60 novi autobus articulati messi in serviziu in Izmir (Galleria di Foto)

60 autobus articulati novi sò stati messi in serviziu in İzmir: a municipalità metropolitana di İzmir hà rinfurzatu a so flotta di trasportu publicu cù 60 autobus articulati novi. Parlendu à a cerimonia tenuta per a cumissioni di novi autobus, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: Karşıyaka Hà annunziatu ancu chì i prucessi di prova nantu à u tram principianu in 2 mesi.
Enfatizendu chì a pratica inghjusta in quantu à a spartera di e pruprietà di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale cuntinueghja, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ancu se u core di u sistema di ghjustizia resta in questu paese, continueremu a nostra causa legittima è averemu queste proprietà. Questu hè u nostru dirittu più naturale ", disse.
100 di i 60 autobus articulati acquistati da a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir da a cumpagnia OTOKAR sò stati messi in serviziu cù una cerimonia. Parlendu à a cerimonia tenuta in Bostanlı per l'autobus muderni è amichevuli di l'ambiente chì costanu 59 milioni di lire, u sindaco metropolitanu Kocaoğlu hà dettu chì anu cuminciatu à serve 30 distretti cù a legge cambiante di u guvernu lucale, è chì a reta di trasportu publicu hè stata allargata à u listessu. misura.
L'età di a flotta hè cascata à 6
Dichjarà chì a Direzzione Generale di ESHOT hà acquistatu 12 autobus cù un investimentu di 638 milioni di lire in l'ultimi 1305 anni, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu chì l'età di a flotta hè sottu à 6, chì hè determinatu cum'è u limitu di età ottima da i standard di l'UE.
Dichjarà chì a flotta di autobus cresce ogni ghjornu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Da u puntu ghjuntu, a Direzzione Generale di ESHOT furnisce servizii di trasportu publicu cù una capacità di 1502 veiculi è un staffu di 4150. A nostra sucietà İZULAŞ, chì presta servizii cumune cù a Direzzione Generale ESHOT, cuntinueghja a so attività cù 344 autobus è 1024 persunale in linea cù a listessa intelligenza.
Creazione di una flotta di autobus elettrici
Rimarchendu chì a Direzzione Generale ESHOT hà realizatu assai primi in Turchia, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Una offerta hè stata fatta per a fornitura di a prima flotta di autobus di 20 12 metri di lunghezza è pienamente alimentata da l'electricità. Hè previstu per esse messu in serviziu da marzu 2017. Un investimentu di 8 milioni 800 mila Euro hè statu fattu per l'acquistu di sti veiculi. In e riunioni chì avemu fattu in u quadru di i nostri cuntatti Ankara, avemu ancu pigliatu una distanza significativa in a produzzione di l'electricità chì furnisce u cunsumu di e nostre istituzioni ".
I viaghji di prova cumincianu à u tram
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà spiegatu i so investimenti in u sistema ferroviariu:
"A vita in una cità muderna hè pussibule trasferendu a spina principale di u trasportu à u sistema ferroviariu. Cerchemu di fà investimenti in u sistema ferroviariu rapidamente per un trasportu puntuale, sanu è còmode. Aghju pigliatu u metro di 11 km. Oghje u metro hè andatu finu à 21 km. İZBAN travaglia cum'è 110 km. Tutte l'opere di a Municipalità Metropolitana nantu à a linea Selçuk di 26 km di lunghezza sò state finite. À a fine di u travagliu di TCDD, u metteremu in serviziu. İZBAN hà da travaglià da Selçuk à Aliağa. Avemu trasmessu à u Primu Ministru u prublema di inizià l'investimentu di a linea di Bergama u più prestu pussibule, è hà manifestatu i so boni intenzioni per l'offerta. Karşıyaka I voli di prova cumincianu 2 mesi dopu nantu à u tram. Cuminciarà à trasportà i passageri intornu à ferraghju-marzu. U tram di Konak entre in opera in u periodu da uttrovi 2017 à nuvembre. A durata tutale di e duie linee di tram hè 24 km. Cù a messa in funzione di a linea Selçuk İZBAN, ghjunghjeremu un sistema ferroviariu di 180 km ".
