İGA hà cuminciatu à cullà pre-ordini per u 3u aeroportu

İGA hà iniziatu à cullà e dumande preliminari per u 3 ° aeroportu: İGA, chì hà intrapresu l'operazione di u Novu Aeroportu di Istanbul (INA), hà cuminciatu à cullà e richieste preliminari nantu à u so situ web per a custruzzione è l'operazione di edifici è strutture per sustene l'attività operativa è cummerciale. de l'aéroport dans le cadre de l'accord de mise en œuvre signé avec DHMI.
L'imprese chì volenu operà in IYH essendu situate in l'Edifici di Cargo City, Zona Doganale è Agenzie di Cargo puderanu fà applicazioni pre-richiesta via u situ web IGA.
Hüseyin Keskin, presidente di İGA Airport Operations Executive Board, hà dettu: "Cum'è İGA, avemu digià principiatu i prucessi di affittu di l'uffiziu in u nostru prughjettu, chì opereremu per 25 anni. L'alta dumanda di spazii in l'aeroportu durante u nostru periodu di travagliu ci impone di fà un travagliu pianificatu è integratu da avà. In questu cuntestu, per gestisce l'alta dumanda, avemu cuminciatu à cullà e dumande preliminari per l'agenzii di carica, i brokers doganali è l'uffizii di spedizionieri. "Dopu à evaluà e dumande preliminari chì avemu cullatu, firmaremu accordi chì furnisceranu u più altu benefiziu mutuale sia per e nostre cumpagnie di carica sia per l'aeroportu", disse.
Situatu in u centru di a cità di carica, furnisce un altu livellu di efficienza operativa è ci sò trè categurie di prezzu diffirenti per trè centu uffizii chì varienu da 3 m13 à 2 m19 in u bloccu di l'uffiziu di 2 piani.
L'imprese puderanu aduprà l'uffizii cumminendu s'ellu anu bisognu di più spaziu di usu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*