Erciyes hè pronta per a stagione di sci

Erciyes hè prontu per a stagione di sci: a muntagna Erciyes, unu di i simboli di l'Anatolia Centrale cù u so piccu piercing nuvole, u so piccu nevoso è a so vista maestosa, si prepara à accoglie l'amatori di sci in a nova stagione cù e so facilità à i standard europei. 105 chilometri di piste.

Erciyes Mountain hà guadagnatu strutture meccaniche muderne, piste adattate per l'amatori di sci di tutti i livelli, è strutture di alloghju alternativu cù u "Plan Maestru di Erciyes Mountain" di a Municipalità Metropolitana di Kayseri.

Quelli chì preferanu u Monte Erciyes, à l'altitudine di 25, chì si trova à 3 chilometri da u centru di a cità, scianu nantu à piste difficili è facili, sperimentate l'eccitazione di u snowboard, è gode di u viaghju à a cima di a muntagna cù gondola è teleskis.

U presidente di u Cunsigliu di Erciyes AŞ, Murat Cahid Cıngı, hà dettu chì cuntinueghjanu à travaglià in Erciyes Ski Center in tuttu l'invernu per furnisce un serviziu megliu à l'amatori di sci è aumentà a qualità.

Spieghendu chì anu avutu l'uppurtunità di correggere i difetti di a pista chì anu rilevatu in l'inguernu quandu a neve s'hè sbulicata, Cıngı hà cuntinuatu cusì:

"Avemu currettu pendii è allargamenti nantu à e piste in tuttu l'estiu. Avemu ancu fattu assai sforzi per rompe e rocce nantu à e piste. Stu travagliu hè statu un grande serviziu à Erciyes. Ùn avemu micca più spirimintatu u prublema chì avemu avutu durante u sfracicatu di a neve per via di e rocce, hè statu furmatu un terrenu più suave. Avemu ancu germinatu e parti di a terra, avemu piantatu erbaccia è erbaccia. A muntagna hè un urganismu chì travaglia constantemente. Avemu l'esperienza di rotture di roccia è di petra, rotture di cable. Per quessa, facemu un travagliu di rinnuvamentu in tuttu l'estate ".

  • Squadra specializzata in funivie

Cıngı hà dichjaratu chì sò sensibili à a sicurità di e strutture meccaniche in u centru di sci è chì anu furmatu un squadra di esperti chì si cura di queste strutture.

Rimarchendu chì ùn ci sò micca assai impiegati furmati in questu campu in Turchia, Cıngı hà dettu: "Fibres è teleferichi sò un equipamentu assai speciale, micca tutti ponu riparà. A squadra chì avemu creatu hà ricevutu furmazione nantu à stu travagliu à l'esteru. Tutte e nostre teleferiche sò state ispezionate per tutta l'estate, da bullone à vite, da puleggia à palu. disse.

  • Appellatu à l'amatori di sci di tutti i livelli

Dichjarà chì Erciyes hè diventatu un centru di sci cù i prudutti tecnologichi più cumplessi è di punta in Turchia, Cıngı hà dichjaratu ch'elli sò pronti à scuntrà l'amatori di sci quist'annu cù 18 strutture meccaniche, cinture per caminari è teleskis.

Spieghendu chì a lunghezza di a pista hà righjuntu 105 chilometri, Cıngı hà dettu:

"I nostri chjassi sò longu quant'è un sciatore pò preferisce à i standard internaziunali. Perchè a ghjente ùn vole micca scià nantu à a stessa pista tuttu u tempu. A caratteristica più impurtante di Erciyes hè chì avemu 4 punti d'entrata differenti: Porta Tekir, Porta Develi, Porta Hacılar è Porta Hisarcık. Tutte queste porte d'ingressu anu caratteristiche chì e persone ponu truvà uniche per elli. Per esempiu, Tekir Kapı hè un abitudine di Erciyes. Hè un locu assai dumandatu da u publicu per via di l'uppurtunità di viaghjà cù gondole. Develi Kapı hà una basa di clienti più elite. Hisarcık Kapı hè ancu un locu affollatu dumandatu da l'amatori di sci, un locu cù piste impegnative è sfide. Avemu piste per a capacità di sci di tutti. Questa caratteristica rende Erciyes attrattiva per i turisti domestici è stranieri ".