Prughjettu di u Portu di Crociera di Haydarpaşa hà protestatu

Portu di crociera di Haydarpasada
Portu di crociera di Haydarpasada

U prughjettu di u portu di crociera in Haydarpaşa hè statu protestatu: A lotta contru i tentativi di privatizà a storica stazione di Haydarpaşa è a zona portu posteriore, unu di i simboli impurtanti di Istanbul, cuntinua. Dichjarà chì e dichjarazioni di u Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan ùn eranu micca sinceri, i membri di a Solidarità Haydarpaşa anu reagitu à u desideriu di apre a stazione storica è u circondu à tali prughjetti.

In Istanbul, Haydarpaşa Solidarity hà prutestatu u tentativu di custruisce un Portu Kurvaziyer in Haydarpaşa.
Orhan Aydın, chì hà fattu una dichjarazione in nome di u Gruppu, hà nutatu chì i prughjetti destinati à esse implementati in l'area di a Stazione è u Portu, destinati à guadagnà finanziariu, anu da esse annullati immediatamente.

In a dichjarazione, hà dettu chì a cunnessione trà a stazione storica è a so zona posteriore cù u mare è a ferrovia era destinata à esse tagliata.
Haydarpaşa Solidarity hà pigliatu a parolla dopu à Aydın. sözcüTugay Kartal, una di e figure principali di u prugettu, hà dichjaratu chì i prufessiunali di u turismu sò ancu contru à u prughjettu di u portu di cruciera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*