Eccu a stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara (Galleria di Foto)

Eccu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara: U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì a Stazione di Treni d'Alta Velocità (YHT) d'Ankara aprirà u 29 d'ottobre cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è Primu Ministru Binali Yıldırım.
Arslan, in a so dichjarazione dopu à esami in a Stazione YHT, hà dichjaratu chì ùn hè micca pussibule di visità un edifiziu cusì magnificu in pocu tempu, è hà dettu chì hà ricevutu un briefing dopu avè visitatu a stazione.
Dichjarà chì u puntu chì Turchia hà righjuntu soprattuttu in a gestione YHT rende tutti fieri, Arslan hà dettu: "Semu un paese chì hà a sesta operazione YHT in Europa è l'ottava in u mondu cù e linee YHT. Questu hè u nostru orgogliu. E nostre linee Ankara-Eskişehir, Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Eskişehir-Istanbul sò attualmente in opera. Dopu, a nostra custruzzione Ankara-Sivas YHT cuntinueghja, è u nostru scopu hè di passà à l'operazione di treni à alta velocità finu à Sivas à a fine di u 2018 ". disse.
Dà infurmazioni nantu à e linee YHT in corso, Arslan hà nutatu chì u so scopu hè di tesse rete YHT in tutta a Turchia.
Enfatizendu chì, se tante persone sò trasportate da YHT, deve esse incurunata in Ankara, dicendu: "Avia da esse incurunata cù una stazione in u centru di Ankara, degna di u nostru paese, a nostra capitale è u puntu induve hè vinutu. TCDD. Hè ciò chì facemu cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Oghje, simu in a stazione YHT, chì hè stata custruita cù u primu mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) di u nostru paese ". disse.
Dichjarà chì u dittu travagliu hè statu finitu in circa 2 anni, Arslan hà dettu chì a stazione, chì hà una zona chjusa di 194 metri quadrati, hà 460 piani di cantina è un parcheghju induve 3 veiculi ponu parcheghju. Arslan hà dettu chì durante u ghjornu, 910 treni YHT seranu servuti à a stazione, nantu à 3 piattaforme, è ci saranu 12 linee ferroviarie, 3 partenze è 3 partenze.
Dichjarà chì e transazzioni di u bigliettu seranu fatte à u pianu di terra, Arslan hà dettu:
"Avemu un pianu sopra, induve i nostri invitati chì venenu à a stazione ponu risponde à i so bisogni alimentari è di bevande. Inoltre, avemu un mudernu hotel di 134 stelle cù 5 camere. Ùn videremu micca solu a necessità di a ghjente di vene è stà. Se e riunioni sò tenute, se i seminarii sò tenuti, se e riunioni ponu esse tenute in parechje stanze à u stessu tempu, avemu stanze di riunioni cuncepite in cunfurmità cù quellu cuncettu ...
A so stanza più grande hà un cuncettu chì pò tene cunferenze per 400 persone à u stessu tempu. Ci saranu di novu uffizii cummerciale. Averemu posti induve u cummerciu vene à a vita in un locu induve ci hè una vita cusì viva è induve YHT da tutta a Turchia sò u puntu di scontru. In questa facilità, i primi aiuti seranu a sicurità ".
Dichjarà chì a stazione, chì hè stata custruita cù u mudellu BOT è serà messu in opera u 29 d'ottobre, serà operata da a cumpagnia di l'operatore per 19 anni è 7 mesi, Arslan hà dettu chì à a fine di l'operazione, a stazione serà operata. trasferitu à TCDD. Arslan hà dichjaratu chì a stazione, chì serà integrata cù i metri di Ankaray, Başkentray è Keçiören, serve micca solu u trenu d'alta velocità, ma ancu i passageri chì utilizanu u trasportu publicu ferroviariu in a cità.
