İZBAN è u metro ricevenu una campagna di notte da i residenti di İzmir

A campagna di İZBAN è u metro di notte da a ghjente di İzmir: In a campagna lanciata nantu à u situ chjamatu Change org, hè statu dumandatu chì İZBAN è i servizii di metro sò realizati di notte. Più di 20 mila persone anu sustinutu a campagna di firma finu à avà. L'assistenza cresce ogni minutu.
Mentre İZBAN viaghja in u so ultimu volu à 00:30 di notte, u metro ùn viaghja micca dopu à 00:20 à mezzanotte. Da a direzzione di u centru di Konak à Buca-KarşıyakaQuelli chì andaranu in lochi cum'è Çiğli, Gaziemir, Narlıdere è Bornova ponu viaghjà cù e linee di autobus "başkuş" chì partenu ogni ora. Queste linee operanu solu nantu à e rotte principali è per i voli inter-distrettu.
Quelli chì volenu chì l'ore di trasportu sia dispostu di notte in İzmir hà iniziatu una petizione nantu à Change org. Hè statu dumandatu chì u metro è i treni İZBAN sò stallati di notte. E seguenti dichjarazioni sò incluse in a petizione, chì hè stata firmata da più di 20 mila persone finu à avà:
"Vulemu esse capace di viaghjà in İzmir di notte, è di pudè andà in casa cunfortu.
Prima di andà da un locu à l'altru, a ghjente pensa: "Mi dumandu chì ora hè l'ultimu metro", "Puderaghju piglià ESHOT se partu à questa ora", "U mo aviò sbarca in İzmir à 1 ore di matina, cumu possu ghjunghje à Menemen Aliağa".
Se una persona chì va da Konak à Aliağa finisce u so travagliu à 11:1, prima deve andà in u metro di Izmir, è dopu andà à u trasferimentu in stazioni Hilal o Halkapınar. Ci vole circa 12.30 ora trà Halkapınar è Aliağa. Questu mostra chì quandu ellu ghjunghje in Aliağa, hè XNUMX. Ùn pudete truvà nè ESHOT nè minibus di cità per u trasportu.
Dunque, ancu s'è i viaghji di notte sò ogni meza ora o ogni ora, aiuta à e persone per rilassate un pocu. Ci sò grandi difficultà per pudè andà in i distretti di u latu nordu di İzmir. A cumpagnia HAVAŞ ùn hà micca voli per Aliağa o Menemen o Dikili.
Hè per quessa chì ci vole à fà sente a nostra voce u più prestu pussibule. Se firmate sta petizione, aiuterete a ghjente di Izmir à fà sente a so voce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*