U deputatu CHP Akar hà fattu una dichjarazione in quantu à u trenu Haydarpaşa-Adapazarı.

U deputatu CHP Akar hà fattu una dichjarazione annantu à u trenu Haydarpaşa-Adapazarı: U deputatu CHP Kocaeli Haydar Akar hà fattu una dichjarazione annantu à u trenu Haydarpaşa-Adapazarı. Akar hà ricurdatu e risposte di u Ministru dicendu ch'ellu hà fattu dumande nantu à quandu e tappe di i servizii di treni Pendik-Adapazarı seranu messe in opera durante e discussioni di bilanciu in u Parlamentu in 2014.
CHE A DIT U MINISTRU ?
Lütfi Elvan, Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione di l'epica, hà datu a so risposta scritta à queste dumande; Hà dichjaratu chì i treni regiunale seranu messi in funziunamentu à a fine di u 2014, è chì prima stazioni Arifiye, Sapanca, Izmit è Gebze serviranu i passageri, è chì a 2016ª linea serà finita in 3 è fermate seranu furnite in Büyükderbent. Stazioni di Köseköy, Derince, Körfez, Hereke Tavşancıl è Diliskelesi.'
SEremu SEGUENTI
Dichjarà chì anu da seguità nantu à sta questione, Akar hà dettu: "Ci sò 2016 mesi restanu finu à a fine di u 2. Videmu s'ellu hè u numeru di tappe in a linea Arifiye-Pendik, chì l'anzianu ministru hà datu à u populu di Kocaeli, aumenterà". Videmu se i nostri citadini ponu andà da Adapazarı à Haydarpaşa in 1 trenu cum'è prima. Avemu da seguità nantu à sta questione. Puderanu si scurdanu, ma ùn ci scurderemu è ricurdaremu ste parolle una volta è una volta. "Assicureremu chì sta linea torna operativa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*