Moodyse hè a megliu risposta da investimenti giganti

Moody's hè a megliu risposta da l'investimenti giganti: A megliu risposta à Moody's, chì hà abbassatu a qualificazione di Turchia à sottu à "gradu d'investimentu", serà datu da investimenti giganti unu dopu l'altru. U guvernu hà da principià cunsecutivi cunsecutivi, rivoluzionarii è aperture di prughjetti giganti in uttrovi.
A risposta più significativu à Moody's è Standard & Poors, chì hà pigliatu u tentativu di colpu cum'è una opportunità, è hà purtatu Turchia sottu à u livellu di "paesi d'investimentu", serà datu cù novi investimenti è aperture. U guvernu si prepara per l'apertura di prughjetti giganti unu dopu l'altru in parechji campi da u trasportu à a salute. Mentre i ghjorni sò contati per l'apertura di prughjetti storichi da u Tunnel Eurasia à a Ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, l'offerte saranu senza interruzzione per prughjetti pazzi da Canal Istanbul à u Ponte Çanakkale 1915. Aumentà a classa cù investimenti enormi, Turchia mandarà un missaghju à l'istituzioni di creditu è ​​à a cumunità internaziunale chì "downgrade" in questu modu. I punti culminanti di l'offerte, innovazioni è aperture chì u guvernu farà l'un dopu l'altru in uttrovi sò i seguenti:
STAZIONE ANKARA YHT
I preparativi finali sò fatti in a nova Stazione YHT di Ankara, chì diventerà u centru di e Linee di Treni d'Alta Velocità. L'inaugurazione di a stazione serà u 29 d'ottobre, ghjornu di a Republica, cù a participazione di u presidente è u primu ministru. A stazione serà ancu a basa di e linee Ankara-Sivas-Kars, Ankara-Yerköy-Kayseri, Ankara-Konya-Mersin-Adana, Ankara-İzmir, Ankara-Istanbul, Ankara-Antalya.
BAKU-TIFLIS-KARS
A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, unu di i prughjetti storichi, serà finitu à a fine di l'annu. Cù a fine di u prugettu, u travagliu accellerà per fà tutte e strade di a regione "strade divisu".
L'OSPIALI DI CITTA'
I prucessi di apertura di i campus di salute custruiti in tutta a Turchia cumincianu ancu stu periodu. A prima apertura hè prevista per u Mersin Integrated City Hospital à a fine di stu mese. L'uspidale custruitu in u distrittu di Toroslar servirà cun un totale di 259 letti. L'uspidale in Mersin serà seguitu da l'uspidale in Yozgat.
Prima passata in u Tunnel Eurasia
U presidente Erdogan hà pensatu à fà u primu passaghju di u Tunnel di l'Eurasia a settimana prossima, chì hè unu di l'investimenti giganti induve a custruzzione di u tunnel hè stata cumpletata in larga misura. U 20 di dicembre hè statu determinatu cum'è a data di apertura di u tunnel à u trafficu. U Tunnel Eurasia, custituitu da 2 corsie è tunnel di dui piani, attraversu i quali passeranu vitture è minibus, servirà trà Göztepe è Kazlıçeşme. U Tunnel Eurasia, chì hà una lunghezza di 14,5 chilometri è hè resistente à un terremotu cù una magnitudine di 9, riducerà u tempu di viaghju da 100 minuti à 15 minuti nantu à a linea induve u trafficu hè u più trafficatu in Istanbul.
U metro di Keçiören vene
Test drive in u metro Keçiören d'Ankara, chì travaglia dapoi 13 anni, sò stati iniziati da u primu ministru Binali Yıldırım stessu u 1 di settembre. Dopu à i test drives, u metro, chì hè longu 9.2 km è hà 9 stazioni, cumincià à trasportà i citadini.
Tender in un tunnel di trè piani
L'investimenti enormi chì sò sempre in a fase di prughjettu ùn saranu micca ripigliati ancu. U prucessu hè realizatu per licitazioni in investimenti pazzi, chì sò trà i pochi prughjetti in u mondu. Eccu a tappa ghjunta: U prucessu di licitazione per u Grand Tunnel d'Istanbul à trè piani cuntinueghja. Hè previstu chì i prucessi di licitazione in u prughjettu storicu, chì includeranu micca solu i veiculi stradali, ma ancu a ferrovia, seranu cumpletati gradualmente l'annu prossimu, è a fase di custruzzione principia. Ci era ancu appiicazioni da l'esteru per l'offerte ligati à u prugettu.
"Canakkale 1915" u 18 di marzu di u 2017
A decisione di l'YPK hè stata presa in quantu à u ponte previstu per esse custruitu trà Gallipoli è Lapseki. In u prughjettu induve i ducumenti di l'offerta sò ancu preparati, l'offerta serà realizatu in pochi ghjorni. In u prugettu, induve a prima pruposta serà ricivuta in ghjennaghju, u primu scavi hè previstu per esse culpitu u 18 di marzu di u 2017, l'anniversariu di a Vittoria Çanakkale. A lunghezza tutale di u ponte, chì serà u più grande ponte di u mondu, ghjunghje à 4 metri.
Kanal Istanbul hè u prughjettu di u seculu
Hè destinatu chì l'offerta per Kanal Istanbul, chì coopera ancu cù Panamà, serà realizatu à a fine di l'annu. U canali, chì deve esse più di 40 km, hè qualificatu cum'è unu di i prughjetti di u seculu. U canali, chì hè dichjaratu à 500 metri di larghezza in a superficia è 400 metri di larghezza in u fondu è averà una prufundità di l'acqua di 30 metri, serà a strada di transitu di i cisterna chì minaccianu u trafficu in u Bosforu.
u centru finanziariu in crescita
U prucessu cuntinueghja senza interruzzione in i prughjetti chì trasformanu Istanbul in un centru finanziariu. U prucessu hè ancu iniziatu per l'edificazioni BRSA è CMB in u prughjettu di 3.2 milioni di metri quadrati. U travagliu attuale hà iniziatu per l'investimenti, chì sò dichjarati per ghjunghje à 1.5-2 miliardi di TL, è a cerimonia ufficiale di inaugurazione serà a settimana prossima.
Roadmap per i principianti
Per d 'altra banda, una strada di strada serà tracciata per i novi investimenti. U Cunsigliu di Cunsigliu di l'Investimenti (YDK) hè previstu di riunione sottu a presidenza di u Primu Ministru Binali Yıldırım. Hè statu dichjaratu chì Yıldırım, chì hà convocatu u Cunsigliu di Coordinazione Ecunomica duie volte in i ghjorni passati, si riuniscerà cù u YDK sta volta in Istanbul è valuterà novi investimenti.

1 Comment

  1. Quessi sò prughjetti micca finiti chì sò digià investiti. Ci hè qualcosa di novu chì succede?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*