U primu casu presentatu contr'à l'attaccante di Metrobus

Metrobus
Metrobus

U primu prucessu hè statu presentatu contr'à l'attaccante di Metrobus: U primu prucessu hè statu presentatu contru Murat Akbulut, chì hà attaccatu u driver di u metrobus mentre guidava in Acıbadem cun un parapluie è hà causatu u metrobus à crash. A prigiò d'Akbulut da 6 mesi à 3 anni hè stata dumandata per "resisti à ùn fà micca u so duvere".

Una demanda hè stata presentata contr'à Murat Akbulut, chì era un passageru di u metrobus, u 23 di settembre, in Istanbul Acıbadem, chì hà colpitu u driver di metrobus cun un paraplu mentre guidava, pruvucannu u metrobus à esce da a strada è ferendu 11 persone.

In l'accusazione preparata da u Procuratore di l'Anatolia, chì hà realizatu l'inchiesta, hè statu dichjaratu chì l'ufficiale di pulizie civile Halis Kaya, chì era nantu à u metrobus à u mumentu di l'accidentu, vulia purtà à a stazione di polizia cù a squadra. autobus, per ùn esse micca tentativu di linciamentu contru Akbulut. Hè statu dichjaratu chì Akbulut ùn hè micca andatu à a stazione di pulizza ancu s'ellu sapia chì ellu seria purtatu à a stazione di pulizza da a persona chì hà amparatu chì era un ufficiale di pulizza, hà minacciatu à Kaya in a strada, dicendu: voi, ci scuntremu ", è minacciandu di impediscelu di fà u so duvere.
In l'accusazione preparata in quantu à l'incidentu, una pena di prigiò da 6 mesi à 3 anni hè stata dumandata per Akbulut.

INVESTIGAZIONE CONTINUA

L'inchiesta lanciata contr'à Murat Akbulut nantu à l'accusazioni di "ferita deliberata", "ferita più di una persona cù prubabile intenzione", "dannu a pruprietà publica cù probabile intenzione" è "intenzionalmente dannighjata a pruprietà contr'à più di una persona".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*