Enfatizendu chì l'investimenti in metro continueranu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Tutti i travaglii di u metro Üçkuyular-Narlıdere sò stati finiti. Hè stata aperta à a firma da u Ministeru di u Sviluppu à u Cunsigliu di i Ministri. I negoziati di creditu sò stati cumpletati, andemu à l'offerta dopu l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Ministri. U travagliu di u prughjettu di a nostra linea di metro Buca Tınaztepe-Üçyol hè statu finitu. Dopu à u listessu prucessu, andemu in licitazione in 2017. A so lunghezza tutale hè di 20 km cù Narlıdere ", disse.
Dichjarà chì tutti i battelli sò stati rinnuvati per rinfurzà u trasportu marittimu è chì i prucessi d'appruvazioni sò previsti per a creazione di novi moli, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà aghjustatu chì i travaglii di custruzzione per novi strade chì facilità u trafficu stradale continuanu. Esprimendu chì u sistema chì furnisce 90 minuti di trasportu cù un bigliettu unicu hè l'unica applicazione in Turchia, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Non importa quale calcule da induve, a suvvenzione data da a Municipalità Metropolitana di Izmir à u trasportu hè parechje volte più altu ch'è tutti cità in Turchia ".
U nostru dirittu à e pruprietà di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale
Esprimendu e so opinioni nantu à a spartera di e pruprietà di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale chiusa, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Aziz Kocaoğlu hà dettu:
"Queste merchenzie ùn facenu micca ombra nantu à a Municipalità Metropolitana di Izmir. Più di 95 per centu di e funzioni di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale sò stati attribuiti à a Municipalità Metropolitana. I beni di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale sò i beni chì İzmir compra cù e so risorse è a capitale locale domestica. Hè a pruprietà di Izmir. L'atti di titulu deve esse datu à a Municipalità Metropolitana, chì assume i compiti di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale. Ùn ci hè micca esitazione in questa materia in a magistratura. Ci hè esitazione in l'amministrazione. L'Amministrazione Pruvinciale Speciale hà dui grandi edifici in Konak. A ghjudiziaria hà dettu "si deve esse distribuitu secondu u compitu". U nostru passatu guvernatore s'hè fattu un cumpagnu in i dui. U nostru guvernatore novu ghjuntu hà avà tenutu una riunione, è postu chì u Cunsigliu di Coordinazione di u Monitoraghju di l'Investment hè statu datu personalità giuridica in u quadru di u Statu d'Urgenza, hà incorporatu tutti questi bè in u so propiu corpu. Di sicuru, questu continuerà. Ancu s'è u core di u sistema di ghjustizia ferma in questu paese, cuntinuemu a nostra causa ghjustu è averemu questi bè. Questu hè u nostru dirittu più naturale ".
Un appellu à a sensibilità da Akpınar
Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar hà desideratu chì i novi autobus sò benefizii per İzmir è hà dettu: "I travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana cun una cunniscenza di uguale serviziu à i 30 distretti di İzmir duveranu esse un esempiu per a Turchia". Akpınar hà ancu cundannatu a viulenza contr'à i cunduttori chì servenu in u trasportu publicu è hà dumandatu à tutti i segmenti di a sucità à esse sensibili nantu à sta questione.
erediterà u futuru
U Direttore Generale Diputatu di Otokar, Basri Akgül, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza crescente di u trasportu publicu in e grande cità è hà dettu: "Cumu Otokar, simu assai felici di accumpagnà i passi fatti da İzmir, una di e più belle cità di Turchia, in questa direzzione. A firma di Izmir in u campu di u trasportu publicu cù veiculi muderni, efficaci, di risparmiu d'energia è amichevuli di l'ambiente serà un impurtante legatu suciale per e generazioni future.
Dichjarà chì tutti l'autobus messi in serviziu da Otokar, cù XNUMX% capitale turcu, sò u pruduttu di l'ingegneri turchi è a R&D turca, Akgül hà ringraziatu à a Municipalità Metropolitana per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria domestica.
Dopu à a cerimonia tenuta per via di a cumissioni di i novi autobus, u presidente Aziz Kocaoğlu hà fattu u primu viaghju cù l'invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*