TCDD Ventu soffiatu in Berlinu

TCDD Wind Blows in Berlin: InnoTrans 2016 (Tecnulugia Internaziunale di Trasportu, Cumpunenti Innovativi, Fiera di Veiculi è Sistemi) hè stata 20-23 September 2016 in Berlinu, a capitale di Germania. Participendu cù i so Affiliati, TCDD hè diventatu u favuritu di a Fiera.
Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, TCDD TAŞIMACILIK AŞ, TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ funzionari è cumpagnie chì operanu in u settore ferroviariu.
Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà fattu una dichjarazione è hà dettu: "Vulemu trasfiriri u sviluppu di l'aviazione à u settore ferroviariu cum'è mudellu. Cridemu chì cù a liberalizazione, e ferrovie venenu à u locu chì si meritanu ". Birdal hà dichjaratu chì u settore ferroviariu in Turchia hà fattu un saltu seriu da u 2003.
Ricordendu chì ci sò stati sviluppi simili in l'aviazione in Turchia 13 anni fà, Birdal cuntinueghja: "Finu à u 2003, ci era solu una cumpagnia in Turchia, chì pudemu chjamà un monopoliu, in u trasportu aereo. Quandu stu monopoliu hè statu abolitu, a parte di Turchia sia in u paese sia à l'esteru hà aumentatu. Turchia hè diventata unu di i paesi cù una industria aerea impurtante in u mondu. Vulemu trasfiriri u sviluppu in u campu di l'aviazione à u settore ferroviariu cum'è mudellu. Cridemu chì cù a liberalizazione, e ferrovie venenu à u locu chì si meritanu ".
"U MILLA 200 KM LINEA YHT STATU COSTRUITA"
Birdal hà enfatizatu chì grandi avanzati sò stati fatti in u settore ferroviariu, chì hè stata trascurata per parechji anni, è cù u sustegnu di u guvernu da TCDD è a visione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım.
Nutendu chì Turchia hà scontru u Trenu d'Alta Velocità (YHT) per a prima volta in questu periodu, Birdal hà dettu: "Micca solu YHT, ma più di 10 mila chilometri di vechji linee ferroviarie sò stati rinnuvati, e nostre linee cunvinziunali sò state rinnuvate. mette in serviziu. In più di questu, mille 200 chilometri di linea YHT sò stati custruiti, è hè sempre custruitu ". disse.
Informendu chì e cumpagnie turche anu assistitu à a Fiera InnoTrans regularmente ogni dui anni dapoi u 2006, Birdal hà dettu: "Ci sò 45 cumpagnie turche in a fiera d'oghje. Questu hè un indicatore impurtante in quantu à mostra u sviluppu di a ferrovia in Turchia in l'ultimi anni. Questu continuerà à aumentà in i prossimi anni ". trovu a so valutazione.
Ricordendu chì e ferrovie sò state liberalizzate da questu annu, Birdal hà nutatu chì e cumpagnie private ponu ancu operare treni di passageri è di merchenzie, Birdal hà dettu chì questu portarà a cumpetizione in u settore ferroviariu è chì a ghjente hà da aduprà a ferrovia più è questu settore si svilupperà.
"U TRENU DI TURCHIA hè à u più altu di cunfortu"
Birdal, subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, chì hà ancu esaminatu u Trenu di Very High Speed ​​​​​​ordinatu da TCDD da Siemens, hà aghjustatu chì era cumplettamente cuncepitu per a Turchia è chì era à u piccu di cunfortu.
U 160° ANNIVERSARIE DI TCDD FUSU CELEBRATU À A FIERA INNOTRANS
Un cocktail hè statu datu à u stand di TCDD in InnoTrans 160 Fiera di Berlinu, per via di u 2016th Anniversary di TCDD. In più di l'ospiti lucali è stranieri chì anu riempitu l'area di a cabina, u Sottosegretariu Ufuk Gezer di l'Ambasciata d'Affari di l'Ambasciata di Turchia à Berlinu, u Cunsul Generale Ahmet Başar Şen, u Cunsigliu Commerciale Mehmet Azgın è u Chief Clerk Hüseyin Kantem Al anu assistitu à a festa.
"Sò fieru di TCDD in nome di u mo paese"
Facendu un brevi discorsu à u cocktail, u Sottosegretariu di l'Ambasciadore di l'Affari Ufuk Gezer hà dettu chì sò fieru in nome di u mo paese per a magnifica urganizazione anniversariu tenuta da TCDD. Dichjarà chì seguita da vicinu i sviluppi in u settore ferroviariu in Turchia, Gezer hà dettu: "Mi importa di u sviluppu di e nostre ferrovie in Turchia è l'interessu di i rapprisentanti di u settore ferroviariu in u mondu à u stand TCDD è Turchia. Felicitate u 160u anniversariu di TCDD ". disse.
