Nimu hà datu una idea à i barkeepers in l'Assemblea Metropolitana di Kocaeli

Nimu si importava di i barkeepers in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli: A sessione d'ottobre di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hè stata oghje in Şefik Postalcıoğlu Hall. U vice-sindaco Zekeriya Özak hà presidutu u cunsigliu cum'è u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu era à l'apertura di u parcu custruitu in Niğde in memoria di u martire di a demucrazia di u 15 di lugliu Ömer Halisdemir. Hè stata trasmessa in diretta nant'à u screnu di apertura in Niğde per un tempu prima di a sessione di u parlamentu. A sessione, chì hà avutu 127 punti principali di l'ordine di u ghjornu, puderia esse cuminciatu dopu chì e mozioni di l'uppusizione sò state aghjunte.
NOME DI YAHYA CAPTAIN
U prublema di u nome di un ponte dopu à Yahya Kaptan hè ghjuntu à l'agenda in u parlamentu, chì era ancu seguitu da u presidente provinciale MHP Aydın Ünlü. In quantu à questu prublema, u sindaco di Izmit Dr. Un microfonu hè statu datu à Nevzat Doğan è Doğan hà dettu chì anu mantenutu in vita u nome di l'eroe Kuvay-i Milliye Yahya Kaptan cum'è Municipalità di Izmit è chì crede chì a Municipalità Metropolitana hà ancu pigliatu passi in questu sensu. Parlendu nant'à u prublema, u Sicritariu Generale Metropolitanu Tahir Büyükakın hà dichjaratu chì unu di i dui ponti da esse custruitu puderia esse chjamatu Yahya Kaptan, è sta questione hè stata messa à l'unanimità à l'agenda per esse mandata à a cumissioni.
A BARRA NON SERÀ PUTTA DA ESTERNA
Rispondendu à e dumande di i membri di CHP nantu à a fabbrica di rifiuti, Büyükakın hà nutatu chì a Direzzione Forestale serà dumandata à attribuisce l'area di almacenamento forestale induve sta facilità serà custruita, senza alcuna espropriazione, è chì i studii scientifichi sò stati realizati cù a participazione di ufficiali Università di Istanbul, Università Kocaeli è Università Tecnica Gebze. In risposta à a quistione di s'ellu ci hè una situazione cum'è a cullizzioni di basura fora di a cità, Büyükakın hà nutatu chì a capacità di incinerazione di ogni ghjornu di u stabilimentu di basura hè di 2 mila tunnellate, è a capacità di immondizia ogni ghjornu di Kocaeli hè di circa 700 tunnellate, è chì sta capacità hè determinata da piglià in contu a pupulazione crescente, è disse: "Hè fora di quistione di cullà a basura", disse.
INVESTIGAZIONE URBAN HOUSING
Büyükakın hà rispostu di novu à l'uppusizione chì hà dumandatu infurmazioni nantu à a tappa di l'inchiesta iniziata da Kent Konut in quantu à a cuncessione di alloggi scontati à alcuni membri di l'AKP. Büyükakın hà dichjaratu chì sta questione hè stata esaminata da u tribunale d'ispezione stabilitu da elli, a Corte di Conti è a magistratura. Quandu MHP hà presentatu l'allegazioni chì una succursale seria allargata da Arasta Park à Köseköy in quantu à a strada di u tram, Büyükakın hà dichjaratu chì una tale situazione ùn era micca u casu.
I BAR KEEPERS S’ERAN DISCUSSATI
È CHP hà purtatu verbalmente in u parlamentu u prublema di i pruprietarii di bar, chì i so imprese sò stati distrutti per via di u prughjettu di u tram è i so prublemi ùn sò micca stati curati. U Vicepresidente di u Gruppu CHP, Erhan Uysal, hà dumandatu chì i barkeepers avianu una dumanda à a Municipalità di Izmit è se sta dumanda hè stata ancu trasmessa à a Municipalità Metropolitana. Quandu Zekeriya Özak hà nutatu chì una tale applicazione ùn era micca stata trasmessa à elli, u membru di u cunsigliu CHP Dilek Tan hà oppostu è hà dettu: "Gökmen Mengüç Bey hà una dichjarazione annantu à questu tema". U Vice-Segretariu Generale Gökmen Mengüç hà rispostu: "Ùn ci hè nisuna dichjarazione chì avemu ricevutu". Zekeriya Özak hà dettu allora: "Questu ùn hè micca un prublema chì tocca à u nostru cunsigliu, cuncerna a municipalità di Izmit. "Pasemu à a nostra agenda", disse, chjudendu u sughjettu.
U NOME DI MARTYR GÖKBAYRAK VIVÀ
L'articulu 117 in a sezione di pruposte di l'assemblea era di chjamà u passaghju situatu à u livellu di l'entrata di a porta KOÜ B nantu à u Boulevard Baki Komsuoğlu District İzmit Kabaoğlu, dopu à Martire Police Serdar Gökbayrak. Questa offerta hè stata ancu accettata. Serdar Gökbayrak hà servitu à u puntu più cruciale in a prevenzione di u colpu in a notte di u 15 di lugliu è era una di e persone chì impediscenu l'invasione di u paese da i membri di FETO. A riunione di u cunsigliu hè finita dopu à questu articulu. Hè statu decisu chì u prossimu parlamentu si riunissi ghjovi 17 nuvembre à 15.00.
ÙN SI PIACCIAVA DI I BAR KEEPERS
Finu à a fine di a riunione di u cunsigliu, u sindaco di Izmit Dr. I bargoers chì aspettavanu Nevzat Doğan sò stati di novu ignorati. Dopu avè vistu i barkeepers, Doğan hà tiratu a so vittura vicinu à l'entrata di l'edificiu, è cù i so guardiani di u corpu intornu à ellu, hà sappiutu in a so vittura è si n'andò, ignurà i barkeepers chì anu dettu: "Presidente, pudemu parlà?" Comu si pò vede, in questa riunione di u cunsigliu, nimu ùn si importava di i barkeepers chì eranu vittime per via di u prughjettu di u tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*