15 mila persone in Izmir vulianu u metro di notte, ma ...

15 mila persone in İzmir vulianu u metro di notte, ma ... : U populu di İzmir hà dumandatu chì i servizii di metro è İZBAN sò stati posti dopu à mezzanotte. 15 mila persone anu firmatu a petizione lanciata per questu. L'ufficiali İZBAN è METRO, invece, anu enfatizatu chì u mantenimentu, a riparazione è a pulizia di ogni ghjornu di u metro è di i set İZBAN, chì operanu tuttu u ghjornu, sò fatti di notte è anu dettu chì ùn hè micca pussibule di cumpiendu a dumanda.
A petizione lanciata nant'à Change.org da i citadini di Izmir, chì vulianu chì i servizii di metro è İZBAN sò à mezanotte, hè stata rispostu.
À a fine di a campagna di firma, chì hà assistitu da 15 mila persone in pocu tempu, hè statu dichjaratu in a dichjarazione fatta à u nostru ghjurnale da i funzionari İZBAN chì i voli di notte ùn eranu micca pussibule.
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì 150 mila abitanti di Izmir sò stati trasportati ogni ghjornu grazia à u sistema di trasportu ferroviariu, chì hà righjuntu circa 650 chilometri, è hè statu enfatizatu chì 20 ore di operazione sò state realizate ogni ghjornu in u metro è in İZBAN.
In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì u mantenimentu, a riparazione, a pulizia è i cuntrolli di u metro è i set İZBAN, chì operanu in tuttu u ghjornu trà 01.00 è 05.00 à mezzanotte, sò realizati, è hè statu nutatu chì ùn hè micca pussibule di fà. voli dopu à mezanotte in quantu à a sicurità di i passageri.
"Impossibile per a sicurità"
In a dichjarazione fatta da i funzionari İZBAN, "I dui sistemi ferroviari operanu per 20 ore ogni ghjornu. Trà 01.00: 05 è 00: 3 à mezzanotte, i setti chì compie i so viaghji durante u ghjornu sò mantinuti è puliti ogni ghjornu, mentre chì u mantenimentu è i cuntrolli sò fatti nantu à a linea è a catenaria per assicurà chì u sistema hè preparatu per u ghjornu dopu senza. ogni prublema, è ogni prublema hè risolta. Queste mantenimentu è applicazioni per a sicurità di i nostri passageri cuntinueghjanu cum'è mantenimentu pesante settimanale, mensuale, trimestrale è annuale. À questu puntu, postu chì u prublema più impurtante hè a sicurità di i passageri, i voli dopu à mezanotte ùn sò micca pussibule.
L'ultima volta in u metro hè à 00:20
Mentre İZBAN viaghja in u so ultimu volu à 00:30 à mezzanotti, u metro ùn viaghja micca dopu à 00:20 à mezzanotte. Da a direzzione di u centru di Konak à Buca-KarşıyakaQuelli chì andaranu in lochi cum'è Çiğli, Gaziemir, Narlıdere è Bornova ponu viaghjà cù e linee di autobus "owl" chì partenu ogni ora. Queste linee operanu solu nantu à e rotte principali è per i voli inter-distrettu.
Chì vulia u populu di Izmir?
Quelli chì volenu organizà l'ore di trasportu in İzmir di notte anu iniziatu una petizione nantu à Change.org. Hè statu dumandatu chì i servizii di notte sò messi in Metro è İZBAN. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a campagna, chì hè stata firmata da più di 15 1 persone finu à avà: "Vulemu esse capace di viaghjà in Izmir di notte è andà in casa cunfortu. Prima chì a ghjente vada da un locu à l'altru, "Mi dumandu chì ora hè l'ultimu metro", "Possu piglià ESHOT se partu à questa ora", "U mo aviò sbarca in İzmir à 11 am; Pensanu, "Cumu possu andà à Menemen, Aliağa?" Se una persona chì va da Konak à Aliağa finisce u so travagliu à 1:12.30, prima deve andà in u metro di İzmir è dopu andà à u trasferimentu in stazioni Hilal o Halkapınar. Ci vole circa XNUMX ora trà Halkapınar è Aliağa. Questu mostra chì quandu ellu ghjunghje in Aliağa, hè XNUMX. Per u trasportu, ùn pudete truvà nè ESHOT nè servizii di minibus di cità. Dunque, ancu s'è i viaghji di notte sò ogni meza ora o ogni ora, aiuta à a ghjente per rilassate un pocu. Ci sò grandi difficultà per pudè andà in i distretti di u latu nordu di İzmir. A cumpagnia HAVAŞ ùn hà micca voli per Aliağa o Menemen o Dikili. Hè per quessa chì ci vole à fà sente a nostra voce u più prestu pussibule. Se firmate sta petizione, aiutarete a ghjente di Izmir à fà sente a so voce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*