Filmati di a lotta di l'aria condizionata di u cuteddu revelatu in Metrobus

A stazione di Metrobus Edirnekapı serà chjusa durante dui weekend
A stazione di Metrobus Edirnekapı serà chjusa durante dui weekend

L'imaghjini di quelli mumenti quandu u cunduttore di u metrobus hà litigatu per via di l'aria condizionata è stabbed u passageru in a discussione chì hè cresciuta dopu chì u metrobus si firmò, riflessu nantu à a camera in u metrobus, induve l'incidentu hè accadutu, emergenu. L'incidentu à a fermata di Zincirlikuyu Metrobus hè accadutu u 6 di settembre di u 2016.

Ddu ghjornu, u filmatu riflessu nantu à a camera di sicurezza di u metrobus, chì hà fattu a spedizione Zincirlikuyu-Avcılar, hè prima riflessu in u passageru chì dice à u cunduttore di accende l'aria condizionata. L'altri passageri parenu avè unitu à a discussione chì principia quì. In u risultatu di a discussione chì durò finu à l'ultima tappa di u metrobus, i passageri scendenu da u metrobus.

A discussione cù u cunduttore cuntinueghja dopu à u sbarcu di i passageri. Intantu, l'impiegati IETT intervenenu. Mentre l'impiegati IETT provanu à calmà u cunduttore è i passageri, u passageru entra di novu in u metrobus.

CUTITELLI IN MANU DI U METROBUS DRIVER

Mentre chì u passageru si caccià i so vetri dopu à l'entrata in u metrobus è i mette nantu à unu di i sedi, si vede chì u cunduttore di u metrobus hà un cuteddu in manu. Mentre u passageru prova di evità u cuteddu, u cunduttore prova di evità u colpu mentre u cunduttore tira u cuteddu. Intantu, u passageru feritu scende da u metrobus è u cunduttore chjude u cuteddu è si mette in u so postu.

A REAZIONE DI L'IMPIEGATI IETT À U DRIVER

Hè nutate chì l'ufficiale di l'IETT, chì hà pruvatu à calmà i partiti di discussione prima, hà cullatu in u metrobus è scolded u cunduttore. Dopu chì u cunduttore move u metrobus, hè ancu riflessu in a camera chì certi passageri, cumpresi i feriti, correnu vicinu à u metrobus.

CUTINUA A ESSERE TRIBUTATO SENZA DETENZIONE

Hè statu informatu chì u cunduttore di metrobus, chì hè statu liberatu in attesa di prucessu, hè statu licenziatu da a so istituzione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*