3 in unu da Izmir Metropolitan

Trè da a municipalità metropolitana di Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir organizeghja dumani una cerimonia in Üçkuyular Ferry Pier per i novi navi di passageri Vahap Özaltay è Metin Oktay è a nave di vittura Kubilay.
A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu u "Prughjettu di Sviluppu di u Trasportu Marittimu" per aumentà a parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu è rinnuvà a flotta esistente cù navi muderne, amichevuli di l'ambiente è di i disabili, mette 2 novi navi di passageri è l'ultimu di i battelli di vittura in serviziu cù una ceremonia.
"Kubilay", l'ultimu di i 15 novi navi di passageri, Vahap Özaltay è Metin Oktay, è l'ultimu di i 3 navi di passageri di vittura, seranu messi in serviziu à u Üçkuyular Ferry Pier dumani (sàbatu 15 ottobre) à 12.00 Cerimonia à esse assistitu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu.
U populu di Izmir hà datu i so nomi.
A municipalità metropolitana di Izmir hà acquistatu 15 novi navi di passageri è 3 navi di vitture per rinfurzà u trasportu in u golfu. Cù i voti di u populu di Izmir, u 11u battellu cumpletu hè statu chjamatu dopu à u legendariu capitanu di Altay Vahap Özaltay, è u 12u battellu hè statu chjamatu Metin Oktay, l'indimentable striker di football turcu da Izmir. In novu, cù i voti di u populu di Izmir, u terzu di i navi di vittura, chjamatu Ahmet Piriştina è Hasan Tahsin, hè statu chjamatu Kubilay, un altru simbulu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*