Kardemir hà iniziatu a spedizione ferroviaria in Iran

Kardemir hà iniziatu spedizioni ferroviarie in Iran: In seguitu à l'accordu di 80 milioni di euro fattu cù l'Iran in aprile in u scopu di u scambiu Oil-Ray, KARDEMİR hà iniziatu a so prima spedizione ferroviaria in Iran.
Uğur Yılmaz, Direttore Generale di Karabük Iron and Steel Enterprises (KARDEMİR) A.Ş., hà dettu: "3. Hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in a mostra di pittura Hejaz Railway aperta in u scopu di u simposiu "International Rail Systems". Yılmaz hà dettu chì, in u scopu di u scambiu di petroliu-rail cù l'Iran, Tüpraş hà cuminciatu à cumprà oliu è KARDEMİR hà cuminciatu à furnisce rails. Yılmaz hà dichjaratu chì Tüpraş hà acquistatu u petroliu crudu da l'Iran in u scopu di un accordu cummerciale per un valore di circa 80 milioni d'euros, è chì anu cuminciatu à invià rails à e Ferrovie Statali Iraniane, è hà dettu: "Questa hè una produzzione ferroviaria chì pò ghjunghje à circa 135 mila. tunnellate è dipende da u draw. Attualmente, a pruduzzione di e prime 40 mila tunnellate hè quasi finita è e prime 10 mila tunnellate di ferrovia sò state consegnate in Iran. Era un bonu affare. Comu sapemu, da quandu l'Iran hè diventatu Iranu, 600 mila tunnellate di rails sò stati utilizati. Prima di stu accordu, 10 per centu di questu era coperto da KARDEMİR. Avà, cù stu voluminu di fornitura, KARDEMİR Ray avarà una parte significativa in u campus iranianu. Questu hè una fonte di orgogliu per u nostru paese è KARDEMİR. Spergu chì questu continuerà. Vulemu vende rails micca solu à l'Iran, ma ancu à l'Europa. A manera di fà questu hè attraversu u portu. Spergu chì u Portu di Filyos hè d'impurtanza estremamente strategica è vitale per KARDEMİR è Karabük è e pruvince di a regione. Puderemu i fundamenti di stu locu in i ghjorni à vene, i travaglii sò cuminciati. "Se u portu hè implementatu rapidamente, averemu l'uppurtunità di esportà i nostri rails è altri prudutti in parechji paesi da quì", disse.
Dichjarà chì a ristrutturazione è a custruzzione duveranu principià in a regione dopu chì a pace hè stata ottenuta in i paesi vicini Siria è Iraq, Yılmaz hà dettu: "Se quelli ghjorni si avveranu u più prestu pussibule, senza dubbitu; A nostra aspettativa ùn hè micca solu per a ferrovia, ma ancu per l'industria siderurgica di Turchia. Esportaremu in quella regione. "Quandu queste regioni eventualmente ghjunghjenu à a pace, diventeranu un mercatu impurtante è potenziale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*