"Hè pussibule viaghjà in Asia è Europa da stu centru"
Arslan hà dichjaratu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era u Primu Ministru à l'iniziu di u prucessu, è u Primu Ministru Binali Yıldırım, chì era u Ministru à quellu tempu, eranu i principali architetti di u prughjettu in quistione, "Ci onoreranu à a nostra apertura u 29 d'ottobre. Puderemu stu novu grande prughjettu à u serviziu di 79 milioni di persone cù a so prisenza, u patrone è e so mani auspicious. Siccomu tutte e parte di Turchia sò cuparti di rete di ferru, puderanu vene è aduprà sta stazione di Ankara, è andaranu in tutta a Turchia ". usatu e frasi.
Indittendu chì hè pussibule viaghjà cù YHT fora di e fruntiere di Turchia, Arslan hà dettu: "Halkalı-Puderemu andà in l'Europa custruendu Kapikule, spergu chì mettemu Baku-Tbilisi-Kars in serviziu à u principiu di u 2017. Puderemu andà in Asia Centrale per mezu di Baku-Tbilisi-Kars. U nostru populu puderà viaghjà in Asia o in Europa da stu centru ". hà fattu a so valutazione.
Arslan hà enfatizatu chì a trama di a stazione storica in Ankara ùn hè mai stata toccu durante a custruzzione di a Stazione Ankara YHT, è hà dettu chì i treni suburbani serviranu in termini di trasportu urbanu, è i treni di passageri cunvinziunali continuanu à serve in termini di trasportu interurbanu di merci.
Dichjarendu chì a stazione detta pò esse entrata per via di passaggi sotterranei è sopra, Arslan hà dettu chì l'entrata principale serà via Celal Bayar Boulevard.
Arslan hà dettu chì a nova stazione serve micca solu quelli chì viaghjanu in trenu, ma ancu i residenti di Ankara cù u so centru cummerciale è l'hotel, cum'è u casu cù i so omologhi in u mondu, è hà cuntinuatu cusì:
"Qualchissia chì vene à salutà u so invitatu da fora di a cità hà da pudè cuntinuà a so vita quì per ore senza annoiarsi è pò cuntinuà a so vita di ogni ghjornu accoltu u so invitatu. A fiertà di u nostru paese. Cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hè unu di i nostri prughjetti fieri. Ci hè statu u sustegnu di u nostru presidente è u primu ministru dapoi u principiu per rinvià e ferrovie trascurate è per tessi di novu u nostru paese cù e rete di ferru. Li simu grati ".
Enfatizendu chì i so culleghi, chì venenu da a tradizione ferroviaria di 160 anni, travaglianu ghjornu è notte, Arslan hà dettu: "Ci sò i travagliadori chì sguassate sudore in più di quelli chì sguassate a mente. Li ringraziemu ancu assai. Seranu fieri di ciò chì anu fattu in u futuru è oghje. Chì sia bonu per u nostru paese, u nostru populu, u nostru Ankara ". disse.
"YHT Station hè una stazione senza barriere per i disabili"
Arslan hà indicatu chì a Stazione YHT ùn hè micca ostruita per i disabili è hà dettu: "Tuttu hè statu cunsideratu per i disabili. Ci sò dui ascensori per disabili. Unu di i più accessibili di i 27 box office hè un box office senza barriere per i disabili. disse.
Dichjarà chì a lista di tutti i disabili in Turchia hè stata presa da u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali da a Direzzione Generale di TCDD è caricata à u sistema, Arslan hà nutatu chì a persona disabile chì hà chjamatu 444 82 33 hà fattu e so transazzione rapidamente è u bigliettu. e transazzione sò state realizate senza bisognu di a persona disabile o di u so cumpagnu di vene in anticipu.
Enfatizendu chì si preoccupanu di i disabili in questa stazione è in altri treni d'alta velocità, Arslan hà dettu chì i biglietti di e persone cù più di 40 per centu di disabilità sò gratuiti, è i biglietti scontati sò venduti per altri disabili secondu a so disabilità. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*