"U CORU DI L'INDUSTRIA FERROVIARIA MONDIALE BATTE IN TURCHIA"
Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu, hà ricurdatu chì l'anniversariu di u stabilimentu di u 23 di settembre di TCDD hè statu celebratu in Berlinu questu annu cum'è coincide cù i ghjorni di a Fiera InnoTrans 2016.
"U ghjornu di u primu scavi per a custruzzione di a linea ferroviaria İzmir-Aydin u 23 di settembre di u 1856 hè l'anniversariu di e ferrovie." Apaydın hà dettu chì 160 km di e linee custruite cù u muvimentu di a ferrovia chì hà iniziatu in u periodu ottomanu 4.136 anni fà sò in i nostri cunfini attuali, è per via di l'impurtanza data à e ferrovie in i primi anni di a Republica, 1923 km di e ferrovie sò state custruite trà u 1950 è u 3.764.
Dichjarà chì solu 1950 chilometri di novi ferrovie sò stati custruiti trà u 1950 è u 2003 per via di negligenza per più di mezzo seculu dopu à u 945, Apaydın hà nutatu chì dopu à u 2003, a pulitica statale di u Settore Ferroviario hè stata accettata è hè stata iniziata una nova mobilizazione ferroviaria. in tuttu u paese.
Dapoi u 2003, una quantità significativa di 50,3 miliardi di TL hè stata investita in ferrovie è anu realizatu i nostri Prughjetti di Treni d'Alta Velocità, chì sò diventati u prestigiu di u nostru paese è sò una marca mundiale, cù questi investimenti, è chì pò viaghjà rapidamente, cunfortu è sicuru trà Ankara, Eskişehir, Konya è Istanbul cum'è in i paesi europei. Spieghendu chì offrenu u serviziu chì offrenu, u Direttore Generale Apaydın hà continuatu cusì: "Avemu purtatu 2009 milioni di passageri finu à avà cù l'Alta Velocità. ​​​​Servizi di treni chì avemu principiatu cù a linea Ankara-Eskişehir in 28. Custruendu centri logistichi à i punti 20, damu una salvezza à a nostra ecunumia. Avemu messu in opera 7 di elli è i mette in u serviziu di u nostru Settore Logisticu Turcu. Cuntinuemu à custruisce altri. Avemu rinnuvatu e nostre linee esistenti. Avà li cunvertemu in elettrificati è signalati. Custruemu 3.057 km di novi ferrovie, cumprese alta velocità, veloce è cunvinziunali. Avemu mudernizatu i nostri veiculi rimorchiati è rimorchiati, è cuntinuemu à fà cusì ".
"I FERROVII SONT APERTI, U NOSTRE FUTURU hè BRIGANTE"
In riferimentu à l'obiettivi 2023 di TCDD, Apaydın hà dettu: "Finu à u 2023, custruendu 3.500 km di ferrovie, cumprese 8.500 km di ferrovia ad alta velocità, 1.000 km di ferrovia ad alta velocità è 13.000 km di ferrovia convenzionale, per avè un totale di 25.000 km di ferrovia. rete, a parte di u trasportu ferroviariu in i passageri serà di 10 per centu. Avemu u scopu di aumentà a carica à u 15 per centu ". disse.
Apaydın, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'industria ferroviaria, hà dettu: "Facemu grandi sforzi per u sviluppu di l'industria ferroviaria in Turchia. Apaydın hà dichjaratu chì travaglianu rapidamente per a produzzione di treni naziunali, treni naziunali elettrici è diesel è vagoni naziunali di merci, è chì u so travagliu cuntinueghja per u sviluppu di l'industria ferroviaria in Turchia.
"U core di l'Industria Ferroviaria Mondiale batte in Turchia". hà dettu u direttore generale di TCDD İsa Apaydın Hà cunclusu e so parolle cusì: "A nostra Legge hè stata promulgata chì permette à l'operatori domestici è stranieri di operare i so treni in Turchia. Stu arrangiamentu hè a tappa di i Ferroviari Turchi. A strada di e ferrovie hè chjaru in Turchia. U nostru futuru hè luminoso ".
Cocktail per u 160u Anniversariu di TCDD, Direttore Generale di TCDD İsa ApaydınHè finitu cù u tagliu di a torta 160th Anniversary è un cuncertu di musica cù l'Incaricatu d'affari di Turchia in Berlinu, l'Ambasciadore Sottosegretariu Ufuk Gezer è altri diplomati.
NOTA COMPLETA DA L'OSSERVATORI À TCDD
U Direttore Generale di TCDD, chì hà accoltu parechji invitati lucali è stranieri à u stand TCDD durante a fiera, hà accoltu e riunioni. İsa Apaydın, hà participatu à parechje riunioni, in particulare l'apertura di a fiera, cum'è invitatu. Hà avutu discussioni bilaterali.
Stand TCDD è Cocktail 2016th Anniversary, chì sò stati preparati cun grande cura in u InnoTans 160 Berlin Fairground, anu ricevutu piena marca da l'osservatori lucali è stranieri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*