Un primu in a Ferrovia da a municipalità di Merkezefendi

A Prima nantu à a Ferrovia da a Municipalità di Merkezefendi: Un passaghju à livellu di a ferrovia chì unisce i Quartieri Sümer, Zafer, Sevindik è Eskihisar hè statu fattu da a Municipalità di Merkezefendi.
Un novu passaghju à livellu hè statu custruitu da a municipalità di Merkezefendi chjudendu u vechju è periculosu passaghju di terra chì cunnetta Sümer, Zafer, Sevindik è Eskihisar Quartieri.
U sindaco di Merkezefendi, Muhammet Subaşıoğlu, chì hà esaminatu a parata, hà dettu: "Oghje hè un ghjornu assai speciale per a municipalità di Merkezefendi. Oghje, avemu sguassatu a ferrovia chì separa i dui distretti in u nostru centru è compie a strada principale di a strada chì unisce Sevindik Mahallesi è Eskihisar Mahallesi, è ancu i Quartieri Sümer è Zafer. Cum'è Merkezefendi Municipality, parlemu di un investimentu chì avemu fattu cù circa 3,5 milioni di TL di equità. Ringraziu ancu assai TCDD. Semu ghjunti à a vigilia di l'apertura di una strada assai impurtante chì unisce sti quattru quartieri cù un investimentu di 500 mila TL fattu da e ferrovie statali. In questu sensu, era unu di i primi di Denizli. Spergu chì sta strada darà una direzzione à u flussu di trafficu in Denizli. Suviarà significativamente u trafficu. Vogliu chì questu investimentu di circa 4 milioni di TL serà benefica per questi quattru quartieri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*