie stazioni in 6-10 minuti. Un totale di 3 metri di linea hè stata tracciata trà e duie stazioni per a funivia.

A SICUREZZA hè IN STAGE ALTA
Dichjarà chì a funivia passerà per parechje teste di guida per ragioni di sicurezza, i funzionari anu dettu: "Cù a fine di queste tappe, u sistema serà esaminatu è appruvatu da una urganizazione indipendente accreditata internaziunale. Dopu, a licenza di u funziunamentu serà ottenuta cù i rapporti da esse datu da a Càmera di l'Ingenieria Meccanica è a Municipalità Metropolitana. Allora cumincià à trasportà i passageri ", disse.

SIGILLI MEDITERRANEI
U presidente Türel Tünektepe Project, chì hà assistitu à a riunione di l'Assemblea ATSO è spiegò i so investimenti, hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, serà u novu simbulu è simbulu di Antalya. Türel hà dettu: "In u prugettu, sò i fochi monachi di u Mediterraniu chì tenenu a sfera tonda. Globu aranciu à mezu à 3 foche monache di u Mediterraniu. L'hotel in Tünektepe serà ancu cunservatu cum'è 80 camere. U coconu aranciu serà situatu ghjustu sopra à u lobby. Ci sarà una terrazza di osservazione di ogni ghjornu è spazii d'escursioni. Stu prughjettu hè statu disegnatu da un architettu di Antalya. A nostra funivia hè finita. Riabilitaremu a struttura esistente in una manera chì pudemu offre tè è caffè à e nostre uscite nantu à a funivia è rende serviceable. Trasformeremu Tünektepe in un centru di attrazione creendu una maghjina di cartolina ".

CENTRU CENTRU CENTRU ATTRAZIONE
Enfatizendu chì a parte di u centru di a cità da u turismu aumenterà cù l'investimenti fatti, Türel hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu dettu: "Stu turista entrerà in questa buttrega". Continuemu i nostri investimenti in questa direzzione ". Türel hà enfatizatu chì, per questu scopu, anu fattu passi impurtanti versu u cumpletu di prughjetti cum'è u Garage Doğu, chì serà finitu in 2018, u Prughjettu Boğaçayı, chì serà messu in licitazione u 10 di nuvembre, a pedonale di e strade, u Balbey Project, chì farà a zona di u novu Kaleiçi, è u Portu di Cruise. U sindaco Türel hà spiegatu chì a carta di strada per a trasfurmazioni urbane serà revelata cù u Pianu Maestru da esse annunziatu prestu. Türel hà aghjustatu chì Cumhuriyet Square serà allargatu è Kaleiçi Marina serà fattu una destinazione frequente per i yacht ricchi.