U sistema ferroviariu ghjunse à u District di Tekkeköy

U sistema ferroviariu hà righjuntu u Distrettu di Tekkeköy: u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà viaghjatu à Tekkeköy in tram cù u so persunale è elogiava i travagliadori.
U sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz, inseme cù u so staffu, hà fattu un viaghju in tram à u distrittu di Tekkeköy. Vulendu chì a nova linea sia benefica, Yılmaz hà ringraziatu i travagliadori è l'ingegneri per a fine di u prugettu.

10 ottobre 2016 Lunedì 11:34 "tram" gioia in Samsun... U presidente Yılmaz elogia u travagliadore! .. 0 2 U sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz, inseme cù u so staffu, hà pigliatu un viaghju in tram à u District di Tekkeköy. Vulendu chì a nova linea sia benefica, Yılmaz hà ringraziatu i travagliadori è l'ingegneri per a fine di u prugettu.
'EROI DI I NOSTRI SERVIZI !...
Yusuf Ziya Yılmaz, chì hà scontru cù i travagliadori è l'ingegneri appena scendinu da u tram in Tekkeköy, li disse: "Sò l'eroi daretu à i nostri servizii. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi, da i travagliadori à l'ingegneri, chì anu travagliatu duru per u nostru tram per ghjunghje à Tekkeköy. Chjamò: "Bona furtuna à u vostru travagliu duru è sudatu".

A tour Tekkeköy di Yusuf Ziya Yılmaz hè stata accumpagnata da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana è Samulaş A.Ş. Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Coşkun Öncel, Vice Secretari Generali Zennube Albayrak, Mustafa Yurt, Samulaş A.Ş. U membru di u Cunsigliu Kadir Gürkan, u Manager di l'Operazioni di Samulaş Sevilay Germi, u Manager di Manutenzione è Riparazione di Samulaş Ziya Kalafat, u Manager di l'Affari Finanziari di Samulaş Ela Alok, u Manager di i Servizi di Supportu Samulaş İbrahim Şahin, a cumpagnia di l'imprenditori Metroray Presidente di u Cunsigliu Cengiz Atalar, u Manager di Prughjettu Metroray Göktuzel Kudsi , Metropolitan Nihat Soğuk, Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di l'Assemblea Municipale è Samulaş A.Ş. A squadra tecnica hà participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*