I passaghji nantu à a strada di u trenu d'alta velocità Konya-Karaman sò stati eliminati

L'attraversamenti nantu à a strada di u trenu d'alta velocità Konya-Karaman sò stati eliminati: Tutti i passaghji nantu à a strada di u trenu d'alta velocità trà Konya è Karaman sò stati eliminati per ragioni di sicurezza. Avà, nè pedone nè veiculu ùn puderanu passà sopra a strada di u trenu.
U travagliu cuntinueghja à aghjunghje a cunnessione Karaman à a linea di treni d'alta velocità in Konya, chì hè unu di i centri ferroviari impurtanti di Turchia. Trà Konya è Karaman, i travaglii di custruzzione di a strada sò ghjunti à a fine è ancu l'offerta di signalazione hè stata finita.
8 PORTA SMONTATA
Esprimendu chì l'offerta per a signalizazione hè stata fatta, u presidente di a filiale Demiryol-İş Konya, Adem Gül, hà dettu: "Un totale di 8 passaggi, in particulare Etbalık, Kömrücüler, Çomaklı, Kaşınhanı è Çumra, nantu à a strada di treni Karaman-Konya, sò stati rimossi. . Noi, cum'è ferrovie, avemu fattu a nostra parte. A Municipalità Metropolitana hà da creà strade di cunnessione per chì i citadini ùn sò micca vittime è assicurerà u passaghju di i veiculi attraversu u passaghju sottu.
RIMUSU PER SICUREZZA
Indicà chì i punti induve u trenu passanu duverebbe esse sicuru, Gül hà dettu: "Ricertamenti, un citadinu, per via di u so interessu in a fotografia, hà cullatu in u vagone induve si trova u laterale è hè statu electrocuted. Ùn avemu micca lasciatu alcuna traversata nantu à a ferrovia per evità tali situazioni. In altre parolle, nè un veiculu nè un citatinu puderà passà induve u trenu cuntrullatu cuntrullatu hè. Quandu i travaglii di parata sò finiti, u trenu serà chjusu, vallatu, è u trenu diventerà più veloce. Da i primi sei mesi di u 2017, a prima fase di a linea elettrica serà cumpletata è messa in opera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*