Ankara hè ancu a capitale di u Trenu High Speed

Ankara hè ancu a capitale di u Trenu d'Alta Velocità: A Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì face Ankara a capitale di u sistema ferroviariu, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia. L'edificiu mudernu di a stazione, chì accoglierà i voli programati da oghje, serve à 15 milioni di persone annu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà fattu l'apertura, hà dettu chì a stazione YHT serà trà l'opere simboliche di a capitale.
A stazione di treni d'alta velocità (YHT) d'Ankara, chì hè stata custruita per a prima volta da TCDD cù u mudellu Build-Operate-Transfer, hè stata aperta ieri cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, presidente di u Parlamentu İsmail Kahraman, Primu Ministru Binali Yıldırım, ministri è citadini in u 93e anniversariu di a proclamazione di a Republica.
Parlendu à a ceremonia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Felicitate i dirigenti è i travagliadori di tutte e cumpagnie chì anu cuntribuitu à l'acquistu di l'edificiu di a stazione, chì crede chì serà una di l'opere simboliche di a nostra capitale, à u nostru paese. Stu travagliu hè u travagliu di u partenariatu publicu-privatu, induve mettemu l'applicazioni più riesciute in u mondu.
$ 235 MILIONI INVESTIMENTI
Dichjarà chì a stazione hè stata custruita cun un investimentu di 235 milioni di dollari, Erdoğan hà dettu: "Cù sta stazione, a pusizione di Ankara in u centru YHT diventa più forte. Sottu u nome di Stazione Ferroviaria di Ankara, e cumpagnie di l'imprenditori operanu stu edifiziu per 19 anni è 7 mesi è poi trasfirìu à TCDD.
"U TRENU NEGRU ùn serà mai ritardatu avà"
Cuntinuendu u so discorsu cù e parolle di a canzone populari di u Trenu Negru, Erdoğan hà dettu: "Chì dice in quella bella canzone populari; 'U mo ochji sò nantu à a strada, u mo core hè in guai, o venite da sè stessu o mandate nutizie, aghju intesu chì avete scrittu, avete datu duie fila di lettere à u trenu, scurdate di a mo cundizione è u trenu neru sarà tardu, forse. ùn vinarà mai. Ùn vi preoccupate micca, u trenu neru ùn sarà mai ritardatu da avà, invece ci sò treni à grande velocità. Ùn scrive micca duie linee di lettere oghje. Da Eskişehir à Konya Ankara, ghjunghje à Istanbul. Ùn hè micca firmatu da u nostru Rize. Spergu chì ci ghjunghjeremu una volta. Aghjunghjemu Bursa, Yozgat, Sivas, è İzmir è Karaman per u 2019 ".
TUNNEL EURASIA NEXT
Dichjarà chì era u turnu di l'apertura di u Tunnel Eurasia, Erdoğan hà cuntinuatu: "Istanbul hà sperimentatu u Marmaray. 3 milioni di passageri sò passati in 160 anni. Ci hè più, nunda di menu. Avemu vistu u Tunnel Eurasia. Avemu fattu i nostri viaghji da l'Europa à l'Asia. Apriremu a parte di u nostru novu aeroportu cù una capacità di passageru di 2018 milioni in u trimestre 90. Hè ciò chì m'anu prumessu. Questu hè u numeru unu in u mondu. Emerge un travagliu maravigghiusu. Questu cunvene à a nazione turca ".
DOPU QUI, 'CHANNEL ISTANBUL' SERA RICORDATA
Enfatizendu chì l'opere giganti sò l'indicatore di u sviluppu in Turchia, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì a fundazione di u prughjettu di u ponte di Çanakkale in u 1915 serà stallata u 18 di marzu. Pusendu unu di i prughjetti pazzi più impurtanti, Kanal Istanbul, in u so discorsu, Erdoğan hà dettu: "Cullega ancu u Mari Neru à Marmara. Parlanu Suez, u Canale di Panama. Da avà, commemoraranu Kanal Istanbul. Serà u più grande prughjettu di a storia di a Republica. I preparativi cuntinueghjanu ", disse.
Terminale di nova generazione in viaghju
U Primu Ministru Binali Yıldırım, in u so discorsu à a ceremonia di apertura di Ankara YHT Station, hà sottolineatu l'impurtanza di portà Ankara YHT Station, chì hè u terminal di a nova generazione, in a capitale, nutendu chì "i grandi travaglii sò sempre fatti in Istanbul, micca in Ankara. ".
"Ankara ùn hè micca solu a capitale di Turchia. Ankara hà ancu cuminciatu à diventà a capitale di e rete di treni d'alta velocità. "Yıldırım hà cuntinuatu: "I viaghjatori saranu trasferiti da un locu à l'altru. Hè diventatu un locu assai bellu induve si ncontra è risponde à i so bisogni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*