L'IMM principia a preparazione per a lotta di l'inguernu per chì u trasportu ùn sia micca disturbatu

IMM principia i preparativi per a lotta di l'inguernu in modu chì u trasportu ùn disturba micca: a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja a so preparazione per passà i mesi invernali senza prublemi è per continuà a vita di a cità in u so cursu normale.
A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja a so preparazione per passà i mesi d'invernu senza prublemi è per continuà u cursu normale di a vita di a cità. Una riunione di valutazione di preparazione invernale hè stata tenuta à u Centru di Coordinazione di Disastri IMM (AKOM). Comu parte di a lotta contru l'inguernu, BEUS (Ice Early Warning System) hè statu stallatu in 43 punti critichi. Misure supplementari sò state pigliate mentre facenu 13 sistemi BEUS è camere di cuntrollu di u trafficu pronti per l'usu per u ponte Yavuz Sultan Selim è e strade circundante. Un sistema di spraying automaticu contr'à u ghiaccio hè statu stallatu longu a strada di 1.8 km in Haramidere Junction. I sacchetti di sali (10 mila tunnellate) saranu lasciati in punti critichi in tuttu Istanbul.
U Sicritariu Generale Diputatu İBB Mevlüt Bulut, Dr. Çağatay Kalkancı, Capu di Fire Brigade Ali Karahan, Capu di Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di Infrastrutture Muhammed Şahin, Capu di Dipartimentu di servizii di supportu Osman Savaş, Capu di Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Turgay Gökdemir, Capu di Dipartimentu di Pulizzia Tayfun Karali, Capu di Dipartimentu di Salute Muzaffer Saraç , Direttore di AKOM Ahmet Tunçsoy, White Desk, altre direzzione pertinenti, direttori generali di IETT, İSKİ, İGDAŞ, İSTAÇ, cumpagnie İSFALT, Direzzione Generale di Sicurezza, Direzzione Generale di Autostrade, rapprisentanti di e municipalità di distrittu è rapprisentanti di Yavuz Sultan Selim Bridge è A cumpagnia di l'operatore di strade di circonferenza ICA era presente à a riunione.
145 CUTELLI TRACTOR SERÀ DATA À SERVIZI DI PAGGI
À a riunione, i sforzi per cumbatte i pussibuli neve-ghiacci è stagni in l'invernu sò stati discututi. Furnendu infurmazioni nantu à i preparativi invernali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u Capu di u Dipartimentu di Mantenimentu Stradale è Coordinazione di l'Infrastruttura, Muhammed Şahin, hà dettu ch'elli realizaranu attività di cummattimentu invernale cù veiculi 1345 è persunale 7000. Şahin hà dichjaratu ch'elli sò pronti per l'invernu cù 7 punti d'intervenzione nantu à a reta di rotte di 373 km in Istanbul.
Mentre u sustegnu di u salinu è a suluzione serà furnitu à e municipalità di distrittu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u rinfurzamentu serà fattu in casu di dumanda. Inoltre, in i casi induve e risorse proprie di e municipalità di u distrittu sò insufficienti, u sustegnu serà furnitu da e squadre metropolitane. I citadini apriranu elli stessi e strade di u paese, sottu a tutela di i capi, cù trattori dotati di 145 spazzole di neve. 6 autostrade SNOW TIGER è l'Aeroportu susteneranu a rimozione di neve quandu hè necessariu.
SISTEMA BEUS INSTALLATA IN 43 PUNTI CRITICI IN ISTANBUL
Comu parte di a lotta contru l'inguernu, BEUS (Ice Early Warning System) hè statu stallatu in 43 punti critichi. Misure supplementari sò state pigliate mentre facenu 13 sistemi BEUS è camere di cuntrollu di u trafficu pronti per l'usu per u ponte Yavuz Sultan Selim è e strade circundante. Un sistema di spraying automaticu contr'à u ghiaccio hè statu stallatu longu a strada di 1.8 km in Haramidere Junction. I sacchetti di sali (10 mila tunnellate) saranu lasciati in punti critichi in tuttu Istanbul.
L'attività di cummattimentu invernale seranu realizate sottu a coordinazione di AKOM. I travaglii di rimozione di neve è di pulitura di strada da i veiculi nantu à rotte designate seranu tracciati da AKOM cù u sistema di tracciamentu di i veiculi esistenti, è i veiculi seranu diretti à altre regioni quandu hè necessariu. À l'intersezioni critiche, 48 salvatori è rimorchi seranu pronti per possibili fallimenti stradali è accidenti.
I centri di cullizzioni sò stati pianificati per l'orfani chì campanu in e strade. I citadini riuniti da a pulizza, a polizia è l'ambulanza seranu accolti dopu i so cuntrolli di salute. A preparazione hè stata cumpletata à Zeytinburnu Complex per l'omi è Hospice Center per e donne. I Municipalità di Distrettu purteranu i citadini senza casa identificati in e so regioni in e pensioni di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*